Funkce Termina- služby

Na základě vašich potřeb a přání doplňujeme do Termina funkce, aby bylo dle vašich představ, a zároveň plnilo funkčnost plnohodnotného rezervačního systému.

V jaké fázi Termino nyní je?

Po přihlášení do Termina se ocitnete na plachtě.

Funkce hlavičky

Po kliknutí na název provozovny a následně nastavení účtu si můžete změnit heslo a jazyk e‑mailové komunikace. Přímo v hlavním menu změníte jazyk Termina a také se tu v případě potřeby odhlásíte.

Zobrazení plachty

V levém dolním rohu se můžete pohybovat v kalendáři dle měsíců nebo kliknutím na konkrétní den. Nahoře můžete listovat po týdnech a v pravém horním rohu vyberete rozložení den, 3 dny nebo týden.

Na plachtě jsou bílá a šedá pole, která značí vaši otevírací dobu, ve které je možné nastavit třeba i polední pauzu. Otevírací doba se nastavuje ve slevomatím partnerském rozhraní u nastavení vaší provozovny.

Čas otevírací doby se do Termína při každé změně propíše. Zákazník ze Slevomatu se tedy může online objednat pouze ve vaší otevírací době.

V kalendáři jsou zobrazené i české státní svátky ikonkou vlajka.

Na plachtě vidíte modrou linku, která značí, kde se právě nacházíte v čase.

Pracoviště

Když najedete myší na jakékoli pracoviště, zobrazí se vám tužka nebo koš. Po kliknutí na koš můžete pracoviště smazat, ovšem nesmí tam být žádná platná/budoucí rezervace ze Slevomatu. Pokud tam rezervace je, stačí ji přesunout na jiné pracoviště. Po kliknutí na tužku můžete změnit název pracoviště.

Nelíbí se vám, jak máte pracoviště seřazené? Přetáhněte pracoviště myší a zvolte si pořadí sami. Chcete přidat další pracoviště? Klikněte na ikonu plus.

Pokud máte v Terminu více pracovišť a mnoho objednávek a je pro vás nepřehledné mít je všechny viditelné, můžete vybraná pracoviště odkliknout a vidět pouze to pracoviště, které vás zajímá.

Tlačítko

Rezervace vs. blokace

Termino nejen že přijímá objednávky ze Slevomatu, ale můžete si do něj zadávat i své vlastní zákazníky, plánovat dovolenou či jiné akce.

Rezervace

Termino můžete používat jako vlastní rezervační systém. Vyplníte potřebné údaje a rezervaci vytvoříte. Ta se vám pak zobrazí na plachtě.

Vytvoření rezervace ještě rychleji:

Pokud máte na telefonu zákazníka a rovnou vytváříte rezervaci nebo pokud víte, na kolikátou hodinu zákazníka objednat, stačí kliknout do plachty na datum a čas, který požadujete, a ten se vám automaticky předvyplní.

Rezervace ze Slevomatu online

Každý voucher, který zákazník na Slevomatu koupí, se vám zobrazí na plachtě s příznakem S, díky čemuž ho odlišíte od svých vlastních rezervací.

Uplatnění z klasického otevřeného voucheru

Více než 70 % zákazníků si koupí online termín, kde se už o nic nestaráte. Vzhledem k tomu, že necháváme možnost koupit voucher jako dárek, je třeba voucher v Terminu uplatnit. K tomu slouží tlačítko Rezervace a poté zaškrtnutí možnosti Voucher ze Slevomatu. Tam vložíte kód voucheru a ověříte. Celý balíček se vám propíše, vy jen zvolíte domluvené datum a hodinu a rezervaci uložíte.

Historie zákazníků

Máte stálou klientelu nebo si u vás zákazníci kupují permanentky na více vstupů?

Rozklikněte si danou rezervaci, klikněte na zkopírovat událost a veškeré kontakty se vám zkopírují. Kopírovat můžete i blokace.

Vyhledávání rezervací

K tomu slouží políčko Hledat v horní liště – stačí vždy zadat alespoň 3 písmena a rezervace se vyhledá. Můžete vyhledávat dle jména i čísla voucheru.

