Thajský ráj: permanentky i jednotlivé masáže vč. relaxu s rybkami Garra Rufa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, strašně rád bych se objednal na masáž kamkoliv v Praze. Bohužel bych strašně moc rád se někam, někdy dovolal. Je nějaká šance se dovolat, či mám volat jenv určitý čas? Děkuji moc za odpověď. Richard Basl
Dobrý den Richarde, linky jsou nyní hodně vytížené. Pokud se nemůžete dovolat, stačí zaslat na dané tel. číslo pouze sms zprávu a zavolají Vám zpět :-) Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den :-)
Dobrý den, v nabídce je platnost do 30.4.2019, po rozkliknutí jednotlivé nabídky však jen do 28.3.19, co prosím platí? Děkuji
Dobrý den Jano, platnost voucheru je do 30.4.2019. Hezký den. :-)
Dobrý den,
když zakoupím permanentku na masáže, lze využít pro 3 osoby v jeden
čas… Chtěly bychom jít 3 kamarádky v jeden čas. Děkuji.
Dobrý den Kristýno, ano samozřejmě můžete využít permanentku pro 3 osoby, stačí si najít místěčko v online rezervačním systému pro 3 osoby. Pěkný den. :-)
Dobrý den, je možné voucher zakoupený na Slevomatu rezervovat v online rezervačním systému? Pokud ne, jakým způsobm si pro voucher ze Slevomatu mohu udělat rezervaci?
Dobrý den, ano samozřejmě je možné voucher ze Slevomatu zarezervovat v online rezervačním systému. Pěkný den. :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
masáž v Thajském ráji si záměrně objednávám s velkým předstihem, což jsem učinila i naposled a s rezervací poslala prosbu o zarezervování konkrétního maséra. V den, kdy jsem do TR dorazila (po 1,5 měsíci od rezervace) na mě obsluha zvýšeným hlasem komunikovala, že maséra, kterého jsem si zarezervovala dali nějakému člověku z ulice, který přišel 5 minut přede mnou. Je toto prosím standartní chování? Myslela, jsem že TR si zákazníků, kteří se vracejí váží a není problém, když si do rezervace napíše, že chce příště opět určitého maséra/masérku rezervovat, tak mu vyjdou vstříc. Opak byl však pravdou. Nejen že se paní recepční neomluvila, ještě ke mně promlouvala zvýšeným tónem. Pochopila bych, kdyby masér byl nemocný, avšak toto nebyl ten případ. Obsluha mi pouze drze sdělila, že maséra dali jinam tečka. Je toto standartní přístup, bez omluvy? Děkuji.
Dobrý den, klientům se snažíme vyjít maximálně vstříc a proto umožňujeme klientům se objednat ke konkrétním masérům/masérkám. Ne vždy však můžeme na 100% zaručit, že daný masér či masérka skutečně bude. Nejde o to zda-li klient přijde v rámci rezervace nebo z ulice. Snažíme se dělat maximum pro to, abychom vše zorganizovali a přidělili správně, ale bohužel jsme jen lidé a dochází i k chybovosti. Nechceme však tuto možnost objednání k dané masérce/masérovi úplně zrušit. Pokud recepční přidělila Vámi zarezervovaného maséra někomu jinému, nebylo to určitě úmyslem, ale poté již přerušovat jinému klientovi masáž nemůže. Pokud se jedná o nepříjemné chování ze strany recepce kontaktujte prosím naši podporu na podpora@thajsky-raj.cz . Omlouváme se za vzniklou situaci a děkujeme Vám za Vaši zprávu. Hezký den :-)