Nastavte vašim zaměstnancům oprávnění do rozhraní

Zaměstnancům můžete detailněji určit, jaké stránky uvidí. Váš personál pak lépe využije partnerské rozhraní.

Rozhraní pro různé skupiny zaměstnanců

Přístup do rozhraní dělíme dle funkcí:

  1. Uplatňování voucherů – vytvořit rezervaci a ověřit i uplatnit voucher můžete i nadále bez přihlášení.
  2. Rezervace – pro prohlížení, tvorbu a úpravu rezervací.
  3. Objednávky zboží – pro administraci objednávek
  4. Vyúčtování – pro vaše účetní. Zobrazuje se pouze sekce Vyúčtování.
  5. Dotazy – ideálně pro recepci nebo zaměstnance starající se o provoz. U akcí, které běží, se zákazníci ptají na různé dotazy, které je třeba zodpovídat.
  6. Akce a administrace účtu – kromě výše uvedených funkcí v rozhraní můžete také vystavovat akce, zobrazovat statistiky a hodnocení. Tento přístup má jednatel nebo provozní manažer.

Určete, k čemu budou mít zaměstnanci přístup

Je to jednoduché. V rozhraní najdete vpravo nahoře sekci „Uživatelé“:

V ní můžete přidávat a odebírat zaměstnance a určovat, jaká práva budou mít.

Můžeme s nastavením poradit? Napište nám na partneri@slevomat.cz

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru