Novinky v partnerském rozhraní

Na této stránce najdete průběžně aktualizovaný seznam novinek, které jsme pro vás na Slevomatu přichystali:

8. 7. 2024

Lepší e‑mailové notifikace u objednávek s rezervačními zálohami

Nyní v e‑mailových notofikacích, které vám chodí při vytvoření nové rezervace pobytu, najdete informaci, že objednávka byla hrazena rezervační zálohou. Navíc vám přijde nově notifikace po zaplacení doplatku u dané objednávky. V případě jeho neuhrazení budete informováni o vyúčtování propadlé rezervační zálohy.

Veškeré informace ohledně rezervačních záloh najdete ZDE.

24. 6. 2024

Jednoduché rozhraní – lepší dostupnost

Nově lze Jednoduché rozhraní pro uplatňování voucherů zobrazit, i pokud jste na daném zařízení přihlášeni na Slevomatu například pod soukromým emailem, který není mezi uživateli, kteří mají přístup do vašeho Partnerského rozhraní.

Dříve bylo nutné se nejprve z takového účtu odhlásit a teprve poté bylo možné si Jednoduché rozhraní zobrazit jako nepřihlášený uživatel.

11. 6. 2024

Čas zaplacení voucherů v přehledu uplatněných voucherů

Nově najdete v Přehledu uplatněných voucherů i informaci o přesném čase zaplacení daného voucheru.

30. 5. 2024

Novinky v exportu Zaplacené objednávky v cestování

V exportu Zaplacené objednávky se nově generuje sloupec W- strava.

Partneři, kteří mají aktivovanou funkci rezervačních záloh nyní nově najdou informace o typu platby ve sloupci „C“- typ platby. Stejně tak bylo doplněno barevné odlišení objednávek s rezervační zálohou pro větší přehlednost. Žlutou barvou jsou zde zobrazeny ty, kde je zaplacena pouze rezervační záloha a zeleně poté ty, kde je zaplacený i doplatek.

12. 2. 2024

Řazení rezervací podle data zaplacení objednávky

V partnerském rozhraní v sekci Rezervace je nově možné rezervace řadit rezervace i dle data zaplacení objednávky.

25. 1. 2024

Přidání exportu odeslaných plateb a úpravy textace

V Partnerském rozhraní nyní můžete získat export plateb odeslaných na váš účet v rámci vyúčtování dané akce. Tento export najdete v sekci Vyúčtování -> Přehled plateb akcí.

Dále tento export případně také najdete v detailu jednotlivé akce.

Dále proběhla úprava názvu exportu „Jednotlivé platby“, který se nyní nazývá „Zaplacené objednávky“ (viz první obrázek). Jeho obsah zůstává stejný.

17. 1. 2024

Úpravy u žádostí o doklad

Žádosti od doklad od zákazníků můžete nyní v Partnerském rozhraní filtrovat dle různých kritérií.

Navíc rychle zjistíte, zda je k dané objednávce již vytvořena nějaká rezervace pomocí štítku „Rezervace“, který najdete jména zákazníka. Pokud rezervace je vytvořena, štítek zde je. Můžete na něj navíc kliknout a rovnou si danou rezervaci v Rozhraní zobrazit. Naopak u dané rezervace se přes štítek můžte rychle vrátit na danou žádost o doklad. Pokud u žádosti štítek „Rezervace“ není, tak nebyla rezervace vytvořena.

24. 11. 2022

Notifikace v partnerském rozhraní

Nyní v Partnerském rozhraní uvidíte u jednotlivých sekcí číselné notifikace, které Vás upozorní na nové vyúčtování, žádost o doklad, hodnocení od zákazníka nebo dotaz u nabídky.

Můžete zde vidět červené notifikace, které zde budou zobrazeny do doby než provedete kýženou akci nebo žluté, které zmizí sami po zobrazení dané novinky.

10. 11. 2022

Změna filtru u rezervací

V partnerském rozhraní jsme předělali filtr u rezervací. Nyní si můžete řadit rezervace nejen na desktopu, ale i v mobilu od nejnovější do nejstarší.

Zobrazení pro počítače

Zobrazení pro mobilní telefony

7. 11. 2022

Daňový doklad přímo u voucheru

Pro naše partnery, kteří s námi mají podepsanou plnou moc na vystavování dokladů pro zákazníky jsme připravili další vylepšení. Nově najdete vystavený doklad k objednávce také v seznamu uplatněných voucherů v sekci Vouchery v Partnerském rozhraní.

24. 10. 2022

Změna v zobrazování provozoven u akce

V detailu jednotlivých akcí v sekci „Místa uplatnění“ jsme změnili způsob zobrazení jednotlivých provozen. Věříme, že nový způsob pro vás bude přehlednější.

24. 10. 2022

Info o Terminu přímo v přehledu akcí – Lokál

Máme zde další vylepšení pro partnery, kteří mají lokální akci napojenou na Termino.

V partnerském rozhraní zobrazujeme nově informaci o napojení přímo v přehledu akcí.

21. 10. 2022

Úprava názvů sloupců v exportu rezervací

Nově jsme v exportu rezervací upravili názvy sloupců s kontakty na hosty. Pro větší přehlednost je zde uvedené, že jde o informace o hostovi, na kterého je daná rezervace napsaná. Nahradili jsme zde tak označení „zákazník“. Chceme tím předejít nedorozuměním, které mohli způsobit rozdílný kupující a osoba, která na pobyt přijede.

10. 10. 2022

Proklik na vystavený doklad k dané objednávce

Máme zde další vylepšení pro partnery, kteří s námi mají podepsanou plnou moc na vystavování dokladů.

Již dříve byl v Partnerském rozhraní v sekci Rezervace u jména zákazníka zobrazený štítek, který signalizoval již vystavený doklad skrze plnou moc. Nyní jsme tento štítek upravili tak, že kliknutím na něj se vám tyto doklady ihned zobrazí a nemusíte je tak složitě hledat.

Pro proklik je nutné mít nastavena dostatečná oprávněnéní v partnerském rozhraní (přístup do sekcí Rezervace i Vyúčtování). V opačném případě se Vám proklik nenabídne a štítek se bude zobrazovat jako doposud.

7. 10. 2022

Filtr na číslo objednávky

Pro partnery s podepsanou plnou mocí pro vystavování dokladů, jsme nasadili do partnerského rozhraní v sekci Vyúčtování – Doklady a Zálohové faktury nově filtr na číslo objednávky, pro lepší vyhledávání.

22. 9. 2022

Překlad poznámek u rezervací

Nyní jsme přidali možnost si přeložit i poznámky zákazníků u jednotlivých rezervací.

Doufáme, že se vám to bude hodit!

14. 9. 2022

Rozšíření Přehledu jednotlivých plateb

Přidali jsme do Přehledu jednotlivých plateb sloupce, které už nyní najdete v Přehledu vyúčtovaných voucherů:

  • Provize s DPH
  • Provize bez DPH
  • Částka vyplacená partnerovi

Úplně nový sloupec je Datum Vyúčtování voucheru.

V případě storna voucheru tyto 4 sloupce zůstávají prázdné.

10. 8. 2022

Automatický překlad u Dotazů a Hodnocení zákazníků

V partnerském rozhraní u partnerů, kteří nemají nastavenou češtinu jako jazyk pro komunikaci v Profilu partnera, přibyla novinka: automatický překlad u Dotazů a Hodnocení zákazníků do vybraného jazyka.

Navíc můžete odpovědět ve svém nativním jazyce a vše vám opět přeložíme do češtiny. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru