Privátní wellness pro dva: vířivka, sauna i varianta s občerstvením
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den jak můžu napsat recenzi na podnik .Dekuji
Dobrý den, Terezo, pokud jste využila voucher do tohoto podniku a chtěla byste jej ohodnotit, můžete tak učinit přímo ve svém profilu, kde u daného voucheru naleznete tlačítko Hodnotit nebo jsme Vám po uplatnění voucheru zaslali e-mail, kde Vás k Hodnocení voucheru vyzíváme, tak můžete zareagovat i na něj. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
Chci se zeptat zda je možné, aby jste mi vrátili peníze pokud popřípadě
budu chtít voucher zrušit.
Děkuji, přeji hezký den
Dobrý den, Eliško, pokud zakoupíte voucher, který budete chtít
z nějakého důvodu stornovat, je třeba dodržet uvedené storno podmínky,
které naleznete i přímo v nabídce u každé varianty.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná
pouze změna rezervace, a to nejpozději 24 hodin předem v pracovní dny.
Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady
propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně
jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím
kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu
+420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od
zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny
nejpozději 24 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné
platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher
propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná
pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Pokud byste měla jakékoli další otázky ohledně voucheru, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, mohu se zeptat kolik by to stálo i s přespáním?
Dobrý den, v této nabídce je maximální možnost 120 minut privátní vířivky a sauny, takže bohužel není zde zůstat přes noc. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda při návštěvě Vašeho welness musím dokládat očkování proti onemocnění covid a nebo se dokládá negativní PCR test? Nebo není potřeba nic dokládat? Rád bych si s přítelkyní vyrazil relaxovat, ale nechci se kvůli tomu nechat extra testovat. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, co se týče podmínek pro vstup do wellness, je vždy nejlepší obrátit se přímo na provozovatele na tel. +420 222 540 363, který Vám sdělí, jaké potvrzení vyžadují, a také jaká mají případná opatření. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, o jaký drih sauny se prosilm jedná? Finská? Děkuji
Dobrý den,
ano momentálně máme v provozu pouze finské sauny.