Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Božský pobyt na polské straně Sněžky: jídlo, wellness, výlety i lyže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 612 60 44 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@green-mountain.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.
- Dobré vědět: Dostupnost jednotlivých služeb může být omezena podle platných hygienických předpisů v Polsku. V zájmu nejvyššího standardu služeb a vašeho pohodlí hotel průběžně zavádí hygienická omezení. Vezměte prosím na vědomí, že zakoupením pobytu přijímáte případné omezené užívání daného vybavení v souvislosti s COVID-19. Doporučujeme přečíst si informace, které jsou na webu hotelu neustále aktualizovány. Při pobytu v pokoji Classic – https://www.green-mountain.pl/home/bezpieczny-hotel/ a v apartmánu Standard nebo Standard Plus – https://green-apartments.pl/home/bezpieczny-resort/
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: do 15 kg – 30 PLN/noc; nad 15 kg – 70 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Podzemní parkoviště: 60 PLN/auto/den. Nadzemní nehlídané parkoviště: 30 PLN/auto/den (Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
dětský vnitřní koutek se nachází v hlavní budově? Děkuji za vaši
odpověď Klára
Dobrý den, Kláro. Dětský koutek se nachází v hlavní budově. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,dá se platit kartou v hotelu?A stačí mít očkováni bez PCR testu?Dekuji
Dobrý den, Jaroslavo, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jestli musí mít host, návštěvník
wellnes potvrzení o ockovani nebo o prodělání covidu?
Nebo stačí PCR test?
Dekuji za odpověď.
Dobrý den, Sabino, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálním přehledem vládních nařízení: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. Jistě zde naleznete všechny potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den, chtel jsem se zeptat jakou menou se da u vas platit a jak to s parkovanim. Dekuji za kladnou odpoved.
Dobrý den, Tomáši :)
v hotelu se dá samozřejmě platit polskou měnou – zlotými (PLN). Cena
parkovného závisí na vybrané variantě. Informace najdete vždy v sekci
Příplatky.
Pěkný den :)
Dobrý den, jak dlouho bude platit tato nabídka?
Dobrý den, Lucie, doba vystavení akce není pevně určena a je ovlivněna více okolnostmi. Před koncem akce se u nabídky objeví časový odpočet, po jehož trvání bude ještě možné nabídku zakoupit. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den,
je v hotelu nebo v blízkém okolí možné zapůjčit běžky?
Děkuji.
Dobrý den, Adélo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu bohužel nemají běžecké lyže. Možná v jiných půjčovnách v Karpaczu budou běžecké lyže. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,lze pobyt zakoupit na FKSP?
Dobrý den, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, je možné ubytování se psem?
Dobrý den, Gabrielo, domácí zvířata do 15 kg jsou zde ubytovány za příplatek: 30 PLN/noc a domácí zvířata nad 15 kg za příplatek: 70 PLN/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné, že se uvolní termín, který je již obsazený?
Witam serdecznie,
o jaki termin chodzi i jaki rodzaj pokoju lub apartamentu? Raczej slevomat ma
ograniczona ilość pokoi do sprzedania.
Pozdrawiam
Katarzyna Kusik
Dobrý den,
platí aktualne v hotelu nějaké omezení a opatření z důvodu
Covid-19?
Děkuji.
Adéla
Dobrý den, Adélo, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a v současné době nejsou na covid žádná omezení. V prostorách hotelu je pouze povinné nošení roušek. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den, pokud si teď zakoupím pobyt na únor (s termínem) a dojde v souvislosti s Covid 19 k uzavření hranic, budou mi vráceny peníze či přesunut termín?
Witam serdecznie,
jest to pytanie do slevomatu. Natomiast podczas ostatniego lockdownu , slevomat
wydłużył możliwość wykorzystania voucherów. Pieniędzy nie zwracamy.
Pozdrawiam
Katarzyna Kusik
dobrý den je tu nějaký český personál , případně máte nejaké
další welness hotely v polsku s českým personálem .
a dalo by se zde případně doplatit parkovné když ho nemám
v balíčku ?
Dzień Dobry,
Miejsce parkingowe jest dodatkowo płatne 30 zł/doba
df.den dá se do Vašeho hotelu dostat i pokud k dispozici není auto? Jsme z Jablonce nad Nisou v děkuji
Dobrý den, Dašo, každý si řeší dopravu individuálně. Každopádně můžete kontaktovat přímo hotel, ohledně doporučení na e-mailu:rezerwacja.online@green-mountain.pl či tel. +48 75 612 60 44. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jak je to momentalne k dnesnimu dni ohledne covid omezeni ? Je potreba testy a nebo je to vse ji volne jako v CR . Diky moc za info.
Dobrý den, Petře, zde je odkaz na naše webové stránky se vždy aktuálními podmínky pro cestování do ciziny: https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko. Jistě zde naleznete všechny potřebné informace. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)