Kategorie

Hotel Magnus

4,6 / 5 (735 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Virivka na pokoji,prijemna obsluha, hezke pokoje, vse v jednom arealu“

Dnešní nabídky Hotel Magnus

Hodnocení podniku Hotel Magnus

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Marek

Extrémně prostorný pokoj
Čisto
Hodně ručníků
Parádní wellness (bezplavková zóna, máme rádi)
Hotel zajímavě řešený (moderní)
Levné a příjemné masáže

Okolí hotelu (ale ani nemusíte z hotelu vylézt)
Tragický personál v restauraci (během jídla se ani nenamáhá zeptat, jestli něco nechceme, po jídle nenabídne kávu,... já se vnucovat nebudu, radši si zajdu jinam - dávají hodně najevo, že jste jenom ti ze slevomatu, tak my jsme jim zase hodně dali najevo, že když neví, jak se chovat, tak ať nepočítají, že jim uděláme útratu)
Předražená restaurace (jídla cca od 250 Kč a nemyslím si, že těstoviny, ve kterých je kuřecí maso smíchané se šunkou by měly stát skoro 9€)
Předražené pití, pivo 3,2€ (sice prý nějaké extra, ale ochutnávat jsem za tuto cenu zájem neměl)
Chybí pro 4-hvězdičkový hotel standard na pokoji (mýdlo, šampon, krém na ruce, šitíčko, hřeben,obouvák...)
K večeři jsme slibované 1dl vína dostali jenom jednou, podruhé už jsme prý neměli nárok (přestože se v popisu nabídky píše, že ke víno je každé večeři) - neměli jsme voucher s sebou, nehádali jsme se...
Večeře dobré, ale chudé, oba dva dny 3x různé variace na maso ve šťávě. Prakticky kuřecí, hovězí a vepřové nudličky v různé omáčce. Přílohy 2, rýže a brambor, dezerty 2, zelenina ani ovoce ne, jen míchyný salát. Chybí solničky, pepřenky na stole.

Za ty peníze (2000Kč na noc) se u nás dají najít příjemnější místa, kde si nebudete připadat jako občan druhé kategorie. Jednoznačně nejhorší bylo v hotelu chování personálu u večeří, takového číšníka a servírku bych nečekal ani ve čtverce hospodě. Opravdu těžce dojem hotelu postaveného absolutně nehospodárně za peníze z EU, který se snaží nezájem kvůli nesmyslně vysokým cenám zaplácávat slevomaty a šetřením na personálu baru a jídelny. Zdaleka nejpříjemnější byla paní recepční, paní uklízečky a obě paní ve wellness. Personál restaurace už se mi nechtělo druhý večer ani zdravit.

6. 7. 2016
Užitečné? Ano
Kankova

Virivka na pokoji,prijemna obsluha, hezke pokoje, vse v jednom arealu

Studene jidlo,ale dobre

30. 11. 2016
Užitečné? Ano
Klobouky

Nadstardantní úroveň, vynikající prostředí a obsluha restaurace na výbornou.
Určitě ještě objednám začátkem příštího roku.

Není co k vytknutí.

29. 11. 2016
Užitečné? Ano
Ivana

Ochotný personál, kvalitní služby, není co vytknout.

28. 11. 2016
Užitečné? Ano
Markéta

milý personál, kvalitní služby, prostorné pokoje, úžasný wellness, výborné jídlo, vřele doporučuji

28. 11. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (327)

Podobné podniky