Na této stránce najdete průběžně aktualizovaný seznam novinek, které jsme pro vás na Slevomatu přichystali:
26. 5. 2025
Jednodušší přístup do Partnerského rozhraní
Nově najdete odkaz do vašeho Partnerského rozhraní rovnou v horní liště vedle tlačítka „Oblíbené“. Stačí se přihlásit pod e‑mailovou adresou, se kterou máte do Partnerského rozhraní přístup.
31. 1. 2025
Nový „checkbox“ při podepisování akcí u kategorie Zboží
Vzhledem k nově přijatým právním předpisům týkajících se mimo jiné bezpečnosti výrobků a ochraně spotřebitele, nyní při podepisování akcí v kategorii Zboží, uvidíte „checkbox“, který je nutné pro zahájení akce taktéž potvrdit a odsouhlasit. V textu „checkboxu“ by měly být uvedené všechny potřebné informace.
29. 1. 2025
Možnost doplatku při změně rezervace pro zákazníky
Tato novinka se týká pouze akcí v kategorii Cestování, kde je aktivována možnost online rezervace s otevřených voucherů.
Zde nyní nově nabízíme možnost zákazníkům s dříve zakoupeným voucherem si doplatit přímo skrze Slevomat za delší pobyt nebo lepší termín (např. víkend). V takovém případě se informace o doplatku zákazníka propíše do všech potřebných podkladů a notifikací, abyste měli o všem dostatečný přehled. Informaci o doplatku najdete v exportu Zaplacené objednávky, v Přehledu pro DPH, případně i v emailových notifikacích o změně rezervace.
Pokud s námi máte uzavřenou plnou moc na vystavování dokladů pro zákazníky, tak za doplatek se automaticky vygeneruje doklad, podobně jako u běžné platby za objednávku. Ten poté najdete standardně ve svém Partnerském rozhraní.
Po uplatnění bude voucher vyúčtován standardním způsobem.
Věříme, že tato novinka přinese vyšší spokojenost zákazníků a samozřejmě také zvýšení prodejů a tržeb.
3. 12. 2024
Filtrace vyúčtování a hromadné stažení provizních faktur
Nově jsme do Partnerského rozhraní do sekce Vyúčtování (Vyúčtování akcí) přidali možnost filtrace Vyúčtování dle akcí a období.
Po vyfiltrování lze navíc také hromadné stáhnout všechny provizní faktury, které zde byly vystaveny. Není tak nutné je již stahovat jednotlivě případně za každé období zvlášť.
29. 10. 2024
Nové jazykové mutace
Nově byla do Partnerského průvodce nasazena možnost automatických překladů článků do dalších jazyků. Konkrétně jde o italštinu, slovinštinu, ukrajinštinu a ruštinu.
2. 9. 2024
Úpravy v exportu „Zaplacené objednávky“
V exportu „Zaplacené objednávky“ nyní najdete několik úprav, které věříme, že přispějí k větší přehlednosti a usnadní vám další práci s daným exportem.
Došlo k odstranění sloupců „Stornováno“ a „Množství“, které již postrádali svoji funkčnost. Dále jsou nyní příplatky za děti zobrazeny v buňce souhrnně jako jedno číslo, což by mělo usnadnit další práci s těmito daty.
Poslední a na první pohled nejvíce viditelnou změnou je rozdělení Základu DPH dle jednotlivých sazeb.
8. 7. 2024
Lepší e‑mailové notifikace u objednávek s rezervačními zálohami
Nyní v e‑mailových notofikacích, které vám chodí při vytvoření nové rezervace pobytu, najdete informaci, že objednávka byla hrazena rezervační zálohou. Navíc vám přijde nově notifikace po zaplacení doplatku u dané objednávky. V případě jeho neuhrazení budete informováni o vyúčtování propadlé rezervační zálohy.
Veškeré informace ohledně rezervačních záloh najdete ZDE.
24. 6. 2024
Jednoduché rozhraní – lepší dostupnost
Nově lze Jednoduché rozhraní pro uplatňování voucherů zobrazit, i pokud jste na daném zařízení přihlášeni na Slevomatu například pod soukromým emailem, který není mezi uživateli, kteří mají přístup do vašeho Partnerského rozhraní.
Dříve bylo nutné se nejprve z takového účtu odhlásit a teprve poté bylo možné si Jednoduché rozhraní zobrazit jako nepřihlášený uživatel.
11. 6. 2024
Čas zaplacení voucherů v přehledu uplatněných voucherů
Nově najdete v Přehledu uplatněných voucherů i informaci o přesném čase zaplacení daného voucheru.
30. 5. 2024
Novinky v exportu Zaplacené objednávky v cestování
V exportu Zaplacené objednávky se nově generuje sloupec W- strava.
Partneři, kteří mají aktivovanou funkci rezervačních záloh nyní nově najdou informace o typu platby ve sloupci „C“- typ platby. Stejně tak bylo doplněno barevné odlišení objednávek s rezervační zálohou pro větší přehlednost. Žlutou barvou jsou zde zobrazeny ty, kde je zaplacena pouze rezervační záloha a zeleně poté ty, kde je zaplacený i doplatek.
12. 2. 2024
Řazení rezervací podle data zaplacení objednávky
V partnerském rozhraní v sekci Rezervace je nově možné rezervace řadit rezervace i dle data zaplacení objednávky.
