Jak odpovídat na dotazy zákazníků

Jak odpovíte na dotaz?

Po celou dobu běhu akce včetně případného prodloužení prosím sledujte diskuzi a odpovídejte jen na relevantní dotazy směřované na vás.

Dotazy spravujete ve svém rozhraní, tedy tam, kde vyřizujete vše ostatní. Po přihlášení stačí
v horním menu zvolit sekci „Dotazy“.

Že vám dotaz položený v japonštině nic neříká? S cizojazyčnými dotazy vám pomůže
automatický překlad.

Na nové dotazy vás upozorníme

Jakmile zákazník vloží příspěvek do Dotazů, na mailové adrese uvedené ve vašem profilu
vám cinkne automatické upozornění. Ve své schránce najdete odkaz, z něhož se
přesměrujete přímo na nový dotaz čekající na vaši odpověď.

Všechny dotazy jsou veřejné a je třeba odpovědět i na případné negativní ohlasy. Otevřenou
a vstřícnou odpovědí navíc získáváte před ostatními zákazníky plusové body. Z naší
zkušenosti vyplývá, že podniky dosahují lepšího zákaznického hodnocení, pakliže se k
případným problémům staví čelem.

Využijte funkcí, které vám šetří čas

  • Přiřazujte otázky zákazníků do častých dotazů, které se zobrazují přímo na stránce akce. Zabráníte tak duplicitním příspěvkům.
  • Seskupujte dotazy pomocí tlačítka „Přiřadit pod dotaz“. Jednou odpovědí tak můžete odbavit více zákazníků najednou.
  • Svou odpověď můžete zcela skrýt nebo ji upravit. Funkci využijete, pokud vás později napadne doplnění nebo v případě, že uděláte překlep.

Pozitivní přístupem zabodujete

Na negativní příspěvky v dotazech akce reagujte věcně a bez emocí. Pokud měl zákazník v minulosti horší zkušenost, je ideální vyjádřit omluvu a nabídnout kompenzaci.

Skvělou reakcí na negativní hodnocení můžete získat plusové body a na potenciální zákazníky zapůsobit. Dotazy jsou tak podpůrný nástroj, který vám pomáhá lépe prodávat.

Jaké jsou výhody dotazů:

  • zákazník má možnost dozvědět se doplňující informace pro rozhodnutí o nákupu,
  • zákazník získává přidanou hodnotu (někdo se mu věnuje již před samotným nákupem),
  • máte možnost prezentovat další přednosti svých produktů či služeb.

Jak může zákazník položit dotazy k vaší akci?

Zákazník má možnost u každé akce na Slevomatu položit dotaz. Odkaz nalezne vždy dole v pravém sloupci pod mapou. Po rozkliknutí uvidí dotazy, kde může snadno přidat příspěvek. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru