Hodnocení podniku Resort Hulín

4,4/5 (256 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Radek

1. Super jsou zvířátka, které v resortu mají. Syn mluví o krmení a hlazení králíčka ještě týden po dovolené. :-)

1. Obsluha v restauraci je naprostá KATASTROFA, co dokáže znechutit i jinak fajn pobyt! Pokud se sem chystáte s malými dětmi jako my, tak nevím, jestli je to dobrý nápad. Průměrná délka návštěvy zde je 1,5 hodiny. Obsluha je dezorientovaná a vůbec nestíhá. Připravte se na to, že na dezert, který stačí jen vyndat z ledničky a přinést hostovi, budete čekat 25 minut (nepochopitelné!). Mezitím, co budete čekat (a čekat) na jídlo (které je dopředu dané, tudíž by si jeden i řekl, že jeho příprava by neměla zabrat tolik času) Vám přeji hodně zdaru při zabavování dětí – není to zrovna legrace. Ještě je zajímavý fakt, že na celou restauraci mají jen dvě židličky pro děti. Pokud si objednáte polopenzi pro děti, tak mají tento výběr: smažený řízek, smažené hranolky, smažený sýr, smažený všechno možný + to, co zbyde od oběda (takže třeba překořeněné Kung Pao). Toto opravdu děti dost dobře NEMOHOU JÍST tři dny v kuse!! Abych ale restauraci jen nehanil, tak musím říct, že jídlo pro dospelé bylo dobré.
+ZAJÍMAVOST: Asi neznají jinou přílohu, než jsou brambory. Zvláštní!

2. V apartmánu v prvním patře chybí (v ložnicích) jakékoliv zastínění do oken. Takže se přpravte na to, že v 5:30 (podle toho v jakou dobu sem jedete), Vám začne pražit do ksichtu sluníčko. Fajn věc pro dovolenou a odpočinek!!!

3. Ani bod jedna, ani bod dva jsem v životě ještě nikde v žádném ubytování nezažil!!

20. 8. 2018
Alena

Krasne prostredi

Nezodpovednost, ktera nasi rodinu pripravila o planovane 4 spolecne dny. Dva mesice dopredu rezervace, tyden dopredu jsem si potvrdila, ujistili me, ze vse plati. Ve 22.38 den pred nastupem prisel mail, ze se stala chyba, nemaji pro nas domluvene a nabizi dvouluzak pro 2 dospele a deti(5 a 9)., a nebo at si vybereme jiny termin…vrchol drzosti pro me bylo, ze nejen ze nabizeny pokoj nebyl mozny obyvat ve ctyrech lidech, ale ze „pani“ co dostala nasi zarezervovanou chatku, nemela potvrzenou rezervaci ani mailem objednavku…nic…presto mela prednost pred moji 2× potvrzenou rezervaci a pul dne dopredu nas „vysoupli“. Nabizene ruzne kompenzace byli jen ve prospech resortu Hulin, jen aby nam zavreli usta!chtela jsem v klidu prijmout jednu z variant, ale nakonec vyslo najevo, ze by jsme tim zase vyfoukli my nekoho dalsiho.po spolecne domluve nejlepsi reseni bylo vratit penize a najit si jine ubytovani.jsme velmi zklamani, znechuceni a otraveni, ze neni mozne dostat, co si objedname, zaplatime a tesime, a vsechny maily a vouchery jsou nakonec k nicemu, protoze…prijel nekdo…kdo proste hodne chtel a mel „paky“.nejvic me to mrzi kvuli detem, ktere se na to tesily!ale pry se to nestava, tak jsme si asi vybrali Cernyho Petra.

24. 7. 2018
Helena

Úplná katastrofa! Nejprve vám dají jiný pokoj, potom si rezervujte čas na večeři a ejhle rezervace není a nakonec se 2 krát ptají zda chcete večeři a pak čekáte 2 hodiny, než to donesuou. Omluva žádná a ještě vám s úsměvem řeknou po 1,5 hodině, že se jídlo ještě nepřipravuje!!!! Děs a hrůza

27. 4. 2018
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.