Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

















Až 7denní pobyt v srdci Jeseníků pro páry i rodiny: snídaně či polopenze i sauna a fitko

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Zlatý Chlum
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Zlatý Chlum
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Platba z FKSP
Velmi ochotný personál, moc pěkné a čisté prostředí. Není co vytknout naopak moc děkujeme.
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 30. 6. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00 – 9:30)
- 1× welcome drink pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období 15.–18. 4. 2022.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 608 611 389 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 2,9 let: 100 Kč/noc
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Domácí zvířata: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 30. 6. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00 – 9:30)
- Večeře formou 2chodového menu pro všechny (17:30–19:00)
- 1× welcome drink pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období 15.–18. 4. 2022.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 608 611 389 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 2,9 let: 100 Kč/noc
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Domácí zvířata: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 30. 6. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00 – 9:30)
- 1× welcome drink pro všechny
Wellness
- 1× 60minutový vstup do sauny pro 2 osoby
- 1× 60minutový vstup do venkovní vířivky pro 2 osoby
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období 15. – 18. 4. 2022.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 608 611 389 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 2,9 let: 100 Kč/noc
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Domácí zvířata: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 30. 6. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00 – 9:30)
- Večeře formou 2chodového menu pro všechny (17:30–19:00)
- 1× welcome drink pro všechny
Wellness
- 1× 60minutový vstup do sauny pro 2 osoby
- 1× 60minutový vstup do venkovní vířivky pro 2 osoby
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období 15. – 18. 4. 2022.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 608 611 389 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 2,9 let: 100 Kč/noc
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Domácí zvířata: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 31. 8. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00 – 9:30)
- 1× welcome drink pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 608 611 389 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 2,9 let: 100 Kč/noc
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Domácí zvířata: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 31. 8. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny (8:00 – 9:30)
- Večeře formou 2chodového menu pro všechny (17:30–19:00)
- 1× welcome drink pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 584 492 911, +420 608 611 389 nebo e‑mailem na info@hotel-zlatychlum.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky pro děti do 2,9 let: 100 Kč/noc
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 100 Kč/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Domácí zvířata: 100 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Že yes znamená ano, ví každý. A Jeseníky mají yes v názvu. Tak nad čím váhat? Yes, jedem!
Prožijte pohádkový pobyt v srdci Jeseníků a užijte si 2–7 dní v hotelu Zlatý Chlum, který se nachází nedaleko města Jeseník (4 km), díky čemuž je ideálním výchozím místem pro výlety do hor, za památkami a přírodou. Jméno dal hotelu stejnojmenný vrch, který se nad ním tyčí a na kterém stojí 100 let stará kamenná rozhledna. Pokocháte se z ní úžasným výhledem na Jeseník a široké okolí jesenických hor a zahlédnete i polská jezera u města Nisa.

Tip: Pokud přijedete v zimní sezóně, vezměte si lyže a provětrejte je třeba ve skiareálech U Pekina, Lázeňský vrch nebo Ostružná, které jsou v dojezdové vzdálenosti.
Pokoje či apartmány a strava
Bydlet budete ve dvoulůžkovém pokoji nebo apartmánu, který je možné rozšířit o přistýlku. Vždy budete mít k dispozici vlastní sociální zařízení, kde najdete sprchový kout i WC. Využít můžete televizi se satelitním příjmem, telefon a internetové připojení.Rodiče malých dětí ocení, že vám na požádání zapůjčí dětskou postýlku a elektronickou chůvičku. Domluvit lze i další služby jako hlídání dětí, půjčení společenských her či dalekohledů nebo zprostředkování vyjížďky na koních.
Podle zvolené varianty máte v ceně snídaně nebo polopenzi. Snídaně se podávají formou bufetu, večeře jsou dvouchodové.
Relaxace i sport
A bude se i relaxovat! Zvolit můžete jarní varianty s 60minutovým vstupem do sauny a 60minutovým vstupem do vířivky, kdykoli během pobytu máte volný vstup do fitka. Pokud rádi plavete, oceníte celoročně otevřený krytý bazén (25 × 10 m) v těsném sousedství hotelu.
