1 152 597
lidí měsíčně u nás hledá služby, zážitky a zboží.
Umíme přivést zákazníky silným značkám i novým firmám.
Místo slibů máme výsledky
Místo slibů máme výsledky
Nakoupilo u nás
už víc než
1 500 000
zákazníků,
s průměrnou útratou
800 Kč
za nákup.
S více než
16 000
partnerskými
firmami,
12,5 miliony
prodaných
voucherů,
a 1,5miliardovým
ročním obratem
jsme nejsilnějším a nejstabilnějším
partnerem svého druhu na trhu.
Díky nám lidé objevují zážitky, které nikdy nezkusili, a podniky, o kterých netušili.
Buďte u toho a zažijte nový růst svého podnikání.
Dlouhodobě s námi spolupracují firmy jako:
a mnoho dalších.
Dle přední mezinárodní výzkumné společnosti TNS AISA
jsme u veřejnosti tak známou značkou, že více než
30% lidí
objevuje nové možnosti v první řadě u nás.
Přesně 38 % lidí
míří primárně k nám, když chtějí
vyzkoušet novou restauraci.
37 % veřejnosti
otevře nejprve naše stránky, když hledá
víkendové pobyty.
31 % lidí
přijde rovnou k nám, aby našli inspiraci
pro zajímavé aktivity s dětmi.
34 % dotazovaných
nás uvedlo jako první místo, kde by
hledali svého budoucího maséra.
Cílem našich návštěvníků je najít inspiraci
pro bohatší a jednodušší život.
Sleva je pro ně způsob,
jak širokou nabídku trhu zúžit ze stovek firem na jednotky a snáze si tak vybrat.
Když jsou spokojení,
rádi se vracejí
tam, kde už to dobře znají.
Průměrný čistý příjem
domácnosti lidí, kteří u nás nakupují, je
Průměrný čistý příjem domácnosti lidí, kteří u nás nakupují, je
40 000 Kč měsíčně.
Denně k nám pro inspiraci chodí
200 000 lidí.
Denně k nám pro inspiraci chodí 200 000 lidí.
Stačí už jen dát jim možnost objevit i vaše služby.
Zákazníci přes nás rádi poznávají ty nejlepší podniky na trhu.
Spolupracujeme už s 160 z 550
českých čtyřhvězdičkových hotelů.
Spolupracujeme už s 160 z 550 českých čtyřhvězdičkových hotelů.
Dominujeme v oblasti víkendových a wellness pobytů.
Inspiraci pro jejich nákup hledá
81 % lidí u nás
v porovnání s jen
10 % na Booking.com.
Dominujeme v oblasti víkendových a wellness pobytů. Inspiraci pro jejich nákup hledá
81 % lidí u nás v porovnání s jen 10 % na Booking.com.
Průměrná cena, za kterou si u nás zákazníci nakupují ubytování, je
1 531 Kč za pokoj a noc.
S námi už nevstupujete do rizikového světa
mediální reklamy s vysokými náklady a bez jasných výsledků.
U běžné reklamy platíte předem a nevíte, jestli vám přinese zákazníky.
U nás vidíte přesně, kolik lidí vás díky nám objevilo a také navštívilo.
Cena za naše služby
je vypočtena vždy jen za zákazníky, které vám přivedeme.

Slevomat nám pomohl se silným marketingovým zásahem a pozitivně nás překvapil i počet nakupujících. Více než 1 500 zákazníků jsme opravdu nečekali.

Jiří Černý
výkonný ředitel Medovník original

20 % zákazníků kupuje voucher jako dárek
pro své nejbližší a přátele. Hledají proto vysokou kvalitu a ty nejlepší podniky.
Dárkový voucher mohou nechat odeslat
v reprezentativním provedení a luxusním balení
bez zmínky o tom, kde byl zakoupen.
Ti, kteří jsou voucherem obdarováni, pak mají tendenci k ještě
vyšší útratě na místě.
Kdy jsme pro vás ideálním partnerem?
  • Mám zaběhnutou firmu a chci zvětšit zákaznickou základnu.
  • Mám mladou firmu, o které lidé ještě nevědí.
  • Chci, aby naše značka byla mnohem známější a získala si silné jméno.
  • Uvádím na trh novou službu nebo produkt a chci zjistit, zda osloví i další potenciální zákazníky.
  • Potřebuji přivést klienty v období slabší sezóny nebo v méně vytížené provozní hodiny.
  • Cítím příležitost použít Slevomat.cz jako další prodejní kanál.
  • Chci přilákat mladší a movitější klienty.
  • Chci využíváním volných kapacit pro slevové nabídky pokrýt svoje fixní náklady a tím významně navýšit výsledný zisk.
Vaše cíle společně probereme a nastavíme podle nich nabídku tak, aby pro vás měla maximální přínos.
Jak jsme značce Pietro Filipi pomohli VIP akcí vyprodat zásoby
Baťa: Více než 300 000 oslovených a 19 000 nakupujících zákazníků
Kopi Luwak: rozšíření prodejů po celém Česku
Nakopněte e-shop, stejně jako to udělal Deichmann
Už polovina z našich
16 000 partnerů
Už polovina z našich 16 000 partnerů
s námi spolupracuje dlouhodobě, protože si ověřili, že díky tomu
ze svého podnikání těží maximum.
s námi spolupracuje dlouhodobě, protože si ověřili,
že díky tomu ze svého podnikání těží maximum.

