Jak uplatňovat vouchery – služby

Vouchery mají k dispozici pouze ti zákazníci, kteří již zaplatili. Jak voucher uplatnit se dočtete níže.

Co vše má zákazník na voucheru uvedeno

  • Platnost voucheru – každý voucher má stanovenou dobu platnosti a je třeba každému zákazníkovi umožnit využití služby až do samého konce této platnosti.

  • Obsah voucheru – zde má zákazník detailně popsáno, co jeho voucher obsahuje a na co vše má v rámci zakoupeného voucheru nárok.

  • Kontakt na poskytovatele služby – adresa, e‑mail, popř. telefonní číslo

  • Podmínky uplatnění – zde je popsáno, jakým způsobem může zákazník svůj voucher využít.

  • Storno podmínky – upřesnění, za jakých podmínek a zda vůbec může zákazník svou rezervaci u vás zrušit.

  • Kontraindikace – pokud má nabízená služba kontraindikaci, je na voucheru uvedená taktéž.

  • Unikátní kód voucheru – kód voucheru slouží k tomu, aby vám byla služba, kterou zákazník u vás podstoupí, proplacena. Voucher se vám dle pravidel vyúčtování proplatí vždy až v momentě, kdy dojde k jeho uplatnění. Níže se můžete dočíst, s jakými podobami kódu voucheru se můžete setkat.

  • QR kód – přes tento kód je možné voucher taktéž uplatnit. Níže v článku se dočtete, jakým způsobem je možné uplatnění provést.

Jakou může mít unikátní kód voucheru podobu:

  • PAPÍROVÁ PODOBA

    • přepsaný kód voucheru
    • tištěný voucher (standardní či dárkový)

  • ELEKTRONICKÁ PODOBA

    • voucher rezervované přes Termino – pokud se k vám zákazník objedná přes rezervační systém Termino, číslo voucheru a další údaje k voucheru vidíte u rezervace
    • voucher v telefonu (sms zpráva, Apple Wallet, pdf)

Jakými způsoby je možné voucher uplatnit

  • Přes partnerské rozhraní
    • QR kód – v mobilním telefonu nebo tabletu, ale také na vašem notebooku nebo stolním počítači, pokud mají k dispozici kameru, můžete načíst QR kód, který je uveden na voucheru zákazníka. Návod, jak uplatnit skrze QR kód naleznete zde.
    • v záložce „Vouchery“ nebo „Jednoduché rozhraní“ můžete voucher ručně uplatnit. Uplatnění voucheru je možné nejpozději 7. den po skončení platnosti voucheru.
  • Rezervace v partnerském rozhraní – V záložce „Rezervace“ si můžete zadat na voucher termín rezervace. Voucher se Vám automaticky uplatní 24 hodin po rezervaci.

  • Rezervace v rezervačním systému Termino – Všechny vouchery ze Slevomatu se v rezervačním systému Termino uplatní samy 24 hodin po rezervaci a vy již nemusíte nic řešit. Pokud je v Terminu zadána rezervace přesahující platnost voucheru, dojde taktéž k automatickému uplatnění a to v poslední den platnosti voucheru.

  • Nová partnerská aplikace – více info zde.

Neprávem uplatněný voucher (NUV)

Omylem jste ve svém partnerském rozhraní uplatnili voucher, který zákazník ještě nevyužil? V takovém případě nás prosím kontaktujte na e‑mailové adrese partneri@slevomat.cz. Do e‑mailu stačí uvést číslo voucheru a zda-li jste již ve spojení se zákazníkem.

Obratem se s vámi spojí kolegové z oddělení Péče o partnery, kteří vás provedou celý procesem popsaným níže tak, aby se celá situace vyřešila k vaší a zákazníkově spokojenosti. 

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru