Milý personál – recepční, ubytování v pohodě, na pokoji chybí lednice (není ve vybavení)
Velký propadák, wellnes – zakalená studená voda, chrlič nefungoval, podlaha neuklizená, při vcházeni k saunám tma, že nevíš kam šlápneš, solná sauna – odhozené mokré prostěradla na lehátkach. Večeře v hodnotě 320,– Kč – „trháné maso s kopou hranolek a chedarová pikantní omáčka = asi vařený kousek masa, s malou hromádkou mastných a totálně přesolených hranolek a omáčkou, která chedar viděla z rychliku“ hodnota jidla do 100,– kč – pro upřesnění byla možnost výběru ze 2 polévek, které dopadly obdobně a zeleninový bar, který byl cca po půlhodině vybraný a nedoplněný. Snídaně od 7:30 – 10:00, v 8:30 zbytky párků, šunky, fazolí a ze zeleniny rajče a okurek, pečivo pouze bílé, místo másla nějaký margarín, nic se nedoplňovalo. (např. krupicová kaše, frgál, vajíčka.....nic, co bylo před 8:30 – byly jen prázdné nádoby).
Co chválím, jen ubytování, ikdyž v 6 ráno budíček v podobě puštěné hudby nejspíš z kuchyně tak nahlas, že už nešlo spát.
Dobrý den,
děkujeme vám za vaši obsáhlou zpětnou vazbu. Velmi si vážíme toho, že jste si našla čas podělit se o své dojmy – jak pozitivní, tak negativní.
Jsme rádi, že jste ocenila práci našich recepčních i ubytování. Co se týče vybavení pokojů, ledničky bohužel nejsou součástí standardního vybavení. Pokud potřebujete ledničku (například ze zdravotních důvodů – léky,…), tak prosím příště před pobytem informujte recepci a vše zařídíme.
Mrzí nás, že pobyt ve wellness nesplnil vaše očekávání. Zakalení vody v ochlazovacím bazénku je dáno přírodní mineralitou vody na Horní Bečvě, což je bohužel jev, který nedokážeme zcela ovlivnit. Chrlič byl v danou chvíli mimo provoz kvůli technické závadě, za což se omlouváme – poruchu jsme již vyřešili. Tma v prostoru saun slouží k zachování klidové atmosféry, ale rozumíme, že přechod z osvětleného prostoru může být zpočátku nepříjemný. Pokusíme se najít řešení, které bude bezpečné i komfortní.
Co se týče nepořádku v solné sauně – velmi se omlouváme. Bohužel ne všichni hosté dodržují saunovací řád, i když na jeho dodržování hosty upozorňujeme a je vyvěšen u saun i v šatně, jak jste si určitě všimla. Obsluha wellness prostor pravidelně kontroluje a uklízí, jakmile je nepořádek zaznamenán.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s večeří. Našim hostům vždy nabízíme možnost výběru ze čtyř hlavních jídel, předkrmy, dezerty a salátový bar jsou ve formě bufetu – je škoda, že pokud vám nechutnalo, tak jste se a nás neobrátila s žádostí o změnu menu, rádi bychom vám vyšli vstříc. Trhané maso a hranolky je u většiny hostů velmi oblíbené, ale chápeme, že chutě jsou individuální. Co se týče snídaní – doplňování probíhá průběžně, ale pokud větší skupina snídaně vyčerpá během krátké doby, chvíli trvá, než čerstvé položky připravíme a doplníme. Vaše připomínka je pro nás důležitá a do budoucna budeme více dohlížet na průběh a rychlost doplňování.
Hudba, kterou jste ráno slyšela, nebyla z kuchyně, ale pocházela ze cvičební lekce skupiny, která byla na hotelu na víkendovém cvičícím pobytu. V tomto případě se bohužel jednalo o výjimečnou situaci, která by se opakovat neměla – zajistíme, aby byl dodržen klid pro všechny hosty a cvičení začínalo až po snídaních nebo ranní lekce byly ve ztišeném režimu.
Ještě jednou děkujeme za vaši upřímnost. Vážíme si každého názoru, i když je kritický – pomáhá nám zlepšovat naše služby. Doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci ukázat, že se umíme zlepšit.
S úctou
Ing. Petr Vinovský, ředitel hotelu