Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Za odpočinkem do 5* hotelu v Brně: bohaté snídaně a vstup do sauny

4,7 / 5 Barcelo Brno Palace Brno (mapa) 17 prodejů

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Barcelo Brno Palace

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Hodnocení podniku Barcelo Brno Palace

4,7/5 (59 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zdeněk
24. 5. 2022
5/5

Ochotný personál, čistota, služby…

Ladislav
27. 4. 2022
5/5

krásné prostředí hotelu
snídaně

na pokoji je slyšet vše z chodby
na pokoji chybí možnost posezení pro dva
bez welcome drink, který je součástí voucheru

Michaela
27. 1. 2022
4/5

Krásné uvítání, výborné jídlo.

Osvětlení v pokoji.

JS
10. 12. 2021
5/5

Ideální lokalita, vysoká úroveň čistoty a kvality pokoje.

Barbora
18. 11. 2021
5/5

Naprosto úžasný hotel, nádherné prostředí, vynikající služby.

Marek
2. 11. 2021
3/5

Hezké átrium. Výborná snídaně. Personál se velmi snažil. Umístění v centru.

Hotel obecně stěží splňuje 5* hotelové ohodnocení. Jedná se spíše o lepší 4*, zejména ve srovnání s Prahou. Pár detailů kazí celkový dojem a když se nakupí, nemá host příliš pozitivní dojem ze svého pobytu. Velmi neuspokojivé fitko. Zrušte jeden ze salónků a zvětšete fitness centrum. Šílená cena za parkování. Za svoje peníze nedostanete odpovídající službu.

Kateřina
29. 9. 2021
3/5

Většina vybavení pokoje (posezení, vana, interiér – dekor, prostorný pokoj), postel + lůžkoviny (prostorná, několik druhů polštářů, obrovská společná peřina), budova (působivé atrium), snídaně (velmi bohatý výběr), v nabídce je polštářové menu – příjemný bonus. Opravdu dobře jsme se vyspali.

Celková úroveň zdaleka neodpovídá pětihvězdičkovému hotelu – nerozumíme, jak je možné, že se hotel tímto označením honosí. Především služby byly tristní, personál nevšímavý, dokonce zanedbaný. Vždy jsme došli k závěru, že si máme vše vyřešit sami a personál hosté příliš nezajímají, což je u takového hotelu zklamání. Od začátku:
Recepční byla velice neupravená, s olámanými nehty, neupravenými vlasy, nebylo jí téměř rozumět. Do recepce neustále vbíhal muž v oranžovém svetru, nikdo se neujal zavazadel, koberce u recepce byly špinavé, celé to nedělalo valný dojem. Welcome drink nám nikdo nenabídl. Nikdo se ani jednou nezeptal na očkování/test na covid. I přes to, že byl pobyt už uhrazený, nám recepční vysvětlila, že jejich hotel dělá tzv. „předautorizaci“, tedy zablokování částky 100 eur na kartě (sama v té chvíli působila rozpačitě – vše bylo uhrazené, parkování jsme nepotřebovali, nebylo proč to řešit). OK, dobrá, přistoupili jsme na to (peníze ovšem doteď nemáme odblokované a závěr po komunikaci s hotelem je, že si to máme vyřešit s bankou!). Na vše jsme se museli velice konkrétně doptat, jinak bychom se nic nedozvěděli (snídaně, sauna, wifi…). Mimochodem, nikde nenajdete papírové „návody“, vše jen v aplikaci. Na saunu je dobré si udělat rezervaci, bylo by vhodné to zmínit. Po příchodu k pokoji jsme zjistili, že několik pokojů není uklizených, včetně námi přiděleného (přijeli jsme hodinu po začátku check-in). Všude vozíky, otevřeno, rozpracováno. Uklízečka na dotaz nechápala, „proč nás tam recepce poslala“, k našemu pokoji se ještě ani nedostala. Po návratu na recepci o problému nikdo nevěděl (přestože uklízečka někam volala) a měli v úmyslu nechat nás čekat v atriu, na což jsme nepřistoupili. Z recenzí na jiných webech vidíme, že to není ojedinělý případ, spíš naopak. Recepční nám tedy po několika minutách našla jiný pokoj a po vyžádání (!) nabídla welcome drink a dodání polštářového menu.
Druhý pokus proběhl v pořádku, pokoj vypadal téměř stejně jako na fotce, byl příjemný – ovšem postupně jsme zjistili např. že světla se nedají ovládat jednotlivě, takže o atmosféře nemůže být řeč, v koupelně to samé a navíc pouze bodové osvětlení (velice nepříjemné u koupele i při aplikaci make-upu), skleněná zástěna u vany nedovírala, na židli se páralo čalounění, u velmi opraného hrubého županu byla utrhaná poutka a chyběl ceník minibaru. Především je ale neuvěřitelně slyšet hluk z chodby, resp. jakýkoliv pohyb, zvuk, rozhovor, jako by pokoj neměl dveře (přitom okna do ulice těsnila skvěle).
Sauna byla nakonec poměrně příjemná, opět ALE: přestože je třeba ji rezervovat, přístup je přes všem otevřené „fitness“ = malý sklepní prostor s několika stroji bez možnosti větrání, jehož prosklené dveře vedou rovnou do odpočívárny u sauny, tzn. soukromí není zaručené žádné, pokud někdo přijde. Po našem příchodu se v sauně nacházely použité kelímky a ručníky + prostěradla, nikdo tam zjevně nebyl uklidit. Mohla by hrát tichá hudba. Hodiny na zdi nefungovaly a manžela iritovaly zdi plné prázdných hmoždinek a děr. Celkově poměrně zanedbané.
Snídaně proběhla v pořádku, patří k tomu nejlepšímu, co se dá z pobytu jmenovat. Ovšem až poté, co nás personál opakovaně zkontroloval, že máme na snídani nárok.
Check-out proběhl opět v chaosu, protože se ukázalo, že recepce vlastně nevěděla, jaký pokoj jsme nakonec měli. Odmítali připustit, že byla hrazena předautorizace, a byli jsme nuceni hledat účtenku. Neměli tam prý o tom záznam (!). To nás ovšem nemusí zajímat…peníze jsou zablokované už několik dní, přestože přislíbili, že to na místě vyřešili. Nikdo se nezeptal, zda jsme si pobyt užili, jak se nám líbilo atp. Komunikace na úrovni velice základní zdvořilosti.
Celkově úroveň zdaleka neodpovídá, luxusní hotel a především jeho služby a personál vypadá jinak – stará se o své hosty. S cestováním máme poměrně bohaté zkušenosti a nyní až trochu litujeme, že jsme za tento voucher utratili peníze, velká radost z toho nebyla. Chystám se obdobnou zprávu zaslat managementu hotelu.

