
Seznamte se! Jsem obchodník ve Slevomatu.

Bez nich by Slevomat neexistoval – každý den vyrážejí na lov, aby přinesli ty nejlepší nabídky. O kom je řeč? O oddělení našich obchodníků!
Za každou nabídkou, kterou u nás najdete, stojí konkrétní člověk. Než se na ně ale podíváme zblízka, představíme vám v krátkosti celý tým.
Aktuálně tvoří obchodní partu čtyři týmy – Čechy, Morava a dva týmy z Prahy.
Čechy
Celý region má pod palcem Vítek.
Vít – Sales Manažer pro Čechy
Vítek se stará o 7 divů Čech, tedy o města Liberec, Ústí nad Labem, Karlovy Vary, Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové a Pardubice. Jeho 9členný tým je velmi pestrý a nachází se po celém českém regionu.
Jednou z jeho parťaček je i Kačka – obchodnice pro Pardubice a Hradec Králové.
Kačka se věnuje obchodu už 7 let, přičemž začínala přímým prodejem kosmetiky v obchodním centru.
Obchodu ve Slevomatu se věnuje třetím rokem a přišla z regionálního slevového serveru, protože Slevomat dokáže lépe zhodnotit její práci. Baví ji poznávání nových lidí a jejich příběhů i podnikatelských cest. Tým hodnotí jako velmi různorodý, avšak i přesto si spolu rozumí, což je hlavně Vítkova zásluha, neboť týmu nejen pomáhá, ale také všechny motivuje a inspiruje.
Morava
Moravu vede Petr – dříve obchodník v Olomouci, který se nyní stal regionálním manažerem.
Petr – Sales Manažer pro Moravu
Petr působí v 5 městech (Brno, Ostrava, Olomouc, Zlín, Jihlava) také s 9 členy týmu. Síly v obou regionech jsou tedy vyrovnány 🙂
Moravský obchodní tým i s členy oddělení managementu výroby a plánování nabídek, kteří se o moravské nabídky starají
Petra jsme se zeptali na pár otázek.
Jak bys charakterizoval tým na Moravě?
Obchodní tým na Moravě je podle mého názoru velice rozmanitý. Každý jedinec je úplně jiný, a vždy jsem překvapený, když se sejdeme na nějakém meetingu, že si všichni tak dobře rozumíme.
Jak dlouho se věnuješ obchodu ve Slevomatu?
Ve Slevomatu funguju čtvrtým rokem. Když jsem končil u předchozí společnosti, tak jsem zpovzdálí sledoval rozkvět mnoha slevových portálů a přemýšlel, jak bych se mohl na tomto byznysu také podílet. Proto jsme spolu s kolegou oslovili Slevomat. On byl ze Zlína, kde byl nábor nového obchodníka prioritou, takže dostal přednost. Já jsem si tedy hledal práci dál. Začal jsme prodávat kreditky, ale první den v práci mě telefonicky pozvali na pohovor do Slevomatu. Takže kreditku jsem nikdy neprodal 🙂
Praha
Posledním regionem je Praha, kde se nachází největší základna.
V Praze existují týmy 2.
Prvním jsou specialisté pod vedení Lucky, kteří spravují největší partnery z oblasti lokálních služeb a zejména cestování.
Lucie – Sales Manažerka pro Prahu
Aktuální tým tvoří 10 lidí a každý se specializuje na jinou oblast partnerů. Někdo na cestování, jiný na lokální nabídky, ale jsou zde také lidé, kteří pořádají pro své kolegy pravidelné tréninky obchodních i jiných dovedností.
Z pražského týmu jsme vyzpovídali Zdeňka, který byl stručný a moc nám toho neprozradil 🙂
Nejvíce ho baví, že neustále potkává nové lidi a stále s nimi buduje vztahy důležité pro obchod.
Obchodu se věnuje už přes 11 let, začínal jako podomní prodejce knih hned po maturitě. Ve Slevomatu je skoro 2 roky a jeho aktuální největší osobní úspěch je, že se stal trenérem obchodního týmu a pro své kolegy pořádá školení na různé obchodní dovednosti.
Vrhli jsme se ještě na Tomáše, který byl sdílnější 🙂
Tomáš se obchodu věnuje asi 2 roky, z toho rok je ve Slevomatu. Prozradil nám svůj dosavadní největší úspěch, kterým však rozhodně nekončí:

Také nám přiblížil, jaká panuje atmosféra v týmu pražských obchodníků:

Inside Sales Specialisté
Druhým pražským týmem je oddělení Inside Sales Specialistů
Jde o lidi pod vedením Veroniky, kteří obchodují výhradně po telefonu a starají se o rozsáhlé portfolio potenciálem menších partnerů. Odvádějí velmi důležitou detailní práci, zpracovávají také veškeré poptávky, které přijdou na kontaktní mail či telefonní linku pro partnery.
Více o práci v tomto oddělení poodhalíme v jednom z dalších dílů našeho seriálu o jednotlivých odděleních.
Veronika – vedoucí oddělení Inside Sales Specialist
Veronika – vedoucí oddělení Inside Sales Specialist
Jak vypadá den obchodníka ve Slevomatu?
Všichni obchodníci spravují portfolio svých partnerů, tak aby jej co nejefektivněji vytěžili. Obchodují po telefonu i osobně – poměr je asi 30 % osobního kontaktu a 70 % přes telefon a e‑mail. Nejrychlejší formou komunikace je pochopitelně telefon, který upřednostňují. Zároveň jsou stále ve střehu a vyhledávají nové partnery, aby zabezpečili co možná největší růst. Orientují se na celou šíři kategorií, prim hrají lokální služby, které jsou zároveň největší prioritou.
Naše novinky a plány
V současné době jsme vytvořili novou obchodní pozici – Asistent/ka obchodního týmu. Tento člověk bude nejlepším obchodníkům pomáhat při správě jejich portfolia a s administrativou. Nejlepší obchodníci mají často obrovské portfolio a tak jim 90 % času zabírá právě jeho správa. Nemají pak takový prostor k uplatnění svého obchodního umu a čuchu při shánění nových pecek.
Už o prázdninách vypukla příprava na Vánoce a od září do prosince se maká takřka nonstop na vánočních nabídkách.
Odměnou za nasazení jsou pak krásné dealy, které těší tisíce našich zákazníků:
Do Duhového parku zavítalo díky Slevomatu 13 500 lidí, krásy Adršpachu si mohlo užívat téměř 2000 párů a chia semínka pro zdravý životní styl vyzkoušely skoro 4000 zákazníků. Další a další zážitky využívá přes milion zákazníků každý den.
https://www.slevomat.czhttps://www.slevomat.cz/akce/911697-celodenni-vstupenka-do-duhoveho-parku – 13 571 zákazníků
Zážitky i objevování nových věcí baví zákazníky i obchodníky. Obchodní partneři mohou tímto způsobem svou firmu dostat do povědomí tisíců lidí, kteří se rádi vrátí, když okusí něco fantastického.
Kam směřuje obchodní tým?
Každý obchodník je jiný a má svou osobní vizi.
Tomáš nám sdělil, o čem v pracovním životě momentálně sní.

Každá osobní vize našeho obchodníka vychází z celkové vize obchodního týmu která všechny týmy spojuje.
Jestli nám chcete pomoci toto číslo navýšit a váš pohled na svět je totožný s tím naším, koukněte na https://www.slevomat.cz/prace, zda nejste i vy Milionový obchodník a ozvěte se nám na prace@slevomat.cz.
Jak se vám článek líbil?