Channel manager Trevlix vám nabízí více možností napojení jak na vaše současné rezervační systémy, tak i na ostatní rezervační online kanály. Z jednoho místa potom pomocí Trevlix spravujete dostupnost a rezervace z vašich webových stránek, ale i na jiných místech, kde prodáváte své služby (např. Slevomat, AirbnB, Booking.com a další), aniž byste je museli kamkoli zadávat vícenásobně. Ušetříte tím velké množství času. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Trevlix, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu za Trevlix. Produkty Trevlix zatím nemáte, ale nabídka vás zaujala? Napište na info@trevlix.com |
- Partner a kanál (Slevomat) souhlasí se spoluprácí a propojením přes Trevlix - jeden z nich (s ostatními v kopii) kontaktuje Trevlix emailem na support@trevlix.zohodesk.eu s informacemi o tom, které sazby/pokoje by chtěli připojit - Trevlix namapuje pokoje a zašle propojovací ID - kanál (Slevomat) provádí mapování z jejich strany pomocí propojovacího ID - Následně informuje partner a kanál přímo Trevlix, že je napojení hotové - Trevlix aktivuje propojení - Každý zkontroluje, zda se data o pokojích a dostupnosti správně propisují, pokud ano, napojení je v pořádku hotové |
1) Zákazník žádá o storno rezervace
2) Zákazník chce změnit termín pobytu
3) Zákazník chce změnit typ pokoje
4) Co dělat, když mi přijde email o nové rezervaci/změně/stornu?
5) Co dělat, když chci přidat nový typ pokoje do prodeje? |