První kontakt s hotelem byl velmi milý. Paní recepční nám rezervovala pokoj na nejvyšším patře s opravdu krásným výhledem. Poloha hotelu byla výborná na výlety do centra. Krásný byl i výhled ze střešní terasy, ALE, je zde velkým ALE často neschopný a nevstřícný personál.
POZOR, POKUSY O ŠIZENÍ A KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA + NAPROSTO AROGANTNÍ PERSONÁL! Nenechte se zlákat prvním dojmem. Dokonce ani vybavení neodpovídá premiovému pokoji v 4hvězdičkovém hotelu. Slevu 15% nám při jídle v restauraci nezapočítali, ačkoli jsme měli modré proužky se slevou s sebou – zato poukazy na welcome drink zdarma si vzali. První šizení o cca 200,–Kč na slevě. Druhý den mezi 9. a 13:30, kdy jsme byli pryč, neproběhl úklid ani když jsme měli pověšenu na dveřích žádost o úklid. Když jsme požádali o úklid po 16. hodině, sdělili nám, že housekeeping končí směnu a máme smůlu. Ve wellness nefunguje bazén a o puštění sauny a vířivky si musíte říct na recepci. Wellness centrum nikdo neobsluhuje. Pokoj nese značné známky používání a poničení. Nejhorší zážitek ale byl v den odjezdu, kdy mi recepční chtěl znovu naúčtovat celou cenu pobytu – něco přes 300 EUR. Až, když jsem se ohradil, že jsem za to již zaplatil na Slevomatu, řekl mi cenu „pouze“ za mou skutečnou útratu + polopenzi. Když jsem mu řekl, že polopenzi jsem zaplatil ve voucheru také, zkoušel mi přiřadit nějakou útratu v řádu stokorun v hotelové kavárně, kde jsme vůbec nebyli. I toto jsem musel reklamovat. Jinými slovy mi chtěli 3× naúčtovat něco, na co neměli právo. A s reklamací nezapočítané slevy činili problémy a že prý mi to pak pošlou – na to jsem upřímně zvědav. Když jsem se důrazně ohradil, že toto tedy těžce přestřelili, tak mi recepční jménem Gabor anglicky řekl, že oni za to nemůžou, že to je chyba systému a že, cituji v překladu: „Příště můžete jít do jiného hotelu, když se Vám tady nelíbí“. Ještě jednou jsem ho požádal, aby to zopakoval a ano, slyšel jsem dobře. Tak jsem mu sdělil, že to napíšu do recenzí, což tedy činím. DEJTE VELKÝ POZOR NA TENTO HOTEL, budete velmi znechuceni.