Vyrážíme novým směrem. Chcete být u toho?
Slevomat chystá zásadní expanzi v oblasti cestovního ruchu! Jak říká CEO:
Cestování má na našich tržbách zásadní podíl, tvoří přes padesát procent zisku. A ten neustále roste, proto v těchto nabídkách vidíme příležitost.
To znamená jediné: V obchodním týmu sekce Cestování je nyní hodně živo. O jaké novinky se jedná? A jaké vlastně je být obchodníkem pro Cestování ve Slevomatu? Čtěte.
Nebudeme nic zastírat a rovnou přiznáváme, že začátky nejsou snadné. To potvrzuje i naše obchodnice Pája Vosáhlová: „První měsíc nebyl jednoduchý, ale už od druhého jsem se dostala na úroveň, na kterou jsem se měla a chtěla dostat. Bylo to i díky pomoci a velké podpoře týmu, kolegů a hlavně našich dvou teamleaderů.“
Pája také naznačuje něco o chystané novince a dodává, jaké je být u zrodu něčeho nového: „Aktuálně přicházíme s velkou novinkou, což jsou přímé rezervace. Změní to hodně věcí, například naši komunikaci s partnery. Pro ně vidím luxus v tom, jak bude spolupráce s námi jednoduchá. Je fajn být u něčeho nového. A když mám nějaký nápad nebo myšlenku, můžu jít rovnou za člověkem, který se věcí zabývá. Nebo za týmem, který to vyvíjí. Přímo spolu pak řešíme postřehy a možnosti, jak je zapracovat.“
Teamleader Jirka Čermák doplňuje i další plány, které s týmem má: „Vedle přímých rezervací a propojení systému s našimi partnerskými hotely se nově snažíme nezaplňovat hotelům pouze jejich vedlejší kapacity, ale také se s nimi domluvit i na hlavních sezonách. A velkou změnou a novinkou je pro nás hlavně transformace od slevového portálu k portálu inspiračnímu.“
Naše cíle nejsou rozhodně malé, což potvrzuje i šéf týmu sekce Cestování Radek Jelínek: „Chtěli bychom na českém trhu předstihnout Booking.com“. Kdo chce být u toho, má možnost – tým právě nyní posiluje své řady, viz ZDE
Kdo se nebojí výzev, velkých plánů a ocení maximální svobodu a flexibilitu své práce, pro toho je pozice obchodníka pro Cestování jako stvořená.
Nelimitujeme obchodníky žádným způsobem, je na nich, zda chtějí oslovit malý penzion, nebo pětihvězdičkový hotel. V podstatě jde vždycky opravdu pouze o to, aby měl výsledky a aby přinášel inspiraci na náš web. Kdy, jak a s jakou pomocí toho dosáhne – to je čistě na každém.
Jdete do toho s námi? Těšíme se! 🙂
Jak se vám článek líbil?