Hotel S-Port

Olomouc a další pobočka

„Vsechno v poradku, moc jsme si pobyt uzili. Ochotny recepcni, dobre jidlo, welness, sport, nemame co vytknout. Byli jsme na jednu noc.“ — Jana, Před 8 dny

„Vsechno v poradku, moc jsme si pobyt uzili. Ochotny recepcni, dobre jidlo, welness, sport, nemame co vytknout. Byli jsme na jednu noc.“ — Jana, Před 8 dny

Hotel S-Port
2 pobočky (zobrazit na mapě)
TIP: Na jakých pobočkách jde koupený voucher uplatnit se dozvíte vždy na detailu dané nabídky.

Hotel S-Port

Véska 91, Olomouc

Zobrazit na mapě
Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Bezbariérový přístup
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Máme dětské hřiště
Fitness
Vlastní restaurace
Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
Půjčovna kol

Restaurace – Hotel S-Port

Véska 6, Olomouc

Zobrazit na mapě
Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
Bereme karty
U nás se nekouří
Letní zahrádka
Mapa poboček

Hodnocení podniku

4,4/5 (735 hodnocení)
Pavla

Krásný hotel, spousta sportovních aktivit uvnitř i vně. Exkluzivní Wellnes a bazén. Krásné okolí, úžasná příroda, klid. Skvostný výhled z pěkného balkónu na pole a les. Kousek od hotelu dokonce v ohradě pasoucí se koně :). Klidně bychom zůstali i déle.

Sprchový kout sice velký, ale nedokonale uklizený, což zkazilo celkový dojem z pěkného pokoje. Větší úklid by snesla i vířivka.
První den nás při večeři obsluhovala velmi nepříjemná servírka. Škoda, jinak bych dala hodnocení vyšší.

Petr

Skvělé prostředí, uprostřed přírody, přesto nedaleko centra Olomouce
Všude čisto, krásný nový hotel, nádherné a chytrře udělané vybavené pokoje
Velké množství různých aktivit, neomezený vstup do bazénu
Výborné snídaně, obzvlášť pak večeře
Milý personál
Na 3* hotel vysoce nadstandardní, kdybych měl sám určit kolik hvězdiček dám, volím minimálně 4 Vše proběhlo bez problémů, nenastaly žádné komplikace

Petr

V hotelu jsem byl už po 5. a rád se tam vracím kvůli skvělé vybavenosti hotelu – vše na jednom místě. Super jídla.

příjde mi, že kvalita hotelu postupně trochu upadá oproti mé první návstěvě před několika lety. Největší propad ale vidím v obsluze restaurace, která byla nepříjemná – neusmála se, nepozdravila ani neodpověděla na poděkování.