Vouchery mají k dispozici pouze ti zákazníci, kteří již zaplatili. Jak voucher uplatnit se dočtete níže.
Co vše má zákazník na voucheru uvedeno
-
Platnost voucheru – každý voucher má stanovenou dobu platnosti a je třeba každému zákazníkovi umožnit využití služby až do samého konce této platnosti.
-
Obsah voucheru – zde má zákazník detailně popsáno, co jeho voucher obsahuje a na co vše má v rámci zakoupeného voucheru nárok.
-
Kontakt na poskytovatele služby – adresa, e‑mail, popř. telefonní číslo
-
Podmínky uplatnění – zde je popsáno, jakým způsobem může zákazník svůj voucher využít.
-
Storno podmínky – upřesnění, za jakých podmínek a zda vůbec může zákazník svou rezervaci u vás zrušit.
-
Kontraindikace – pokud má nabízená služba kontraindikaci, je na voucheru uvedená taktéž.
-
Unikátní kód voucheru – kód voucheru slouží k tomu, aby vám byla služba, kterou zákazník u vás podstoupí, proplacena. Voucher se vám dle pravidel vyúčtování proplatí vždy až v momentě, kdy dojde k jeho uplatnění. Níže se můžete dočíst, s jakými podobami kódu voucheru se můžete setkat.
-
QR kód – přes tento kód je možné voucher taktéž uplatnit. Níže v článku se dočtete, jakým způsobem je možné uplatnění provést.
Jakou může mít unikátní kód voucheru podobu:
-
PAPÍROVÁ PODOBA
- přepsaný kód voucheru
-
tištěný voucher (standardní či dárkový)
-
ELEKTRONICKÁ PODOBA
- voucher rezervované přes Termino – pokud se k vám zákazník objedná přes rezervační systém Termino, číslo voucheru a další údaje k voucheru vidíte u rezervace
-
voucher v telefonu (sms zpráva, Apple Wallet, pdf)
Jakými způsoby je možné voucher uplatnit
- Přes partnerské rozhraní
- QR kód – v mobilním telefonu nebo tabletu, ale také na vašem notebooku nebo stolním počítači, pokud mají k dispozici kameru, můžete načíst QR kód, který je uveden na voucheru zákazníka. Návod, jak uplatnit skrze QR kód naleznete zde.
- v záložce „Vouchery“ nebo „Jednoduché rozhraní“ můžete voucher ručně uplatnit. Uplatnění voucheru je možné nejpozději 7. den po skončení platnosti voucheru.
-
Rezervace v partnerském rozhraní – V záložce „Rezervace“ si můžete zadat na voucher termín rezervace. Voucher se Vám automaticky uplatní 24 hodin po rezervaci.
-
Rezervace v rezervačním systému Termino – Všechny vouchery ze Slevomatu se v rezervačním systému Termino uplatní samy 24 hodin po rezervaci a vy již nemusíte nic řešit. Pokud je v Terminu zadána rezervace přesahující platnost voucheru, dojde taktéž k automatickému uplatnění a to v poslední den platnosti voucheru.
-
Nová partnerská aplikace – více info zde.
Neprávem uplatněný voucher (NUV)
Omylem jste ve svém partnerském rozhraní uplatnili voucher, který zákazník ještě nevyužil? V takovém případě nás prosím kontaktujte na e‑mailové adrese partneri@slevomat.cz. Do e‑mailu stačí uvést číslo voucheru a zda-li jste již ve spojení se zákazníkem.
Obratem se s vámi spojí kolegové z oddělení Péče o partnery, kteří vás provedou celý procesem popsaným níže tak, aby se celá situace vyřešila k vaší a zákazníkově spokojenosti.