Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 608 275 009 nebo e‑mailem na hotel@zamekwichterle.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Wellness platí vždy pouze pro 2 osoby, každá další osoba má nárok pouze na přistýlku a stravu (v případě zájmu si může veškeré wellness služby doplatit na místě).
Pokud máte balíček s Rytířskou či Zámeckou cestou, je potřeba výběr nahlásit již při rezervaci pobytu. V případě online objednávky pište svůj výběr do poznámky při rezervaci.
Dobré vědět: Časy procedur určuje recepce hotelu a budou zaslány při potvrzení rezervace hotelem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Wellness platí vždy pouze pro 2 osoby, každá další osoba má nárok pouze na přistýlku a stravu (v případě zájmu si může veškeré wellness služby doplatit na místě).
U zámeckého pokoje není možná přistýlka, pokud tedy chcete vyrazit s dětmi, zvolte variantu s podkrovním či rodinným pokojem.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, když si chci zakoupit pobyt pro 4osoby ve dvou pokojích, musím
zakoupit 2 × 2osoby? Děkuji.
Zámek Wichterle
Dobrý den,
ano, je to přesně, jak píšete. Musíte zakoupit 2 vouchery.
S pozdravem Zámek Wichterle
Patrik
Dobrý den, mohu se zeptat zda ten 1×60min. vstup do wellness pro dva je
privátní?
A popřípadě jestli můžeme do wellness chodit pořád?
Děkuji za odpověd
Zámek Wichterle
Dobrý den,
vstup privátní není, ale vždy se nejdřív snažíme plánovat procedury
tak, aby hosté měli co největší soukromí.
Veškeré wellness procedury je potřeba rezervovat, volný přístup
nemáme.
S pozdravem
Zámek Wichterle
Kateřina Řehůřková
Dobrý den,
je k dispozici úschovna kol? Kolem Slavičína je spousta krásných
cyklostezek. Děkuji.
Zámek Wichterle
Dobrý den,
určitě si u nás můžete kola uschovat.
S pozdravem
Zámek Wichterle
Rudolf Nowak
Dobrý den. Chtěli bychom si v květnu objednat pokoj. Oba máme kolem
180 cm (já něco přes). Je pro nás vhodný podkrovní pokoj ? Narovnáme se
tam.
Nowak
Zámek Wichterle
Dobrý den,
určitě bych Vám z důvodu komfortu doporučila spíše mezonetový, nebo
zámecký pokoj.
S pozdravem
Zámek Wichterle
Martin Melíšek
Je možno vzít si psa.
Zámek Wichterle
Dobrý den, bohužel ne, pejsky v našem hotelu z hygienických důvodů
nemáme povolené.
Petra
Dobrý den, zkouším udělat rezervaci od 15.6.-18.6.2023, bohužel mi
ukazuje, že lze jen do 17.6… Máte obsazeno?
Děkuji Grundová
Slevomat.cz
Krásný den, Petro, děkuji vám za dotaz. Pokud nelze vybrat datum
v online rezervačním systému, žádný pokoj již není dostupný. Mějte
moc hezký den, Kristýna
Alena Večerková
Dobrý den, mám rezervaci 2799 na 8.-9.3. a chtěla bych vědět do
všechno uvytování zahrnuje. Předpokládám, že v ceně jsou pivní kádě
včetně všeho, co k tomu patří.
Děkuji za odpověď, Alena Večerková, Ryžoviště.
Zámek Wichterle
Dobrý den paní Večerková, po ověření Vaší rezervace jsme zjistili,
že máte ubytování zakoupeno přes booking – tam prodáváme ubytování
pouze bez procedur. Procedury si můžete doobjednat, v případě zájmu
napište email na hotel@zamekwichterle.cz.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
Pavla Prokopová
Chceme zámecký pokoj s terasou. Termín 1.5–7.5. 2023. Jak ho lze
objednat ? Děkuji.
Zámek Wichterle
Dobrý den, velmi nás těší Váš zájem o naše služby. Napište nám
prosím na email: hotel@zamekwichterle.cz.
S pozdravem Zámek Wichterle
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když si chci zakoupit pobyt pro 4osoby ve dvou pokojích, musím zakoupit 2 × 2osoby? Děkuji.
Dobrý den,
ano, je to přesně, jak píšete. Musíte zakoupit 2 vouchery.
S pozdravem Zámek Wichterle