Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. na tel. 354 401 500 nebo 605 440 565.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Na 2lůžkové pokoje není možná přistýlka (pouze maximálně 1 dětská postýlka)
V případě ubytování více než 2 osob je nutný upgrade (vylepšení) pokoje: V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Děti do 5,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na služby
Děti od 6 do 14,9 let: 860 Kč/noc vč. polopenze
Děti a dospělí od 15 let: 1120 Kč/noc vč. polopenze
Pokud si předem nedomluvíte pokoj s přistýlkou, vyhrazuje si hotel právo upgradovat Vám pokoj bez předchozího upozornění. Za upgrade Vám bude účtován příplatek dle kategorie pokoje. Příplatek uhradíte na hotelové recepci při příjezdu. Ve výjimečných případech, kdy nejsou dostupné pokoje s přistýlkou, Vás může hotel v rámci zajištění komfortu ubytování požádat o změnu termínu pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Krásný dobrý den, bylo by u Vás možné nějaký pobytový balíček pro
jednu osobu pán 70 let na 3 noci s polopenzí v měsíci prosinec
2022 pondělí – pátek ( ne přes víkend.)
Děkuji Vám za odpověď.
S přátelským pozdravem
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano. Děkujeme za váš dotaz. V nebídce máme pouze pobyty
pro 2 osoby, bylo by tedy zapotřebí zaplatit celou částku i při pobytu
pouze jedné osoby. Jsou zde dvě varianty: polopenze s wellness anebo varianta
i s procedurami. Záleží tak na Vaší preferenci. Termín si lze nastavit
v kalendáři u nabídky. :)
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Lázeňský hotel Pyramida ****
Dobrý den, paní Kabátová,
děkujeme Vám za zájem o pobyt v našem hotelu. Pobyt v měsíci prosinec
je možný. Jak jste si jistě všimla nabízíme jak pobytové balíčky
s procedurami, tak i bez procedur. Pro správný výběr potřebujeme od Vás
další informace ohledně konkrétního termínu pobytu, kategorie pokoje a
dalších preferencí. Prosím kontaktujte nás telefonicky
+420 354 401 500. Velmi rádi Vám s výběrem pobytu pomůžeme.
Recepce
Lázeňský hotel Pyramid a.s.
Dagmar Papežová
Dobry den. Bylo by mozne se u vas ubytovat i v lednu 9.1.-12.1.2023 ?
S Polopenzi,wellnes a malym psikem.
Dekuji
Lázeňský hotel Pyramida ****
Vážená paní Dagmar,
v období od 8.1. – 12.2.2023 máme uzavírku Hotelu, kvůli
rekonstrukci.
Termín pobytu Vám nabídnu od 12.2.2023
Mohla bych Vám nabídnout tyto balíčky : https://www.hotel-pyramida.cz/pobytove-balicky/
S přáním pěkného dne
Leona Červeňaková
Reservační asistent
Sarka
Dobrý den měli bychom zájem o ubytování ve vašem hotelu v termínu od
26.10 do 29.10. s polopenzí a pokoj s balkonem pokud je tento termín
volný prosím zašlete kalkulaci děkuji koisova přeji hezký den
Lázeňský hotel Pyramida ****
Vážení,
děkujeme Vám za zájem o náš Hotel, ve Vámi vybraném termínu jsme
bohužel plně obsazeni. Mohu Vám nabídnou termín např. od 25.10 – 28.10
. Další volný termín Vám mohu také nabídnout až od 30.10. 2022
V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat
Za tým Hotelu Pyramida – Leona Červeňaková – Reservační asistent
Hhanka
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat .jestli je u Vás možný pobyt ,když je
maminka po operaci páteře a používá chodítko ,jestli máte bezbariérový
pokoj děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji vám za dotaz.
Kontaktoval jsem hotel a ano, bezbariérový pokoj je v hotelu k dispozici.
Při vytváření objednávky připište váš požadavek do poznámky. Přeji
hezký den, David
Marcel Cermák
Dobrý den, Je možné ubytování 2×dospělí 2×dítě 16 a 7 let
30.9–2.10 s polopenzí
Slevomat.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Krásný dobrý den, bylo by u Vás možné nějaký pobytový balíček pro jednu osobu pán 70 let na 3 noci s polopenzí v měsíci prosinec 2022 pondělí – pátek ( ne přes víkend.)
Děkuji Vám za odpověď.
S přátelským pozdravem
Dobrý den, Hano. Děkujeme za váš dotaz. V nebídce máme pouze pobyty pro 2 osoby, bylo by tedy zapotřebí zaplatit celou částku i při pobytu pouze jedné osoby. Jsou zde dvě varianty: polopenze s wellness anebo varianta i s procedurami. Záleží tak na Vaší preferenci. Termín si lze nastavit v kalendáři u nabídky. :)
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Kabátová,
děkujeme Vám za zájem o pobyt v našem hotelu. Pobyt v měsíci prosinec je možný. Jak jste si jistě všimla nabízíme jak pobytové balíčky s procedurami, tak i bez procedur. Pro správný výběr potřebujeme od Vás další informace ohledně konkrétního termínu pobytu, kategorie pokoje a dalších preferencí. Prosím kontaktujte nás telefonicky +420 354 401 500. Velmi rádi Vám s výběrem pobytu pomůžeme.
Recepce
Lázeňský hotel Pyramid a.s.