Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax ve Františkových Lázních: procedury, bazén, sauna i polopenze
Hodnocení podniku Lázeňský hotel Pyramida ****
ochota personálu
velikost pokoje
Vážená paní Jaroslavo,
děkujeme, že jste si udělala čas a udělila nám hodnocení.
Velice si toho vážíme
Reservační asistent - Leona Červeňaková - Hotel Pyramida
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Vše bylo výborné, jen nebyly využity volnočasové aktivity vzhledem k ročnímu období.
Již jsme opětovně tento pobyt zakoupili.
Vážení,
děkujeme za kladné hodnocení. Doufáme, že se opět někdy uvidíme. Budeme se těšit na vaši návštěvu. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
arogantní jednání marketingu hotelu
Dobrý den paní Ivano,
velice nás mrzí tato nepříjemná situace, která nastala a budeme se snažit ji samozřejmě napravit.
děkujeme, že jsi si udělala čas, a napsala nám Vaše zkušenosti.
Abych mohla napravit toto nedorozumění, byla bych ráda abyste mi prosím napsala e-mail (revenue@hotelpyramida.com), a mohli bychom to vyřešit.
Doufám, že nás opět někdy navštívíte, budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
Slušný hotel na pěkném a klidném místě kousek od centra. Dobré jídlo, kvalitní služby.
Vážení,
děkujeme, že jsi si udělali čas, a napsali nám hodnocení a Vaše zkušenosti. Velice si toho vážíme, Jsme rádi, že s vybavením hotelu, službami a personálem byli spokojeni.
Doufám, že nás opět někdy navštívíte, budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
Upravit
Hezký hotel, čistý, příjemně zařízený pokoj, pohodlná matrace, vstřícný personál. Jídlo bylo chutné. Ráno byl k dispozici bufet s nabídkou nápojů, pečiva, sýrů, salámů a teplých jídel. Už jsem zažila bohatší bufet, ale bylo to velmi slušné. Bylo z čeho vybírat. Oceňuji také chutnou kávu. Večeře nabídka tří jídel v bufetovém provedení. Dobré jídlo a bylo ho dostatek.
Bazén čistý, sprchy a šatny také. Byl umístěn hned vedle sauny, takže se dala střídat sauna s plaváním v bazénu. Pro mě ideální. Vzhledem k tomu, že jsme měli jen víkendový pobyt, nestihli jsme moc využít ostatní služby. Proto je nemohu ohodnodit. Hotel je umístěn na kraji města, do centra se dalo dojít příjemnou procházkou parkem.
K večeři měl být k dispozici i zákusek. Bohužel 10 minut před koncem večeře už se nedoplňovalo. Jelikož jsme se k večeři dostavili v druhé polovině časového rozmezí večeře, dezert se už na nás nedostal. To by se myslím u 4hvězdičkového hotelu stát nemělo.
A zklamáním byla Wi‑Fi, která na pokoji stále vypadávala.
Vážení,
děkujeme, že jsi si udělali čas, a napsali nám hodnocení a Vaše zkušenosti. Velice si toho vážíme, Jsme rádi, že s vybavením hotelu a personálem byli spokojeni.
Velice nás mrzí toto nedorozumění se zákuskem během večeří, a sjednáme nápravu, aby se toto už neopakovalo.
Doufám, že nás opět někdy navštívíte, budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Úžasné servírky a krásně teplý bazén
Vážení,
děkujeme za kladné hodnocení Hotelu. Jsme moc rádi, že teplota bazénu byla vyhovující, a za pochvalu našich zaměstnanců také děkujeme. Jsme moc rádi, že je jste u nás byli spokojeni.
Těšíme se na Vaši příští návštěvu.
Za tým Hotelu Pyramida - Reservační asistent
Vše bylo fajn. Od recepce, kdy nám slečna přišla bez problémů vyměnit nefunkční televizor, po obsluhu v jídelně. Jeden večer jsme popletli čas podávání večeře a personál nás přes telefon upozornil, ať se přijdeme najíst. Prostředí hotelu pěkné. Od hotelu hezká procházka parkem do centra.
Vážení,
děkujeme, za pozitivní recenzi. Jsme nadšeni, že jste si svůj pobyt užili. Doufáme, že se brzy opět setkáme.
Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent.
Hodnocená nabídka: Wellness pobyt ve Františkových Lázních
Hotel Pyramida se nám moc líbil, personál byl velice ochotný a příjemný.
