Po výměně voucheru za poukaz Thajského ráje se akce řídí obchodními podmínkami Thajského ráje.
Výměnou za poukaz nebo vytvořením rezervace bude voucher uplatněn. Poté již není možné voucher stornovat ani refundovat. Lze pouze změnit termín, a to nejpozději 24 hod. předem na pobočce Thajského ráje.
masáž v Thajském ráji si záměrně objednávám s velkým předstihem,
což jsem učinila i naposled a s rezervací poslala prosbu o zarezervování
konkrétního maséra. V den, kdy jsem do TR dorazila (po 1,5 měsíci od
rezervace) na mě obsluha zvýšeným hlasem komunikovala, že maséra, kterého
jsem si zarezervovala dali nějakému člověku z ulice, který přišel
5 minut přede mnou. Je toto prosím standartní chování? Myslela, jsem že
TR si zákazníků, kteří se vracejí váží a není problém, když si do
rezervace napíše, že chce příště opět určitého maséra/masérku
rezervovat, tak mu vyjdou vstříc. Opak byl však pravdou. Nejen že se paní
recepční neomluvila, ještě ke mně promlouvala zvýšeným tónem. Pochopila
bych, kdyby masér byl nemocný, avšak toto nebyl ten případ. Obsluha mi
pouze drze sdělila, že maséra dali jinam tečka. Je toto standartní
přístup, bez omluvy? Děkuji.
Thajský ráj
Dobrý den, klientům se snažíme vyjít maximálně vstříc a proto
umožňujeme klientům se objednat ke konkrétním masérům/masérkám. Ne
vždy však můžeme na 100% zaručit, že daný masér či masérka skutečně
bude. Nejde o to zda-li klient přijde v rámci rezervace nebo z ulice.
Snažíme se dělat maximum pro to, abychom vše zorganizovali a přidělili
správně, ale bohužel jsme jen lidé a dochází i k chybovosti. Nechceme
však tuto možnost objednání k dané masérce/masérovi úplně zrušit.
Pokud recepční přidělila Vámi zarezervovaného maséra někomu jinému,
nebylo to určitě úmyslem, ale poté již přerušovat jinému klientovi
masáž nemůže. Pokud se jedná o nepříjemné chování ze strany recepce
kontaktujte prosím naši podporu na podpora@thajsky-raj.cz
. Omlouváme se za vzniklou situaci a děkujeme Vám za Vaši zprávu. Hezký
den :-)
Richard Basl
Dobrý den, strašně rád bych se objednal na masáž kamkoliv v Praze.
Bohužel bych strašně moc rád se někam, někdy dovolal. Je nějaká šance
se dovolat, či mám volat jenv určitý čas? Děkuji moc za odpověď.
Richard Basl
Thajský ráj
Dobrý den Richarde, linky jsou nyní hodně vytížené. Pokud se nemůžete
dovolat, stačí zaslat na dané tel. číslo pouze sms zprávu a zavolají Vám
zpět :-) Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den :-)
Jana
Dobrý den, v nabídce je platnost do 30.4.2019, po rozkliknutí jednotlivé
nabídky však jen do 28.3.19, co prosím platí? Děkuji
Thajský ráj
Dobrý den Jano, platnost voucheru je do 30.4.2019. Hezký den. :-)
Kristýna
Dobrý den,
když zakoupím permanentku na masáže, lze využít pro 3 osoby v jeden
čas… Chtěly bychom jít 3 kamarádky v jeden čas. Děkuji.
Thajský ráj
Dobrý den Kristýno, ano samozřejmě můžete využít permanentku pro
3 osoby, stačí si najít místěčko v online rezervačním systému pro
3 osoby. Pěkný den. :-)
K.
Dobrý den, je možné voucher zakoupený na Slevomatu rezervovat v online
rezervačním systému? Pokud ne, jakým způsobm si pro voucher ze Slevomatu
mohu udělat rezervaci?
Thajský ráj
Dobrý den, ano samozřejmě je možné voucher ze Slevomatu zarezervovat
v online rezervačním systému. Pěkný den. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
masáž v Thajském ráji si záměrně objednávám s velkým předstihem, což jsem učinila i naposled a s rezervací poslala prosbu o zarezervování konkrétního maséra. V den, kdy jsem do TR dorazila (po 1,5 měsíci od rezervace) na mě obsluha zvýšeným hlasem komunikovala, že maséra, kterého jsem si zarezervovala dali nějakému člověku z ulice, který přišel 5 minut přede mnou. Je toto prosím standartní chování? Myslela, jsem že TR si zákazníků, kteří se vracejí váží a není problém, když si do rezervace napíše, že chce příště opět určitého maséra/masérku rezervovat, tak mu vyjdou vstříc. Opak byl však pravdou. Nejen že se paní recepční neomluvila, ještě ke mně promlouvala zvýšeným tónem. Pochopila bych, kdyby masér byl nemocný, avšak toto nebyl ten případ. Obsluha mi pouze drze sdělila, že maséra dali jinam tečka. Je toto standartní přístup, bez omluvy? Děkuji.
Dobrý den, klientům se snažíme vyjít maximálně vstříc a proto umožňujeme klientům se objednat ke konkrétním masérům/masérkám. Ne vždy však můžeme na 100% zaručit, že daný masér či masérka skutečně bude. Nejde o to zda-li klient přijde v rámci rezervace nebo z ulice. Snažíme se dělat maximum pro to, abychom vše zorganizovali a přidělili správně, ale bohužel jsme jen lidé a dochází i k chybovosti. Nechceme však tuto možnost objednání k dané masérce/masérovi úplně zrušit. Pokud recepční přidělila Vámi zarezervovaného maséra někomu jinému, nebylo to určitě úmyslem, ale poté již přerušovat jinému klientovi masáž nemůže. Pokud se jedná o nepříjemné chování ze strany recepce kontaktujte prosím naši podporu na podpora@thajsky-raj.cz . Omlouváme se za vzniklou situaci a děkujeme Vám za Vaši zprávu. Hezký den :-)