Díky Slevomatu nemáme o zákazníky nouzi a navíc jsme ušetřili náklady na marketing.

Martina Zálešáková
Sales Manager hotelové LIVING VENUES

Návštěvníci na náš web směřují ze všech regionů:
Počet návštěv za týden
Počet fanoušků na Facebooku
Praha400 000355 000
Brno180 00030 000
Plzeň50 00017 000
České Budějovice43 0009 500
Ústí nad Labem a Teplice42 0003 000
Hradec Králové a Pardubice40 0009 000
Olomouc40 0009 500
Liberec36 0006 000
Zlín a Haná35 0004 000
Ostrava30 00022 000
Jihlava25 0002 500
Karlovy Vary20 0003 000
Zaznamenáme 1 500 000 návštěv za týden.
Uveřejňujeme až
200 nových nabídek denně napříč celou ČR.
Medovník original: jak využít Slevomat jako výhradní marketingový kanál k oznámení novinek
VEHO: zdárné uvedení značky a okamžité ověření zájmu
Získejte vysoký zásah stejně rychle jako Vodafone

Slevomat přišel s nápadem, že vytvoříme speciální degustační menu, které běžně nenabízíme. Na propagační akci jsme tak neobětovali žádné náklady navíc. Tento model jsme od té doby ještě dvakrát zopakovali, a akce nám tak přinesly více než 350 nových zákazníků.

Jan Mulač
manažer restaurace La Bodeguita Del Medio

Jak partnerství s námi funguje?
  1. Naši poradci s vámi do 3 pracovních dní sestaví nabídku tak, aby
    směřovala k naplnění vašich cílů a potřeb.
    Získáte přehled o svých silných stránkách a dalších možnostech na trhu.
    Počet voucherů si stanovíte sami podle svých kapacit.
  2. Tým kreativních textařů a zkušených grafiků
    v případě potřeby vylepší vaši nabídku tak, aby byla ještě lákavější.
  3. Nabídku prezentujeme na našem webu,
    který denně navštíví až 200 000 lidí,
    v e-mailech,
    které od nás zájemci odebírají několikrát týdně, a uživatelům se zobrazí
    i v mobilní aplikaci nebo jako notifikace,
    pokud jsou poblíž vašeho podniku.
  4. Tisíce lidí denně
    se dozvídají o vašem podniku. Ti, které vaše nabídka zaujme, nakupují vouchery pro sebe nebo jako dárek pro blízké a přátele. Voucher mohou nechat zaslat
    v luxusním dárkovém balení
    bez zmínky o tom, kde byl zakoupen. Mnozí nabídku přeposílají přátelům či sdílejí na sociálních sítích.
  5. Získáváte nové zákazníky a širší povědomí o své značce.
    Uplatnění voucheru je stejně rychlé, jako když zákazník platí běžnými metodami.
  6. Dobrými službami či zajímavou nabídkou přímo na místě získáváte šanci
    přesvědčit klienty, aby se k vám vraceli.
  7. Celou marketingovou akci máte jednoduše pod kontrolou
    ze svého mobilu či počítače.
  8. Vaši noví klienti o svých dobrých zkušenostech mluví mezi přáteli a hodnocením na našich stránkách
    motivují další lidi k nákupu.
  9. Spokojení klienti se rádi vracejí,
    vaše dobré jméno se šíří a lidé už snadno rozpoznávají vaši značku.
  10. Peníze vám posíláme pravidelně 3× měsíčně
    na základě toho, že zákazník službu využije a vy voucher uplatníte. Žádné faktury nám nevystavujete, marketingový poplatek je odečten od tržeb automaticky.
Jak se stanovuje marketingový poplatek?
Při prezentaci svého podnikání prostřednictvím našich služeb si můžete zvolit jeden ze tří plánů propagace:
Až 50 000 oslovených uživatelů.
Velikost zásahu závisí především na městě, kde se bude vaše nabídka zobrazovat.
Kde se vaše akce zobrazí?
  • Všechny nabídky a jednotlivé kategorie, dle typu akce
  • E-mailová upozornění Slevomat Můj Ukázka
Marketingový poplatek z tržeb: 25 % bez DPH.
Máte zájem o individuální podmínky propagace? Zavolejte nám.

Marketingový přínos naší spolupráce je obrovský. Hotely, které rádi spolupracují s tuzemskou klientelou, mají díky Slevomat.cz zajištěnou skvělou propagaci a tím dokáží prodat více služeb, které nabízejí. Serióznost a zejména platební morálka Slevomat.cz vůči partnerům je absolutně prvotřídní a tím mohu za nás jednoznačně za spolupráci poděkovat. Jen tak dále.

Ing. Tomáš Káva, MBA
ředitel Hotelu Millenium

Máte další dotazy?
Co mám udělat pro to, aby byla moje nabídka schválena?
Marketingový poplatek za propagační akci: co vše za něj dostanu a jak se stanovuje?
Jaký je náš smluvní vztah?
Kdy dostanu peníze?
Jaké jsou mé nejdůležitější povinnosti, pokud u vás vytvořím akci?
Jak přesně zákazník uplatňuje voucher?
Co se stane, když zákazník voucher nevyužije?
Pro naše partnery máme celý tým lidí,
kteří se starají o vaši spokojenost.
S dalšími dotazy či návrhem nabídky se na nás neváhejte obrátit:
Volat můžete v pracovní době
Po–Pá 9:00–17:00
 Děkujeme, brzy vám zavoláme