Hotel Jana****

Přerov, Koliby 2824/2

„Milý personál, skvělé jídlo, wellness, čistý a voňavý pokoj. Moc krásný hotel, kousek od přerovského MHD.“ — Daniela, Před 21 dny

„Milý personál, skvělé jídlo, wellness, čistý a voňavý pokoj. Moc krásný hotel, kousek od přerovského MHD.“ — Daniela, Před 21 dny

Zajímavosti v okolí

Ukázat další zajímavosti Zobrazit na mapě
Hotel Jana****
Koliby 2824/2, Přerov, 75002 (zobrazit na mapě)

Hotel Jana****

Koliby 2824/2, Přerov

Zobrazit na mapě
Check in od 14:00 – Check out do 11:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Bezbariérový přístup
Internet zdarma
U nás se nekouří
Wellness
Vlastní restaurace
Kolárna
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Libuše

Hotel a personál na vysoké úrovni, příjemný a ochotný přístup. Pěkně zařízené pokoje, čistota. Wellnes moc pěkné. Vynikající jídlo. Za dva měsíce jedu znovu.

Bylo by fajn, kdyby měl hotel bazén a posilovnu. Jediné co bych vytkla, že zrovna nefungovala aroma sauna.

Barbora

Naprosto super přístup na recepci i při snídaních a večeřích. Hotel krásně čistý, příjemné prostředí. Snídaně byly velké, každý si vybere, večeře formou bufetu – všeho dostatek. V ceně biliard, šipky i bowling (bohužel drahá trochu horší – nakloněná :-( ) wellness dostačující, bohužel ne všichni chápou, co je bezplavková zóna.
Jinak naprostá spokojenost.

Anonym

Příjemný personál, skvělé jídlo, vynikající wellness.

Hodnocení podniku Hotel Jana****

Hodnocení podniku Hotel Jana****

4,1/5 (1 736 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Libuše

Hotel a personál na vysoké úrovni, příjemný a ochotný přístup. Pěkně zařízené pokoje, čistota. Wellnes moc pěkné. Vynikající jídlo. Za dva měsíce jedu znovu.

Bylo by fajn, kdyby měl hotel bazén a posilovnu. Jediné co bych vytkla, že zrovna nefungovala aroma sauna.

Včera
Barbora

Naprosto super přístup na recepci i při snídaních a večeřích. Hotel krásně čistý, příjemné prostředí. Snídaně byly velké, každý si vybere, večeře formou bufetu – všeho dostatek. V ceně biliard, šipky i bowling (bohužel drahá trochu horší – nakloněná :-( ) wellness dostačující, bohužel ne všichni chápou, co je bezplavková zóna.
Jinak naprostá spokojenost.

18. 9. 2018
Anonym

Příjemný personál, skvělé jídlo, vynikající wellness.

18. 9. 2018
Ilona

Pěkné ubytování, výborné snídaně, super wellness, příjemný perosnál.

Není téměř co vytknout, snad jen čepované pivo ztrácelo rychle pěnu.

18. 9. 2018
Renata

Ochota personálu na recepci hotelu výborná, velmi milé slečny (paní). Okolí hotelu co se týče cyklostezky vynikající, největší zážitek z koloběžek, které jsme si vypůjčili na recepci.

Co se týče obsluhy restaurace, byli jsme zklamání. Přišlo mi, že jsou všude, dělají všechno a přitom nic… Běhají po celém hotelu sály, akce, restaurace a hosté čekají i přes půl hodiny na pití a na obsluhu… V menu má restaurace drinky a nápoje, které vůbec nedělají 🤔
Welness… tak tady platí heslo, kdo si počká ten se dočká…

Vyjádření partnera
Hotel Jana**** Před 2 dny

Dobrý den, moc nás těší Vaše krásné hodnocení práce recepce. Co se týká Vašich připomínek k restauraci, předávám kompetentní osobě, která určitě zajistí nápravu aby se daná situace neopakovala... S pozdravem a přáním krásného dne Adriana Kalivodová, vedoucí recepce Hotel Jana

17. 9. 2018
Jan
16. 9. 2018
Tomáš

Pomalá obsluha při večeři

12. 9. 2018
Bobog

Vše dle akce dodrženo a navíc vstřícnost a ochota i při jejich vytížení.

Byla to akce na wellness a nestihli ráno vyměnit věci, ale ochota personálu super.

11. 9. 2018
Anonym

Vynikající jídlo, obsluha a personál perfektní, welness dle očekávání spokojenost.

Jediný problém – internet, nezkoumal jsem připojení v jiných částech hotelu, ale na našem pokoji nebyl signál vůbec a když už se to připojilo tak rychlost skoro nulová.

Vyjádření partnera
Hotel Jana**** Před 2 dny

Dobrý den, jsme velice rádi, že jste byli u nás vesměs spokojeni až na problémy s wifi připojením. Na základě Vašich připomínek jsme kontaktovali našeho IT správce. Doufám, že při Vaší příští návštěvě bude již vše v pořádku.. S pozdravem a přáním krásného dne Adriana Kalivodová, vedoucí recepce Hotel Jana

10. 9. 2018
Anonym

Kvalitní wellness, dobrá kuchyně a moc příjemný personál.

Bohužel nešla aroma bio sauna, na kterou jsme se těšili nejvíc. :(

Vyjádření partnera
Hotel Jana**** Před 2 dny

Dobrý den, děkujeme za příjemné hodnocení. Mrzí nás, že zrovna v době Vašeho pobytu byla aroma sauna, na kterou jste se tak těšili, mimo provoz. Ale věřím, že i přes to jste si ze široké nabídky našeho wellnes centra vybrali jiné procedury, které Vám výpadek sauny nahradily. S pozdravem Adriana Kalivodová recepce Hotel Jana

9. 9. 2018
Nikola

Byli jsme kousek od mesta, kde bylo plno obchodu, tak se tam dalo nakoupit plno darku. Personal at uz na recepci, restauraci nebo uklizecka byli usluzni. Vse bylo naprosto v poradku a jidlo vinikajici

Neni co

9. 9. 2018
Michael

Po přečtení některých recenzí jsme nic moc nečekali a byli jsme velmi překvapeni. Krásný hotel, čisté ubytování, dobrá večeře, bohaté snídaně i wellnes jsme si moc užili a to vše za velmi dobrou cenu

-bohužel jsme dostali pokoj přímo nad místem kde byla svatba a kvůli hlasité hudbě se nedalo spát, pro příště by bylo dobré upozornit návštěvníky hotelu na konání podobných akcí
-ve wellnes jsme si připadali trochu blbě protože všichni kolem měli na sobě plavky, lidé by se měli zřejmě více poučit o tom co znamená bez plavková zóna😄

Vyjádření partnera
Hotel Jana**** Před 2 dny

Dobrý den, děkujeme za kladné hodnocení. Mrzí nás, že Vás hluk ze svatby rušil a vždy se snažíme předem upozorňovat naše hosty s tím, že mají možnost změnit termín pobytu. Bezplavková zóna v rámci wellness centra se vztahuje pouze na sauny, v ostatních prostorách je použití plavek na dobrovolnosti každého návštěvníka. Přeji krásný den
S pozdravem Adriana Kalivodová recepce Hotel Jana

6. 9. 2018
Monika

Hotelový pokoj byl úžasný, welness skvělé, milý a ochotný personál, dobré jidlo

Nenapadá mě nic, co by se mi nelíbilo.

6. 9. 2018
Martin

Výborné jídlo, příjemný personál

Pokoj buhuzel bez klimatizace.

Vyjádření partnera
Hotel Jana**** Před 2 dny

Dobrý den, děkujeme za milé ohodnocení. Klimatizace je na určitých typech pokojů, které máme v nabídce na našich webových stránkách. Výběr typu pokoje je vždy na hostech.
S pozdravem
Adriana Kalivodová, recepce Hotel Jana

6. 9. 2018
Michal

Jeden celý den pomalu netekla teplá voda , což mi přijde jako dost zvláštní a mohlo se to taky řešit tim že na ten den by nebrali hosty..

6. 9. 2018
Terezakratka1

Personál velmi přátelský, využili jsme bezplatně služby v rámci balíčku jako bowling nebo biliard zdarma.
Moc dobré snídaně!

Hotel je trochu zastaralý a jde to vidět na vybavení, např. fén na pokoji, bowling, atd.
Bufet na večeři podprůměrný.

6. 9. 2018
Magda

Příjemné, dobře vybavené pokoje s koupelnou. Vynikající snídaně a večeře (nelze dostatečně vynachválit, musí se zažít :) ). Bowling výborný, přístup m¨personálu nadprůměrně vstřícný.
Příjemným bonusem byly vstupenky do Arcibiskupského paláce a zahrad v Kroměříži.

Ne zcela domyšlený systém využití wellness. Nikdo nereguluje počet hostů, kteří vstupují dovnitř – vzniká tak přetlak a někteří pak zklamaně odchází. Ke zlepšení by pomohla alespoň jedna osoba, která by na využití (a fungování) wellness dohlížela.
V hotelu výrazně chybí vnitřní bazén :( .

5. 9. 2018
Vratislav

Večeře formou rautu. Moravský vrabec byl vynikající.

Wellness by mělo být bezplavkové, především vířivka.

5. 9. 2018
Vladimír

Wellnes (výřivky, páry) jsou recepcí limitovány na 25 osob, což je tak akorát. Parkoviště je hlídané a je dostatek míst. Pokoj celkem prostorný, snídaně dobré s výběrem.

V době pobytu zde probíhala svatba a náš pokoj byl situován přímo na „terasu“, takže i přes zavřené okno byl velký hluk (celou noc). Druhý den, když jsme odjeli, jsme řádně zavřeli dveře, nicméně pokojská zapomněla při úklidu zavřít a dveře do pokoje tak byly celý den dokořán. Toto jsme komunikovali s recepcí – naštěstí se nic neztratilo, nicméně reakce ředitele hotelu: „Toto se nám ještě nestalo. Ale já také kolikrát přišel domů a zjistil jsem, že vchodové dveře jsou otevřené“. Toto opravdu není reakce hodná ředitele hotelu v této situaci. „Omluva“ při odjezdu – 0,2l šampaňské – to jsme považovali spíše za výsměch. Výběr jídla na večeři (bufet) nebyl příliš rozmanitý. Do tohoto hotelu určitě už nepojedeme.

Vyjádření partnera
Hotel Jana**** Před 15 dny

Dobrý den, děkujeme za připomínky. Z důvodu plné kapacity hotelu bohužel nebylo možné Vás přestěhovat jinam. Co se týká problému otevřených dveří, velice nás tahle situace mrzí a samozřejmě se moc omlouváme. Pan ředitel určitě danou situaci nezlehčoval, chtěl pouze navodit přátelskou atmosféru. Samozřejmě následně celou situaci důkladně prošetřil a vyvodil patřičné důsledky. Tímto se Vám jménem celého hotelu ještě jednou omlouváme a doufáme, že nás v budoucnu opět navštívíte. S pozdravem krásného den Adriana Kalivodová, Front office manager LH Hotel Jana ****

4. 9. 2018
Anonym

Vse bylo perfektni.

4. 9. 2018