Uplatnění voucherů

Kód voucheru Vám vždy sdělí zákazník, případně jej zjistíte pokud si zákazník vytvoří rezrvaci skrze rezervační systém.

Jakou může mít voucher podobu:

Jak uplatnit voucher?

Voucher jde uplatnit pouze v rámci jeho platnosti. Proto si vouchery uplaňujte ihned, když zákazník službu využije. Vyhneme se tak ke zbytečným problémům.

Partnerské rozhraní

V záložce „Vouchery“ můžete voucher uplatnit hned (v případě, že zákazník voucher využil), nebo vytvořit rezervaci (v případě, že si u vás zákazník rezervuje termín předem) a voucher se uplatní automaticky v den rezervace. Stačí zadat daný kód a ověřit jeho platnost.

Dále můžete také na notebooku, v mobilu, na tabletu, prostě všude tam, kde je foťák, uplatňovat vouchery přes načtení QR kódu.

Pro uplatňění voucherů lze také využít služby rezervačních systémů. Více informací najdete případně v sekci Rezervace.

Pro podniky s více pobočkami: jak vytvářet rezervace a uplatňovat vouchery

Pro podniky s více pobočkami máme lepší možnosti, jak vyhledávat vouchery a rezervace. Možnost nastavení více provozoven vám pomůže zaznamenávat, na které provozovně je rezervace vytvořena či na které pobočce byl voucher uplatněn. Jestliže si přejete tuto funkci nastavit ve vašem profilu, stačí nás kontaktovat a my vám tuto možnost zpřístupníme.

Následně vám v rozhraní přibudou následující funkce.

  • přibude položka nastavení provozovny

  • bez nastavené provozovny nepůjde uplatnit voucher

  • nastavovat budete pouze 1×, pak už s tím systém bude pracovat

  • nastavení provozovny samozřejmě můžete změnit

Neprávem uplatněný voucher (NUV)

Omylem jste ve svém partnerském rozhraní uplatnili voucher, který zákazník ještě nevyužil? V takovém případě nás prosím kontaktujte na e‑mailové adrese partneri@slevomat.cz. Do e‑mailu stačí uvést číslo voucheru a zda-li jste již ve spojení se zákazníkem.

Obratem se s vámi spojí kolegové z oddělení Péče o partnery, kteří vás provedou celý procesem tak, aby se celá situace vyřešila k vaší a zákazníkově spokojenosti.

Kontrola uplatněných voucherů

V záložce Vouchery lze také filtrovat uplatněné vouchery, což pomůže především vašim provozním manažerům. Filtrování umožňuje jednodušší zpětnou kontrolu uplatněných voucherů a hodí se i v případě, že došlo k nedorozumění a je třeba ověřit způsob nebo přesný čas uplatnění. K uplatněným voucherům lze také vkládat poznámky pro zákaznickou podporu Slevomatu, pokud potřebujete informovat o nějaké nestandardní situaci. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru