Partnerské rozhraní

partnerském rozhraní najdete všechny potřebné informace na jednom místě. Jsou zde přehledy jednotlivých akcí. Můžete zde uplatňovat vouchery, vytvářet rezervace, stáhnout si podklady k vyúčtování, sledovat objednávky zboží, odpovídat na dotazyhodnocení, získat jednoduchou mobilní aplikaci na uplatňování voucherů a můžete si nastavit také spoustu dalších věcí.

Aby se vám s rozhraním pracovalo ještě lépe, připravili jsme tento článek, který vám ulehčí hledání a pomůže se základní orientací.

Akce

V záložce Akce vidíte přehled všech akcí (aktivních i zamítnutých), stav prodejů a také tu máte možnost vytvořit si novou akci.

Po otevření konkrétní akce získáte ještě více informací o nákupech, trvání akce či platnosti voucherů, můžete si podepsat či stáhnout smlouvu (smluvní dodatek) nebo se podívat na náhled voucheru.

Nahoru ▲

Vouchery

Vouchery mají k dispozici pouze ti zákazníci, kteří již zaplatili. Každý voucher má svou platnost a tedy i dobu, po kterou jej lze využít. Možnost voucher využít je třeba poskytovat až do konce jeho platnosti. Sekce Vouchery slouží právě především k uplatňování voucherů zákazníků, kteří jej u vás využijí.

Více informací najdete zde.

Nahoru ▲

Rezervace

V záložce Rezervace můžete zákazníkovi snadno vytvořit rezervaci termínu na jeho voucher nebo si vyfiltrovat a stáhnout přehled již vytvořených rezervací. Mimo tuto záložku v rozhraní je zde také možnost pro rezervace využít našeho rezervačního systému Termino nebo u hotelů je možnost se napojit i na jiné rezervační systémy.

Více informací o online termínech a rezervacích v kategorii Cestování najdete zde.

Více informací o online termínech a rezervacích pro lokální služby najdete zde.

Nahoru ▲

Objednávky zboží

V záložce Objednávky zboží zobrazujeme kompletní informace včetně adresy dodání k jednotlivým objednávkám. Odpadá tedy složitá komunikace přes e‑mail. Objednávky můžete různě filtrovat a následně si jejich přehled exportovat do zvoleného typu souboru.

Více informací najdete zde.

Nahoru ▲

Vyúčtování

Důležité informace ohledně financí najdete v záložce Vyúčtování. Stáhnete si zde vyúčtování akcí a provizní faktury za dané období, podle čehož můžete zkontrolovat částky zaslané na váš účet.

Více informací najdete zde.

Nahoru ▲

Dotazy

Sekce Dotazy slouží pro zákazníky, kteří sem mohou po dobu vystavení dané akce pokládát doplňující otázky. Prosíme tak, abyste po dobu běžící akce tuto sekci sledovali a odpovídali na otázky, které jsou směřované na vás.

Více informací najdete zde.

Nahoru ▲

Hodnocení

Zákazníci mohou po využití svého voucheru vaší nabídku ohodnotit od jedné do pěti hvězdiček (pět je nejlepší).

Hodnocení nikdy nemažeme. Jsou velmi důležitá pro budoucí klienty, kterým mohou pomoci při výběru. Ze statistik jasně vyplývá, že zákazníci mají největší zájem o nabídku s nejlepším hodnocením. Na hodnocení zákazníků se slovním komentářem můžete reagovat. Slovní komentář musí zákazníci vložit vždy při hodnocení 3 a méně hvězdičkami.

Nahoru ▲

Jednoduché rozhraní

Jednoduché rozhraní slouží primárně k uplatňování voucherů od zákazníků. Jeho velkou výhodou je, že jej můžete otevřít na jakémkoliv zařízení, kde ani nemusíte být přihlášeni. Stačí si zkopírovat URl adresu dané stránky. Takto můžete dát odkaz například obsluze, aby mohla rychle na mobilním telefonu uplatňovat vouchery od příchozích zákazníků.

Více informací najdete zde.

Nahoru ▲

Nastavení

Doprava u objednávek

Pokud u nás nabízíte zboží, tak můžete v rozhraní nastavit hmotnostní limity u dopravy. Pro nové akce si můžete intervaly i různé ceny v nich nastavit přímo na začátku vytváření akce.

Potřebujete-li upravit běžící akci nebo u více akcí najednou, můžete intervaly nastavit v nové záložce Doprava – zde najdete přehledně vše na jednom místě.

Pro Zásilkovnu jsme vám u běžících akcí již automatický interval 0–5 kg nastavili, velmi doporučujeme, abyste si přidali další interval 0–10 kg pro Zásilkovnu – doručení na adresu.

Běžící akce mají speciální podmínky. Zatímco u konceptů můžete nastavovat intervaly i měnit ceny, tak u běžících akcí můžete nastavit interval, ale cenu není možné upravit. Políčka s cenou v obrázku níže proto vidíte zašedlá, neaktivní. Na požádání vám ji rád změní váš obchodní zástupce nebo deals manažer.

Uživatelé

Dále můžete v rámci sekce Uživatelé upravovat práva jednotlivým uživatelům nebo přidávat přítupy novým. V případě potřeby jdou přístupy uživatelů, také rušit. Jednotlivým uživatelům můžete také nastavit různá práva.

Přístup do rozhraní dělíme dle funkcí:

  1. Uplatňování voucherů – vytvořit rezervaci a ověřit i uplatnit voucher můžete i nadále bez přihlášení.
  2. Rezervace – pro prohlížení, tvorbu a úpravu rezervací.
  3. Objednávky zboží – pro administraci objednávek
  4. Vyúčtování – pro vaše účetní. Zobrazuje se pouze sekce Vyúčtování.
  5. Diskuze – ideálně pro recepci nebo zaměstnance starající se o provoz.
  6. Akce a administrace účtu – kromě výše uvedených funkcí v rozhraní můžete také vystavovat akce, zobrazovat statistiky a hodnocení. Tento přístup má jednatel nebo provozní manažer.

Návod na obsluhu více účtů

Máte u nás více nabídek a každá z nich je na firmu s jiným IČO?

Pokud máte u všech firem nastaven jednotný e‑mail pro přihlášení, můžete si po přihlášení do partnerského rozhraní mezi sebou jednotlivé firmy velmi snadno překlikávat v pravém horním rohu.

Smluvní dokumenty

V této sekci najdete přehledně veškerou smluvní dokumentaci, týkající se naší spolupráce včetně rámcové smlouvy nebo plné moci.

Systémová nastavení

V této sekci si můžete změnit své přístupové heslo, upravit nastavení o oznámeních nebo nastavit některé záležitosti ohledně objednávek Zboží (včetně API).

Nahoru ▲

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru