
Obsluha byla velmi profesionální a vstřícná.
Děkujeme
super jídlo a obsluha
Moc děkujeme.
Chuťově nic moc, o dezertu ani nemluvě, neidentifikovatelna koule, kterou by uplácalo malé dítě. Obsluha pomalá.
Dobrý den.
Milá paní Jano.
Jste první za 6 let co toto menu děláme s tímto názorem.
To, že jsme se netrefili do Vaších chutí to nás opravdu mrzí. Bohužel to nebylo z tohoto důvodu.
Toto menu máme pro velkou oblibu od našich zákazníků v nabídce opakovaně, těší se největší oblibě a naše recenze mluví za vše.
Jsem nucený na vše znovu reagovat.
Celou recenzi již chápu. Ptal jsem se personálu jak to vše bylo.
Už když jste volala, tak jste byla velmi nepříjemná na personál s povýšeným jednáním.
Že jste měla problém s rezervací to je proto, že jste vše nechala na poslední chvíli.
To bohužel není v naší moci ovlivnit.
Rezervaci jste chtěla udělat dva dny před vypršením voucherů, kdy tam byli rezervace již dávno před Vámi a my bohužel pochopitelně máme nějakou kapacitu a ta byla dosažena.
Proto jsme Vám slušně nabídli jiný termín a na to jste reagovala jak jsem uvedl.
Vše z naší strany bylo v pořádku a jak jsem již psal nejsme pro Vás vhodná restaurace pokud to nedokážete pochopit a ještě se nás ze vzteku tímto způsobem snažíte poškodit.
Provozní restaurace David Bezvoda
Everything was Perfect!
I haven't eaten such a delicious food before. We will definitely come here again.
Thank you so much for giving us a great time!
Thank you ,)
Příjemné prostředí, velmi milá a rychlá obsluha. Výborné krásně naservírované jídlo, velikost porcí tak akorát.
Velmi příjemný zážitek, který si určitě rádi zopakujeme.
Moc děkujeme.
Co se týká rezervací. Je to trochu horší, ale není chyba na naší straně. 80% zákazníků to nechává na poslední chvíli a my chceme dodržet kvalitu a proto bereme určitý počet degustací na jeden den.
Jak jsem již psal, Slevomat by měl apelovat na zákazníky, aby ty degustace nenechávali na poslední chvíli.
Děkujeme
Všechno :)
Děkujeme
Všechno :)
Jídlo bylo dobré , pohotová obsluha ,
Dlouhá doba objednání čekaly jsme dva týdny než na nás vyšla řada o víkendu tedy , malá porce za tu cenu , změněný jídelní lístek oproti nabídce na voucheru
Dobrý den.
Co se týká dlouhé doby objednání, tak bohužel je to na Vás hostech. Všichni kdo má voucher to nechávají na poslední chvíli, těsně před vypršením platnosti. Vouchery se prodávali v prosinci nebo už v listopadu k Vánocům.
Co se týká velikosti porcí.
Je to degustační 5 chodové menu. Porce by měli být takové, aby jste to všechno mohli pohodově ochutnat a nebyli jste přejedení. Tak to je zprávně.
Slevomat by měl apelovat na klienty, aby to nenechávali na poslední dva týdny před vypršením platnosti.
Bohužel těch degustací je hodně a chceme, aby bylo vše připraveno v té nejlepší kvalitě proto nemůžeme brát hodně degustací najednou. Jenom deset v jeden den víc nejsme schopni v potřebné kvalitě udělat.
Jestli tam byla v něčem změna, měli jste to reklamovat rádi by jsme vše uvedli na pravou míru.
Jsme rádi, že jste nám dal aspoň takovéto hodnocení, protože nám na hostech opravdu záleží a někdy to opravdu úplně ideálně nejde uskutečnit.
Nikdo se nás nezeptal jak chceme udělat steaky a ty byly hodně přetížené – až nedobré. Zkazilo nám to celý kulinářský zážitek.
Dobrý den.
To že jsme se netrefili do Vaších chutí a celé menu bylo pokažené to nás mrzí.
Příště bych Vás požádal a případnou reklamaci hned, když jste dostali jeden z pěti chodů, který nebyl podle Vašich představ. Sjednali by jsme relevantní náhradu, takhle nemůžeme nic dělat pouze se omluvit.
Jsme jenom lidé a i to, že propečeme steak více než by si to host představoval se nám může stát.
David Bezvoda šef kuchař a provozovatel restaurace.
Prostředí, komunika s číšníkem, jídlo super
No za mě psáno že mělo být 500g humur ale asi neměl.
Děkujeme za hodnocení.
Humra objednáváme kalibrovanou gramáž 500g.
Gramáž byla dodržena.
Děkujeme
Dosti vysoká cena.
Děkujeme za hodnocení.
Jedna se o deset chodů a bohužel jinak to při dnešních cenách surovin nejde udělat.
Děkujeme za pochopení.
Výborné jídlo, pohodová atmosféra, ochotná obsluha – prostě to nemělo chybu!!
Děkujeme
Kanapka, carpaccio a steačky byly vynikající.
Obsluha taky docela dobrá, jen působila trošku nevýrazně a málo sebevědomě.
Rezervace se povedla až napodruhé, protože napoprvé nás objednali na pondělí večer, kdy je zavřeno. Už je to na Slevomatu opravené, předtím to i tady bylo špatně, tak jsem netušil a narazil na zamčené dveře. V úterý to už dopadlo.
Žádost, abych poslal číslo voucheru na mail panu provoznímu, když už jsem ho předtím diktoval do telefonu, je poněkud zvláštní.
Krokety k druhému steaku byly suché a kazily dojem ze steaku. Brambůrky k prvnímu steaku byly dobré, ale to čatní bych tam taky nepotřeboval.
Pavlova byla tvrdší a nešla dobře krájet, chuťově ale byla dobrá.
Dobrý den.
Děkujeme za podrobné hodnocení. I taková kritika je potřeba,
dáme si na Vše připomínky pozor, aby vše bylo ještě lepší.
Vše v pořádku
Děkujeme
obsluha byla slabší, málo částá a zapomínala.
Oproti minulým zkušenostem drobné zklamání.
Na Výsluní 236, Srch
Ve státní svátky se otevírací doba může lišit.
pondělí | 11:00–15:00 | |
---|---|---|
úterý | 11:00–22:00 | |
středa | 11:00–22:00 | |
čtvrtek | 11:00–22:00 | |
pátek | 11:00–22:00 | |
sobota | 11:30–22:00 | |
neděle | 11:00–15:00 |