Vážení,
děkujeme, za pozitivní recenzi. Jsme nadšeni, že jste si svůj pobyt užili. To, že jste zmínili náš ochotný personál, pro nás hodně znamená. Doufáme, že se brzy opět setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent.
Ochota a vstřícný a milý přístup veškerého personálu. Takový jsem už dlouho nikde nezažil. Velké díky. Všechny prostory hotelu, čisté a udržované. Velikost a provedení pokoje a ostatních prostor bylo odpovídající kategorii. Kuchyně velmi dobré. Večeře žádné jídlo nad kterým by člověk řekl wau, ale veškeré jídlo neskutečné chutné a dobře připravené. Snídaně dostatečný výběr.
Hotel by neměl používat označení wallness, protože sice bazén dostatečně velký, ale voda v něm pekelně chlorovaná a hlavně studená. Nevím jaké služby balneo, ale sauna bzlo velké špatné. Samotná sauna dobrá, ale její umístění a hlavně absence ochlazovacího bazénku a 4 lehátka v odpočívárně naposavaná vedle strojovny bylo špatné. Celá organizace šaten, záchodů které nešly zavřít (škvíra mezi dveřmi) je hodně špatná a je to důvod proč bych znovu tam nejel.
Vážení,
děkujeme, za recenzi. To, že jste zmínili náš ochotný personál, pro nás hodně znamená. náš hotelový bazén splňuje normy dávkování chloru, jelikož je každý týden kontrolován hygienickou stanicí. Teplota bazénu se pohybuje +/- 29 stupňů celsia. Na začátku roku 2023 plánujeme rekonstrukci relaxační zóny, sauny i šaten. Doufáme, že nás opět někdy navštívíte. . Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent.
opět výborný pobyt, nebyli jsme poprvé a určitě ne naposled. Vše prostě skvělé, pokoj, jídlo, teploučký bazén (a to není všude) personál atd… děkujeme
Vážení,
děkujeme, za pozitivní recenzi. Jsme nadšeni, že vše bylo v pořádku. . Velmi děkujeme a těšíme se, až se s Vámi znovu setkáme. Tým hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
Bylo to skvělé, vřele doporučuji.
Není nic, co bych vytkla. Jen paní recepční na nás chtěla 200 korun za pokoj, ale tuto sumu jsme již zaplatili Slevomatu a to prý bylo špatně, mělo se to zaplatit přímo hotelu, ale my na tom netrváme a po Vás 200 korun zpátky nechceme. S díky Blanka
Vážená paní Blanko,
děkujeme, že jste si udělala čas a udělila nám hodnocení, a podělila o své zkušenosti! To, že jste byla u nás spokojena pro nás hodně znamená. Vaši rezervaci jsem si dohledala, 50,-Kč/os/den příplatek na pokoj- tj. 200,- Kč , PI ( bez schodů) . K Vašemu vybranému balíčku ,, Wellness pobyt ve Františkových Lázních'' kde je součást v balíčku pokoj kategorie standart ( bez balkonu) , tak u Slevomatu jste si vybrala pokoj za příplatek s balkonem, / tj. příplatek 200,- Kč/ a u nás jste požádala o kategorii pokoje na hl. budově tj. Kat.I Tzn, u slevomatu jste z kategorie Standart bez balkonu připlatila za pokoj Standart s balkonem. A u nás na Hotelu jste připlácela z kategorie Standart s balkonem na pokoj Kategorie I.
Velice mě toto nedorozumění mrzí, ale změny za kategorie pokoje jsou v pořádku.
Doufáme, že se brzy opět setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent
Pobyt se moc líbil, pokoje každý den uklizené, personál velmi ochotný a jídlo velmi chutné (jediný problém +2kg)
Trochu bych varovala před masáží obličeje a dekoltu, moje zkušenost nebyla dobrá. Za 15 minut a 450 kč žádné rozmazlování. Chtělo by to zřejmě návštěvu profesionálního kurzu.
Vážení,
děkujeme, že jste si udělal/i čas a udělil/i nám hodnocení, a podělili o své zkušenosti! To, že jste zmínili náš ochotný personál, pro nás hodně znamená. Děkujeme za upozornění ohledně masáže dekoltu a hlavy. Budeme se snažit, aby se to příště neopakovalo.
Doufáme, že se brzy opět setkáme. Za tým Hotelu Pyramida - Leona Červeňaková - Reservační asistent