Milý personál – recepční, ubytování v pohodě, na pokoji chybí lednice (není ve vybavení)
Velký propadák, wellnes – zakalená studená voda, chrlič nefungoval, podlaha neuklizená, při vcházeni k saunám tma, že nevíš kam šlápneš, solná sauna – odhozené mokré prostěradla na lehátkach. Večeře v hodnotě 320,– Kč – „trháné maso s kopou hranolek a chedarová pikantní omáčka = asi vařený kousek masa, s malou hromádkou mastných a totálně přesolených hranolek a omáčkou, která chedar viděla z rychliku“ hodnota jidla do 100,– kč – pro upřesnění byla možnost výběru ze 2 polévek, které dopadly obdobně a zeleninový bar, který byl cca po půlhodině vybraný a nedoplněný. Snídaně od 7:30 – 10:00, v 8:30 zbytky párků, šunky, fazolí a ze zeleniny rajče a okurek, pečivo pouze bílé, místo másla nějaký margarín, nic se nedoplňovalo. (např. krupicová kaše, frgál, vajíčka.....nic, co bylo před 8:30 – byly jen prázdné nádoby).
Co chválím, jen ubytování, ikdyž v 6 ráno budíček v podobě puštěné hudby nejspíš z kuchyně tak nahlas, že už nešlo spát.
Vyjádření podniku
Před 19 dny
Dobrý den,
děkujeme vám za vaši obsáhlou zpětnou vazbu. Velmi si vážíme toho, že jste si našla čas podělit se o své dojmy – jak pozitivní, tak negativní.
Jsme rádi, že jste ocenila práci našich recepčních i ubytování. Co se týče vybavení pokojů, ledničky bohužel nejsou součástí standardního vybavení. Pokud potřebujete ledničku (například ze zdravotních důvodů – léky,…), tak prosím příště před pobytem informujte recepci a vše zařídíme.
Mrzí nás, že pobyt ve wellness nesplnil vaše očekávání. Zakalení vody v ochlazovacím bazénku je dáno přírodní mineralitou vody na Horní Bečvě, což je bohužel jev, který nedokážeme zcela ovlivnit. Chrlič byl v danou chvíli mimo provoz kvůli technické závadě, za což se omlouváme – poruchu jsme již vyřešili. Tma v prostoru saun slouží k zachování klidové atmosféry, ale rozumíme, že přechod z osvětleného prostoru může být zpočátku nepříjemný. Pokusíme se najít řešení, které bude bezpečné i komfortní.
Co se týče nepořádku v solné sauně – velmi se omlouváme. Bohužel ne všichni hosté dodržují saunovací řád, i když na jeho dodržování hosty upozorňujeme a je vyvěšen u saun i v šatně, jak jste si určitě všimla. Obsluha wellness prostor pravidelně kontroluje a uklízí, jakmile je nepořádek zaznamenán.
Mrzí nás, že jste nebyla spokojena s večeří. Našim hostům vždy nabízíme možnost výběru ze čtyř hlavních jídel, předkrmy, dezerty a salátový bar jsou ve formě bufetu – je škoda, že pokud vám nechutnalo, tak jste se a nás neobrátila s žádostí o změnu menu, rádi bychom vám vyšli vstříc. Trhané maso a hranolky je u většiny hostů velmi oblíbené, ale chápeme, že chutě jsou individuální. Co se týče snídaní – doplňování probíhá průběžně, ale pokud větší skupina snídaně vyčerpá během krátké doby, chvíli trvá, než čerstvé položky připravíme a doplníme. Vaše připomínka je pro nás důležitá a do budoucna budeme více dohlížet na průběh a rychlost doplňování.
Hudba, kterou jste ráno slyšela, nebyla z kuchyně, ale pocházela ze cvičební lekce skupiny, která byla na hotelu na víkendovém cvičícím pobytu. V tomto případě se bohužel jednalo o výjimečnou situaci, která by se opakovat neměla – zajistíme, aby byl dodržen klid pro všechny hosty a cvičení začínalo až po snídaních nebo ranní lekce byly ve ztišeném režimu.
Ještě jednou děkujeme za vaši upřímnost. Vážíme si každého názoru, i když je kritický – pomáhá nám zlepšovat naše služby. Doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě šanci ukázat, že se umíme zlepšit.
S úctou
Ing. Petr Vinovský, ředitel hotelu