Vyjádření partnera
Barcelo Brno Palace Před 8 měsíci

Vážená paní Kateřino,

děkujeme za Váš pobyt v hotelu Barceló Brno Palace a za sdílení Vašeho hodnocení na portálu Slevomat.

Do pozice jednoho z nejlepších hotelů v Brně nás pasovali ostatní návštěvníci svými hodnoceními. My si toho velice vážíme a neustále pracujeme na tom, abychom zařízení hotelu i naše služby nadále vylepšovali. Proto děkujeme za Vaše cenné připomínky, které bereme velmi vážně.

Prosím, přijměte naši upřímnou omluvu, pokud se náš personál nechoval profesionálně. Zakládáme si na milém, přívětivém a osobním přístupu našeho personálu. Naši hosté jej náležitě oceňují, jak můžete vidět v mnoha pozitivních komentářích. Proto nás velice mrzí, že personál na recepci se zachoval jinak, a věříme, že už se to nikdy nebude opakovat.

Jak pokoje, tak ostatní prostory hotelu včetně sauny, prochází průběžnou rekonstrukcí a brzy chystáme realizovat mnoho vylepšení, které věřím, že byste ocenil. Budeme velice rádi, pokud nám dáte ještě jednu šanci a my budeme mít příležitost Vám vše vynahradit.

Na druhou stranu nás těší Vaše spokojenost s velikostí pokojů a pohodlnou postelí. Velmi si vážíme, že se Vám líbil interiér hotelu a že Vám chutnala naše snídani formou bufetu.

Velice nás mrzí, že jste byla z Vašeho pobytu celkově zklamána a doufáme, že nám v budoucnu dáte ještě jednu šanci, abychom Vás mohli přesvědčit o kvalitě poskytovaných služeb.

S pozdravem,
Uliana Hicl
Guest Experience Manager

Iveta
6. 9. 2021
5/5

Hotel požaduje při check-in kauci ve výši 2500 Kč. Není to zanedbatelná částka. Pobyt i polopenze byly předem v plné výši uhrazeny, auto k úhradě za parkování nebylo, nebyl důvod kauci platit z důvodu opuštění hotelu bez nějakého zaplacení. Bylo by minimálně vhodné, aby Slevomat na toto upozornil příp. zájemce o pobyt v tomto hotelu.

Karel
17. 8. 2021
5/5

Lokalita, personál, stravování

Blanka
10. 8. 2021
5/5

Neuvedený ceny v baru na pokoji .

