Protože sem jezdíme opakovaně, tak pozorujeme, že za stejnou cenu dostáváme postupně čím dál méně. Ta „optimalizace“ už je, tak jako téměř všude a ve všem, vidět např. na zkrácení doby pobytu v solné, jeskyni, zkrácení doby pobytu v pivní lázni nebo, že ke snídani již není vůbec žádná zelenina. Každopádně jsme dostali to co jsme si zaplatili a nemůžeme si na nic stěžovat. Nikdo na nás nebyl nepříjemný a všichni se nám snažili vyhovět, takže celkově jsme byli spokojeni, ale je škoda, že se ta kdysi nastavená vysoká úroveň nedaří udržet.
kladně a dle Vašeho popisu (Slevomat) dobře hodnotíme s manželkou lázně – procedury, přístup personálu.
Slevomatem uváděný 4 hvězdičkový hotel je dle našeho pokoje č. 2 – Clasic, daleko od pravdy. Pokoj vybavením, stavem neodpovídal ani slabším 3 hvězdičkám. Divím se, že pracovníci Slevomatu si nabízené pobyty nepřekontrolují. Obrázky v nabídce jsou zavádějící, obrázek je pro pokoj Premium, který nebyl v nabídce, jen aby nalákal klienty. Taktéž strava na 4 hvězd. slabá, polévka stále stejná, snídaně – dostal bych bohatší v 3 hvězd. Se Slevomatem jsem byl již několikrát, máme ještě objednané další pobyty, ale doufáme, že se situace nebude opakovat. V tomto případě, bylo-li by to možné, bych určitě uplatňoval reklamaci a vrácení části peněz. Opravdu nás tato nabídka zklamala, neboť zbytek pobytu byl úžasný.
Personál byl vvše. K příjemný a ochotný. Pivní lázně i odpočinková relaxace byla na výbornou. K tomu ještě v budově kde jsme byli ubytovaní byla výborná cukrárna jmenovala se Ušatá 😁.