
Pobyt v srdci Jeseníků: snídaně či polopenze, dítě do 11,9 let zdarma vč. stravy
Varianty podle vaší volby
Termín
V období do 21. 12. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00–9:30)
- 1× welcome drink pro všechny dospělé
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
- Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 776 453 665 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 4 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Termín
V období do 21. 12. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00–9:30)
- Večeře formou 2chodového menu pro všechny (17:30–19:00)
- 1× welcome drink pro všechny dospělé
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
- Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 776 453 665 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 4 Kč / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Že yes znamená ano, ví každý. A Jeseníky mají yes v názvu. Tak nad čím váhat? Yes, jedem!
Prožijte pohádkový pobyt v srdci Jeseníků v hotelu Zlatý Chlum, který se nachází nedaleko města Jeseník (4 km), díky čemuž je ideálním výchozím místem pro výlety do hor, za památkami a přírodou. Jméno dal hotelu stejnojmenný vrch, který se nad ním tyčí a na kterém stojí 100 let stará kamenná rozhledna. Pokocháte se z ní úžasným výhledem na Jeseník a široké okolí jesenických hor a zahlédnete i polská jezera u města Nisa.
Zajeďte i do samotného Jeseníku, kde je třeba balneopark Vincenze Priessnitze.

Super info pro rodiny: Jedno dítě do 11,9 let má pobyt na vlastním lůžku a včetně stravy zdarma.
Pokoje či apartmány a strava
Bydlet budete ve dvou- až čtyřlůžkovém pokoji nebo apartmánu, který je možné rozšířit o přistýlku. Vždy budete mít k dispozici vlastní sociální zařízení, kde najdete sprchový kout i WC. Využít můžete televizi se satelitním příjmem, telefon a internetové připojení.Rodiče malých dětí ocení, že vám na požádání zapůjčí dětskou postýlku a elektronickou chůvičku. Domluvit lze i další služby jako hlídání dětí, půjčení společenských her či dalekohledů nebo zprostředkování vyjížďky na koních.
Podle zvolené varianty máte v ceně snídaně nebo polopenzi. Snídaně se podávají formou bufetu, večeře jsou dvouchodové.