25. 1. 2024
Přidání exportu odeslaných plateb a úpravy textace
V Partnerském rozhraní nyní můžete získat export plateb odeslaných na váš účet v rámci vyúčtování dané akce. Tento export najdete v sekci Vyúčtování -> Přehled plateb akcí.
Dále tento export případně také najdete v detailu jednotlivé akce.
Dále proběhla úprava názvu exportu „Jednotlivé platby“, který se nyní nazývá „Zaplacené objednávky“ (viz první obrázek). Jeho obsah zůstává stejný.
17. 1. 2024
Úpravy u žádostí o doklad
Žádosti od doklad od zákazníků můžete nyní v Partnerském rozhraní filtrovat dle různých kritérií.
Navíc rychle zjistíte, zda je k dané objednávce již vytvořena nějaká rezervace pomocí štítku „Rezervace“, který najdete jména zákazníka. Pokud rezervace je vytvořena, štítek zde je. Můžete na něj navíc kliknout a rovnou si danou rezervaci v Rozhraní zobrazit. Naopak u dané rezervace se přes štítek můžte rychle vrátit na danou žádost o doklad. Pokud u žádosti štítek „Rezervace“ není, tak nebyla rezervace vytvořena.
24. 11. 2022
Notifikace v partnerském rozhraní
Nyní v Partnerském rozhraní uvidíte u jednotlivých sekcí číselné notifikace, které Vás upozorní na nové vyúčtování, žádost o doklad, hodnocení od zákazníka nebo dotaz u nabídky.
Můžete zde vidět červené notifikace, které zde budou zobrazeny do doby než provedete kýženou akci nebo žluté, které zmizí sami po zobrazení dané novinky.
10. 11. 2022
Změna filtru u rezervací
V partnerském rozhraní jsme předělali filtr u rezervací. Nyní si můžete řadit rezervace nejen na desktopu, ale i v mobilu od nejnovější do nejstarší.
Zobrazení pro počítače
Zobrazení pro mobilní telefony
7. 11. 2022
Daňový doklad přímo u voucheru
Pro naše partnery, kteří s námi mají podepsanou plnou moc na vystavování dokladů pro zákazníky jsme připravili další vylepšení. Nově najdete vystavený doklad k objednávce také v seznamu uplatněných voucherů v sekci Vouchery v Partnerském rozhraní.
24. 10. 2022
Změna v zobrazování provozoven u akce
V detailu jednotlivých akcí v sekci „Místa uplatnění“ jsme změnili způsob zobrazení jednotlivých provozen. Věříme, že nový způsob pro vás bude přehlednější.
24. 10. 2022
Info o Terminu přímo v přehledu akcí – Lokál
Máme zde další vylepšení pro partnery, kteří mají lokální akci napojenou na Termino.
V partnerském rozhraní zobrazujeme nově informaci o napojení přímo v přehledu akcí.
21. 10. 2022
Úprava názvů sloupců v exportu rezervací
Nově jsme v exportu rezervací upravili názvy sloupců s kontakty na hosty. Pro větší přehlednost je zde uvedené, že jde o informace o hostovi, na kterého je daná rezervace napsaná. Nahradili jsme zde tak označení „zákazník“. Chceme tím předejít nedorozuměním, které mohli způsobit rozdílný kupující a osoba, která na pobyt přijede.
10. 10. 2022
Proklik na vystavený doklad k dané objednávce
Máme zde další vylepšení pro partnery, kteří s námi mají podepsanou plnou moc na vystavování dokladů.
Již dříve byl v Partnerském rozhraní v sekci Rezervace u jména zákazníka zobrazený štítek, který signalizoval již vystavený doklad skrze plnou moc. Nyní jsme tento štítek upravili tak, že kliknutím na něj se vám tyto doklady ihned zobrazí a nemusíte je tak složitě hledat.
Pro proklik je nutné mít nastavena dostatečná oprávněnéní v partnerském rozhraní (přístup do sekcí Rezervace i Vyúčtování). V opačném případě se Vám proklik nenabídne a štítek se bude zobrazovat jako doposud.
7. 10. 2022
Filtr na číslo objednávky
Pro partnery s podepsanou plnou mocí pro vystavování dokladů, jsme nasadili do partnerského rozhraní v sekci Vyúčtování – Doklady a Zálohové faktury nově filtr na číslo objednávky, pro lepší vyhledávání.
22. 9. 2022
Překlad poznámek u rezervací
Nyní jsme přidali možnost si přeložit i poznámky zákazníků u jednotlivých rezervací.
Doufáme, že se vám to bude hodit!
14. 9. 2022
Rozšíření Přehledu jednotlivých plateb
Přidali jsme do Přehledu jednotlivých plateb sloupce, které už nyní najdete v Přehledu vyúčtovaných voucherů:
- Provize s DPH
- Provize bez DPH
- Částka vyplacená partnerovi
Úplně nový sloupec je Datum Vyúčtování voucheru.
V případě storna voucheru tyto 4 sloupce zůstávají prázdné.
10. 8. 2022
Automatický překlad u Dotazů a Hodnocení zákazníků
V partnerském rozhraní u partnerů, kteří nemají nastavenou češtinu jako jazyk pro komunikaci v Profilu partnera, přibyla novinka: automatický překlad u Dotazů a Hodnocení zákazníků do vybraného jazyka.
Navíc můžete odpovědět ve svém nativním jazyce a vše vám opět přeložíme do češtiny.