
Milý personál – recepční, ubytování v pohodě, na pokoji chybí lednice (není ve vybavení)
Velký propadák, wellnes – zakalená studená voda, chrlič nefungoval, podlaha neuklizená, při vcházeni k saunám tma, že nevíš kam šlápneš, solná sauna – odhozené mokré prostěradla na lehátkach. Večeře v hodnotě 320,– Kč – „trháné maso s kopou hranolek a chedarová pikantní omáčka = asi vařený kousek masa, s malou hromádkou mastných a totálně přesolených hranolek a omáčkou, která chedar viděla z rychliku“ hodnota jidla do 100,– kč – pro upřesnění byla možnost výběru ze 2 polévek, které dopadly obdobně a zeleninový bar, který byl cca po půlhodině vybraný a nedoplněný. Snídaně od 7:30 – 10:00, v 8:30 zbytky párků, šunky, fazolí a ze zeleniny rajče a okurek, pečivo pouze bílé, místo másla nějaký margarín, nic se nedoplňovalo. (např. krupicová kaše, frgál, vajíčka.....nic, co bylo před 8:30 – byly jen prázdné nádoby).
Co chválím, jen ubytování, ikdyž v 6 ráno budíček v podobě puštěné hudby nejspíš z kuchyně tak nahlas, že už nešlo spát.
Dobrý den,
děkujeme vám za vaši obsáhlou zpětnou vazbu. Velmi si vážíme toho, že jste si našla čas podělit se o své dojmy – jak pozitivní, tak negativní.
Jsme rádi, že jste ocenila práci našich recepčních i ubytování. Co se týče vybavení pokojů, ledničky bohužel nejsou součástí standardního vybavení. Pokud potřebujete ledničku (například ze zdravotních důvodů – léky,…), tak prosím příště před pobytem informujte recepci a vše zařídíme.
Mrzí nás, že pobyt ve wellness nesplnil vaše očekávání. Zakalení vody v ochlazovacím bazénku je dáno přírodní mineralitou vody na Horní Bečvě, což je bohužel jev, který nedokážeme zcela ovlivnit. Chrlič byl v danou chvíli mimo provoz kvůli technické závadě, za což se omlouváme – poruchu jsme již vyřešili. Tma v prostoru saun slouží k zachování klidové atmosféry, ale rozumíme, že přechod z osvětleného prostoru může být zpočátku nepříjemný. Pokusíme se najít řešení, které bude bezpečné i komfortní.
Co se týče nepořádku v solné sauně – velmi se omlouváme. Bohužel ne všichni hosté dodržují saunovací řád, i když na jeho dodržování hosty upozorňujeme a je vyvěšen u saun i v šatně, jak jste si určitě všimla. Obsluha wellness prostor pravidelně kontroluje a uklízí, jakmile je nepořádek zaznamenán.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s večeří. Našim hostům vždy nabízíme možnost výběru ze čtyř hlavních jídel, předkrmy, dezerty a salátový bar jsou ve formě bufetu – je škoda, že pokud vám nechutnalo, tak jste se a nás neobrátila s žádostí o změnu menu, rádi bychom vám vyšli vstříc. Trhané maso a hranolky je u většiny hostů velmi oblíbené, ale chápeme, že chutě jsou individuální. Co se týče snídaní – doplňování probíhá průběžně, ale pokud větší skupina snídaně vyčerpá během krátké doby, chvíli trvá, než čerstvé položky připravíme a doplníme. Vaše připomínka je pro nás důležitá a do budoucna budeme více dohlížet na průběh a rychlost doplňování.
Hudba, kterou jste ráno slyšela, nebyla z kuchyně, ale pocházela ze cvičební lekce skupiny, která byla na hotelu na víkendovém cvičícím pobytu. V tomto případě se bohužel jednalo o výjimečnou situaci, která by se opakovat neměla – zajistíme, aby byl dodržen klid pro všechny hosty a cvičení začínalo až po snídaních nebo ranní lekce byly ve ztišeném režimu.
Ještě jednou děkujeme za vaši upřímnost. Vážíme si každého názoru, i když je kritický – pomáhá nám zlepšovat naše služby. Doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci ukázat, že se umíme zlepšit.
S úctou
Ing. Petr Vinovský, ředitel hotelu
Velice vstřícný, milý a ochotný personál, krásný bazén i welness po pobytu jsme byli krásně odpočatí.
Není co jde vidět že v hotelu si každé vaší návštěvy váží.
Moc děkujeme za milé hodnocení a krásná slova. Jsme rádi, že pobyt přinesl odpočinek i příjemný zážitek. Vážíme si každého hosta a taková zpětná vazba nás opravdu těší.
Tým Hotelu Duo
Vše proběhlo bez potíží. Personál ochotný a vstřícný. Hotel na velmi slušné úrovni. Čistota a klid.
Není co vytknout.
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi! Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili. Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá a budeme se těšit na vaši další návštěvu, kdykoliv to bude možné.
S pozdravem
Tým Hotelu Duo
úžásný personál
Dobrý den,
děkujeme za vaši krásnou zpětnou vazbu a jsme velmi rádi, že jste byli s personálem spokojeni. Budeme se těšit na vaši další návštěvu! 😊
S pozdravem
Tým Hotelu Duo
Hezký hotel v nádherném prostředí Beskyd, personál velmi milý a ochotný, přivítání od pana majitele bylo velmi milé. Snídaně chutné a dostačující, večeře také, výběr hlavně z českých jídel. Pěkné wellness centrum, dvě sauny.
Ochlazovací bazének u saun nebyl úplně nejčistší, stejně tak Kneippův chodníček, ostatní služby ale byly skvělé.
Dobrý den,
děkujeme Vám za milé hodnocení i čas, který jste věnovala zpětné vazbě. Při příjezdu Vás přivítal náš pan ředitel Ing. Petr Vinovský, nikoli majitel, ale jsme rádi, že na Vás působil tak příjemně. Děkujeme také za upozornění ohledně čistoty ve wellness, postaráme se, aby vše odpovídalo našim standardům i při Vaší příští návštěvě.
Budeme se těšit, že Vás u nás opět přivítáme!
S pozdravem
Tým Hotelu Duo
Bazén byl trochu studený
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se, že teplota bazénu neodpovídala vašim očekáváním. Věříme, že při další návštěvě bude vše podle vašich představ. 😊
S pozdravem
Tým Hotelu Duo
Nádherný voňavý pokoje, vše čisťounké
Obsluha trošku pomalejší
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi! Jsme rádi, že jste byli spokojeni s čistotou a pohodlím našich pokojů. Co se týče obsluhy, situaci jsme již řešili a věříme, že při vaší příští návštěvě bude vše fungovat bez problémů.😊
S pozdravem
Tým Hotelu Duo
Pokoj dostačující, i když na nás měkké postele.
Snídaně průměrná, obsluha i přes malé vytížení hotelu pomalá.
Na pokoji není lednička
Ve velké krásné koupelně velký sprchový kout ale hrozná voda. Chvílemi to bylo jako skotské střiky. Od skoro opaření až po uplně ledovou vodu, aniž by jste chytli na kohoutek. Takže místo společné romantické koupele nevšední zážitek ve formě Kneippova chodníku.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Váš pobyt nesplnil očekávání. Omlouváme se za nepříjemnosti se sprchou, snídaní i obsluhou – vše předáváme k nápravě. Lednička není standardní součástí pokoje, ale Vaši připomínku bereme v potaz. Věříme, že nám v budoucnu dáte druhou šanci.
S pozdravem,
Tým Hotelu Duo
Zdravíme Beskydy a hotel Duo! Bylo nám u vás krásně a báječně. Rádi bychom vyzdvihli velice příjemný personál, který je na vysoké profesionální úrovni. Jídlo, které leze z kuchyně, je jak od maminky. Když někdo nenajde „to své“, tak stačí zajít na recepci a tam se o vás postarají. Posedět v lobby baru s nádherným výhledem na okolní kopce je sen každého, kdo miluje hory karpatského stylu. Barmani v baru vám rádi udělají jakýkoliv drink a mají i dva své speciální. V hotelu je i příjemný klidný wellness s pěkným bazénem, kde je voda 29 stupňů. Hotel je super pro rodiny s dětmi, program pro děti zajišťují krásky jménem animátorky, které dělají super program i pro dospělé, tedy když dospělí chtějí. Děti vám naučí lyžovat zkušení instruktoři a na závěr vám pokoj uklidí ochotné pokojské. Měli jsme možnost u vás strávit 5 dní a výběr hotelu byl opravdu náhodný, ale dnes již víme, že se k vám rádi vrátíme. Říkáme tomu hotel na konci světa. Máme vás rádi Zdenda a Marťa
Dobrý den, Zdendo a Marťo,
moc děkujeme za vaši krásnou recenzi! Jsme nadšení, že jste si u nás užili pobyt, pochutnali si na naší kuchyni a ocenili přátelský a profesionální přístup našeho týmu. Vaše milá slova o personálu, wellness, animátorkách i barmanech nás moc těší a s radostí je předáme dál.
Jsme rádi, že jste objevili „hotel na konci světa“ a už teď se těšíme na vaši další návštěvu!
S pozdravem,
Tým Hotelu Duo
Ochotný personál, chutné jídlo a lokalita vhodná jak ke sportu tak i k relaxu.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste byli spokojeni a rádi Vás u nás opět přivítáme!
S pozdravem a přáním pěkného dne
Ing. Petr Vinovský - ředitel Hotelu Duo
Horní Bečva 216, Horní Bečva
Ubytování nabízí následující typy pokojů. Jejich dostupnost se může lišit podle vámi zvoleného termínu a konkrétní akce.