Blokace

Blokace fungují stejně jako rezervace. Na plachtě se zobrazují šrafovaně a nemusíte nic vyplňovat, pouze datum a čas. Pokud máte více než jedno pracoviště, zvolíte, které se má vyblokovat. Pokud máte pouze jedno, automaticky se předvyplní. Pokud jedete na dovolenou, blokaci si můžete nastavit i na více dní.

Rezervace a blokace můžete upravovat kliknutím na danou rezervaci či blokaci a následně uložit. Rychlejší způsob je tažením myší po plachtě.

Přepínání provozoven

Máte více provozoven? Mějte je všechny přehledně v jednom Terminu. Jednoduše si můžete mezi nimi přepínat.

Možnost online rezervace z otevřeného voucheru pro zákazníky

Pokud si zákazník koupí klasický otevřený voucher, může se prokliknout do online kalendáře a vybrat si termín dle vašich dostupných kapacit, aniž by vám volal.

Sdružovač událostí

Máte více než čtyři události ve stejný čas? Díky sdružovači to pro vás bude přehlednější. Zobrazené budou vždy tři události a po rozkliknutí čtvrtého políčka se vám další události seřadí pod sebou.

Agenda

V pravém horním rohu po kliknutí na toto políčko se vám zobrazí nástěnka neboli agenda, kde máte přehled všech svých rezervací. Můžete si zvolit, zda chcete vidět pouze 1 den, 3 dny, týden nebo 2 týdny. Pokud máte více pracovišť a zajímá vás jen některé z nich, nechte zakliklou jen barvič ku daného pracoviště. Chcete si vytisknout následující den nebo týden? Klikněte na export výpisu.

Vícedenní rezervace

Pokud Vaše služba zasahuje do více dní za sebou, je možné toto nastavit přímo v obsahu akce ve Vašem partnerském rozhraní Slevomatu. V plachtě jí poté uvidíte zasahovat do více dnů.

Emailing komunikace se zákazníkem

Nyní můžete se zákazníkem komunikovat přímo ze svého profilu, není tedy nutné psát e‑mail. Přímý komunikační kanál lze využít jak pro jednotlivou rezervaci, tak i hromadně na více zákazníků. Pro spuštění této funkce je nutné ji na Vašem profilu zapnout, obraťte se přímo na tým péče o partnery (termino@slevomat.cz)

Funkce umožňuje zasílání pouze textu bez příloh a formátování. Můžete ji využít například v případě, že onemocníte a potřebujete rychle kontaktovat své zákazníky.

Pokud Vám zákazník odpoví zpět, uvidíte to přímo v partnerském rozhraní a dostanete také upozornění na e‑mail. Odpovědět můžete znovu v partnerském rozhraní Slevomatu (z důvodu ochrany osobních údajů není bohužel možné odpovědět na tento e‑mail přímo).

Hromadné zprávy

Druhou možností je zasílání hromadných zpráv na zákazníky některé z Vašich akcí na Slevomatu. Je vždu nutné vybrat konkrétní akci. Dále je možné poslat stejnou zprávu všem zákazníkům kterých změna týká.

Sdílená kapacita

Sdílenou kapacitou myslíme například skupinové hodiny, kdy je na jednom pracovišti více lidí najednou (například hodina jógy, společná sauna, kurz vaření…)

Nově je možné zadávat i podobné pravidelné akce přímo do partnerského rozhraní, zákazníci se tak mohou hlásit dokud je v akci volné místo. Využít můžete tento způsob rezervace jak pro pravidelné lekce nebo pro doprodej volných míst.

V plachtě taková akce vypadá takto:

Nastavení sdílené kapacity je nutné provést přímo v zadávání akce, v partnerském rozhraní Slevomatu. Zde zvolíte možnost , , skupinová lekce’’ a nastavíte data a dny kdy bude probíhat. V plachtě je možné vidět kolik lidí je již přihlášeno a jejich údaje. Vaše vlastní zákazníky je možné do takové akce přidávat přímo na plachtě Termina. Pokud potřebujete takovou akci ze závažných důvodů zrušit, obraťte se prosím na termin@slevomat.cz

V partnerském rozhraní se akce nastavuje zde:

Stále pracujeme na vylepšování a zdokonalování Termina a nadále vás o jeho novinkách budeme informovat. Máte nějaký nápad, jak Termino vylepšit, nebo vám v Terminu něco chybí? Neváhejte nás kontaktovat na emailu termin@slevomat.cz.

Děkujeme, že Termino využíváte.

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru