Kdo si hraje, nezlobí.
A kdo si hraje s jejich vytvářením, ten nemá na roupy ani pomyšlení! Zabavte se na dlouhé hodiny, během nichž se ponoříte do tvorby zajímavých her nejen pro PC, ale i mobil nebo virtuální realitu. Že nevíte, jak na to? Se softwarem Unity Engine i celým procesem herní tvorby vás seznámí online kurz od kericore.academy. A kdo ví, třeba příště s kámoši zapaříte na Steamu vlastní hru.
Láká-li vás spíše svět 3D grafiky, sáhněte po voucheru na online kurz práce v Blenderu. Díky tomuto nástroji si osaháte jak 3D modelování, tak animaci i rendering.
Blender: 3D grafika od A do Z
Začínáte s 3D grafikou? Pak je Blender ideálním nástrojem, a to díky své všestrannosti a přístupnosti. Jako open-source software je Blender zdarma, což znamená, že můžete začít bez jakýchkoliv počátečních nákladů. Jeho univerzální charakter vám umožní zabývat se širokou škálou úkolů – od 3D modelování a animace až po rendering, což jej činí skvělým softwarem pro nejrůznější kreativní projekty.
S kurzem „Grafika krok za krokem“ dostanete nejen přístup k tomuto výkonnému nástroji, ale také detailní vedení, které vám ukáže, jak Blender používat efektivně a kreativně. Budete součástí komunity, která podporuje a sdílí nápady, a získáte dovednosti potřebné pro realizaci vaší vize v 3D grafice.
Obsah kurzu 3D Grafika – Krok za krokem
- Představení (1:34)
- Lekce 1: Úvod do kurzu (3:07)
- Lekce 2: Ovládání, XYZ osy, objektový / editační mód, nástroje (11:09)
- Lekce 3: Hlavní menu karet a jejich využití (11:51)
- Lekce 4: Nástroje a modifikátory (11:40)
- Lekce 5: Světla ve scéně, Cycles vs. Evee (6:46)
- Lekce 6: Materiály a první render (12:54)
- Lekce 7: Shading karta a node graf (12:22)
- Lekce 8: UV mapy a textury (5:43)
- Lekce 9: Kolekce, vrstvy a časová osa (15:33)
- Lekce 10: Compositing karta a kamera (12:45)
- Lekce 11: Export, render a redukce šumu (10:10)
- Lekce 12: Formáty pro export a závěr (4:35)
|
Unity Engine: tvorba vlastní (nejen) PC hry
Představte si, že máte možnost vytvořit jakoukoli hru, jakou si jen dovedete představit. S Unity Engine je to možné. Jedná se o platformu, která vám umožní vytvářet hry pro nejrůznější nosiče, od mobilních telefonů až po VR, a to vše s minimálním úsilím. Její uživatelsky přívětivé rozhraní a obrovský Asset Store vám ušetří čas i práci.
Unity navíc není jen o vývoji her, je to také o komunitě a podpoře. Bez ohledu na to, jestli jste začátečníci, nebo zkušení vývojáři, Unity je pro tvorbu her ideálním nástrojem.
Obsah kurzu Unity – Krok za krokem
Sekce 1: Co instalovat (1 lekce)
- Instalace Unity editoru a MS Visual Studio
Sekce 2: Unity Engine základy (4 lekce)
- Lekce 1 – Založení projektu
- Lekce 2 – Popis Unity editoru část 1 – Jednoduchý build hry
- Lekce 3 – Popis Unity editoru část 2 – Stažení assetů z Asset Store pomocí Package Manageru
- Lekce 4 – Základy animací – animace otevírání/zavírání dveří
Sekce 3: Vývoj her bez programování (9 lekcí)
- Intro
- Lekce 1 – Co ke stažení
- Lekce 2 – Nahození postavy
- Lekce 3 – Změna modelu postavy
- Lekce 4 – URP oprava materiálu
- Lekce 5 – Boj z blízka
- Lekce 6 – Úvod do AI
- Lekce 7 – AI boj z blízka
- Lekce 8 – Základy terénu
- Lekce 9 – Základy terénu MapMagic
Sekce 4: Programovací jazyk C# (25 lekcí)
- Lekce 1 – Datové typy, proměnné
- Lekce 2 – Operace + – * /
- Lekce 3 – Rozhodovací příkaz if
- Lekce 4 – Pole a ukazatel
- Lekce 5 – Cyklus for
- Lekce 6 – Třída a objekt
- Lekce 7 – Public, private – klíčová slova přístupnosti
- Lekce 8 – Metody
- Lekce 9 – Konstruktor
- Lekce 10 – Dědičnost
- Lekce 11 – Polymorfismus, virtuální metody
- Lekce 12 – Abstract, abstraktní třída a metoda
- Lekce 13 – Klíčové slovo protected
- Lekce 14 – Vícenásobná dědičnost, interface
- Lekce 15 – static, statická třída a metoda
- Lekce 16 – List
- Lekce 17 – Dictionary
- Lekce 18 – Enum
- Lekce 19 – Queue & Stack
- Lekce 20 – Cyklus foreach
- Lekce 21 – Cyklus while, do while
- Lekce 22 – Struct
- Lekce 23 – Sealed, partial
- Lekce 24 – Out, params
- Lekce 25 – Delegate
Sekce 5: Hyper casual mobilní hra (7 lekcí)
- Lekce 1 – Střelba fyzikou
- Lekce 2 – Fyzický náraz
- Lekce 3 – Jak reagovat na náraz
- Lekce 4 – Detekce zničení celého objektu s částmi
- Lekce 5 – Restartování levelu tlačítkem
- Lekce 6 – Složení zničeného objektu při restartu levelu
- Lekce 7 – Dynamické vytvoření cílových objektů
Sekce 6: First person shooter AKA střílečka (20 lekcí)
- Příprava modely
- Lekce 1 – Pohyb hráče
- Lekce 2 – Rozhlížení hráče
- Lekce 3 – Gravitace a skok hráče
- Lekce 4 – Hod granátem a střelba Laseru
- Lekce 5 – Projektil neboli kulka/střela
- Lekce 6 – Nahození ruk a zbraní
- Lekce 7 – Animace pohybu
- Lekce 8 – Animace střelby, přebíjení a útok na blízko
- Lekce 9 – Načítání scén/map
- Lekce 10 a 11 – Collidery a Pro Builder stavění levelu
- Lekce 12 – Navigace a generování navigační mapy neboli NavMesh
- Lekce 13 – Základ pohybu nepřátel pomocí NavMesh
- Lekce 14 – Běh nepřátel za hráčem část 1
- Lekce 15 – Běh za hráčem část 2
- Lekce 16 – Data pro poškození
- Lekce 17 – Zničitelné/poškozující objekty
- Lekce 18 – Systém na řízení poškození neboli DamageSystem
- Lekce 19 – Ragdoll hadrová panenka při smrti nepřátel
- Lekce 20 – Ragdoll implementace a spuštění
Sekce 7: Jak vydat hru na Steam (5 lekcí)
- Lekce 1 – Jak nahrát build na Steam
- Lekce 2 – Napojení SteamApi do Unity projektu
- Lekce 3 – Achievementy část 1: nastavení na Steamu
- Lekce 4 – Achivementy část 2: kód
- Lekce 5 – Profil hráče, jméno a ikona
|