Michal
27. 7. 2021
5/5

Hotel jsme si vybrali kvůli jeho poloze, kdy všude to bylo jen pár minut. V hotelu nás nadchl přístup zaměstnanců, kteří se o nás postarali. Odjížděli jsme naprosto spokojeni.

Hana
21. 7. 2021
5/5
Monika
14. 6. 2021
3/5

Skvělá lokalita v centru Brna, výborná a chutná snídaně (i přes covid omezení).

Na pětihvězdičkový hotel podprůměrná čistota (podlaha, flekaté ručníky), některé věci v pokoji nefungovaly nebo byly rozbité ( zrcátko v koupelně, špatný signál TV), + špatný servis od personálu – při příjezdu jsme nedostali ani základní informace (o snídani – kde a v kolik se podává, službách- jak funguje sauna, fitness) na snídani (kvůli covid omezením) nastala několikrát nepříjemná situace, zda se můžeme obsloužit sami nebo nikoliv (ale zároveň nebyl přítomen personál, který by nám např. vajíčka nandal) – celkově známe určitě o moc lepší, cenově dostupnější hotely a 5 hvězd si Barcelo podle nás opravdu nezaslouží.

Milan
16. 12. 2020
5/5

S hotelem jsme byli celkově velmi spokojeni (pokoj, čistota, snídaně, obsluha, ticho). Zápory, které uvádím níže, byly nedůležité a uvádím je jen proto, aby manažer hotelu zvážil nějaké úpravy.

- Polštářů bylo na posteli hodně (šest), ale všechny strašně vysoké, takže pro nás nepoužitelné. Vím, že hotel nabízí službu doplňkových polštářů (za poplatek?), ale nechtělo se mi letět/volat o půlnoci na recepci.
– Saunu jsme měli problém najít (cesta od východního výtahu je spletitá), na místě jsme našli neuklizené pití po návštěvnících před námi, během saunování nás překvapila pochůzka ostrahy až k saunové kabině, u vstupu do saunového prostoru chybí zámek (není zajištěno žádné soukromí) a přímo na odpočívací lehátko je vidět z běhacího pásu. V sauně chyběla i hudba (trochu) a pití/voda (hodně). Taky jsem z diskuse s recepčním vyrozuměl, že může k jednomu objednanému páru přidat další až dva cizí návštěvníky a to by mě tedy opravdu nepotěšilo (naštěstí se nám to nestalo).
– Nikde na pokoji jsem nenašel tištěné ceny minibaru, informace o hotelu apod.
– Pokud se zhasnou světla na pokoji vypínači na jedné straně postele, může se stát, že je už nerozsvítíte vypínači na druhé straně postele. A to může být v noci dost velký problém.
– Přestože hotel byl v době covidové čtvrtprázdný, přišlo mi (i podle čísel pokojů hlášených na snídani), že všichni ubytovaní měli pokoje přímo vedle sebe. To může být zbytečně rušivé (hluk, bouchání dveřmi, úklid apod.).
– Dost dlouho jsem hledal místo, kam bezpečně zapojit rychlovarnou konvici ze skříně na pokoji.

Rozárka
2. 11. 2020
5/5

Personál byl velmi milý, usměvavý a vstřícný. Hotel je nádherný, pokojová služba fungovala na 100% a snídaně jsou sice každý den stejné, ale velmi pestré, takže i když jste v hotelu týden, můžete snídat každý den něco jiného. Do voucheru jsem uvedla, že se jedná o novomanželskou dovolenou a dostali jsme jako pozornost láhev sektu a na posteli bylo srdce z okvětních lístku růže :) Takže my můžeme hotel doporučit všemi deseti a to i pro novomanžele ;)

Jediná chybička byla, že na pokoji byl nachystaný jeden župan, ale manžel to nahlásil na recepci a za chvilku přinenesli druhý :)

Tomastroler
5. 10. 2020
5/5

Příjemný, velmi zábavný zážitek se super trenérem Pavlem. Určitě se ještě uvidíme :)

Rychle to uteklo. Jo a připravte se na mazání svalů druhý den. Není to tak jednoduché jak to vypadá.

Michal
29. 9. 2020
5/5

Velmi přijemné recepční. Vynikající snídaně a celková atmosféra. Moc děkujeme za krásný víkend

Tereza
8. 6. 2020
3/5

Design celého hotelu je překrásný a personál na recepci byl moc milý.

Snídaně nic moc, obvzlast divné je, že číšník obíhá stoly s pečivem v košíčku a musite mu říct, jaké pečivo a kolik ho chcete😀. Dost neprofesionální byl také system-nesystem bookovani wellness.

Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.