Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantika na zámku: neomezený vstup do wellness, snídaně či polopenze, koncerty
Hodnocení podniku Zamek na Skale
Příjemné jednání personálu, ochotní lidé.
Vyzdvihuji kuchyni, výborná jídla!!! Naprostá spokojenost.
Klid a pohodlí jako stvořené pro relaxační pobyt.
Hodnocená nabídka: Zámecký pobyt v Polsku s wellness, jídlem i zábavou
Pěkné prostředí
Záměrně jsme koupili nejdražší variantu romantického víkendu a doufali, že se o naše rodiče budou starat v rukavičkách. Rodiče si však o každou službu v balíčku museli explicitně říkat, jinak by ji nedostali. Video mapping jim odmítli pustit, že se jim nechce to kvůli nim pouštet. To bohužel není to, co od tak luxusního balíčku očekávám.
Byli jsme velice spokojeni a budeme vzpomínat.
Nemohu si vzpomenout:
Hodnocená nabídka: Zámecký pobyt v Polsku s wellness, jídlem i zábavou
v podstatě vše
Hodnocená nabídka: Zámecký pobyt v Polsku s wellness, jídlem i zábavou
Velmi čisto, ochotný personál a přestože nás hostů bylo jen pár, vše fungovalo v plném rozsahu, skvělé jídlo ,2 večery 2 hodinový koncert zpěváka pro nás 4 , ostatní hosté nepřišli a co byla skutečná třešnička na dortu tak noční prodhlídka zámku, byli jsme unešeni znalostmi dějin našeho průvodce a celá prohlídka byla skvělá.
Zámek jsme už navštívili 2× a pojedeme zase
Nemám co bych vytkla, jen některým se nezdála teplota vody v bazénu, ale je to spíše bráno jako ochlazovací bazén po saunování než jako bazén plavecký
Milá Uršula,
moc děkuji za Vaši skvělou recenzi a perfektní hodnocení. Jsme upřímně potěšeni, že jste shledali náš personál vstřícným, ocenili úroveň čistoty, pochutnali si na naší kulinářské nabídce a využili naší zábavy a prohlídky hradu s průvodcem.
Vaši připomínku týkající se teploty bazénu bereme na vědomí. Je skutečně koncipován spíše jako ochlazovací bazén po sauně než jako plavecký bazén. Zajistíme, aby o tom byli naši hosté jasněji informováni, aby nedošlo k nedorozumění.
Vaše opakované návštěvy a záměr opět se u nás ubytovat jsou tou největší poklonou, kterou jsme mohli dostat. Těšíme se, že vás opět přivítáme a zažijeme další nezapomenutelné zážitky.
S pozdravem,
Zamek na Skale
Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v angličtině)
Dear Uršula,
Thank you so much for your wonderful review and perfect score. We are genuinely pleased to know that you found our staff helpful, appreciated our cleanliness standards, enjoyed our culinary offerings, and took advantage of our entertainment and guided castle tour.
Your comment regarding the temperature of the pool is noted. Indeed, it is designed as a cooling pool post-sauna rather than a swimming pool. We will ensure this is communicated more clearly to our guests to avoid any misunderstanding.
Your return visits and intention to stay with us again are the highest compliment we could receive. We're looking forward to welcoming you back for another memorable experience.
Best Regards,
Hodnocená nabídka: Zámecký pobyt v Polsku s wellness, jídlem i zábavou
Hezke prostredi – samotny zamek
Herni zona s kulecnikem
Vecerni program
Jiz od zacatku pobytu jsme narazeli na jazykovou barieru, nepomohlo mluvit cesky ani anglicky. Na recepci nam dali vyplnit formular v polstine bez jakehokoliv vysvetleni nebo prekladu. Recepcni byla velmi neprofesionalni, vypadala ze se nas chce co nejdrive zbavit i kdyz v dobe prijezdu byly obsazeny asi 4 pokoje. Zadne vysvetleni kde najdeme restauraci, wellness, v kolik hodin se podava snidane, nic…dala nam kartu od pokoje a po chvili se zeptala jestli vime kam mame jit do naseho pokoje. Pokoj co jsme meli za priplatek na zamku byl slusny, cisty, jedine co se da vytknout jsou starsi matrace a stare derave rucniky (coz me v 4* hotelu prekvapilo). Nejvetsi zklamani bylo wellness, ktere se absolutne nedalo vyuzit. Dalsi problem byl personal, nejen ze se s nimi nedalo domluvit ale take bylo videt ze se nam vyhybaji. Objednat piti nebo si rict o veceri bylo vzdy velmi neprijemne, stali jsme na baru i 10 minut bez povsimnuti. Vse jsme si sami museli zjistit, nikdo nebyl napomocny, personal nas casto ignoroval i pres to ze jsme ocividne potrebovali poradit. Prave chovani personalu ale i zklamani z wellness, ktere melo byt velkym prinosem hotelu, jsme se rozhodli ukoncit pobyt predcasne.
Drahý Brici,
upřímně si vážíme toho, že jste si udělal čas a poskytl nám zpětnou vazbu k Vašemu nedávnému pobytu v hotelu Zamek na Skale. Vaše připomínky jsou pro nás nesmírně důležité, protože se snažíme poskytovat hostům výjimečné zážitky.
Velmi nás mrzí, že Vaše zkušenosti nesplnily Vaše očekávání, zejména pokud jde o komunikaci a služby našeho personálu. Ujišťujeme Vás, že jazyková bariéra a vnímaný nedostatek pozornosti, který jste zažili, nejsou reprezentativní pro úroveň služeb, které se snažíme poskytovat. Vaši zpětnou vazbu bereme velmi vážně a provedeme důkladnou revizi a školení, abychom podobným problémům v budoucnu předešli.
Je nám líto, že naše wellness zóna nesplnila vaše očekávání a způsobila vám zklamání. Rádi bychom tomuto aspektu více porozuměli a laskavě Vás žádáme, abyste se s námi podělili o další podrobnosti, které nám pomohou naše služby zlepšit.
Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za nepříjemnosti, které jste zažili v souvislosti s podmínkami v pokoji. Vážíme si Vaší zpětné vazby ohledně matrací a ručníků a ujišťujeme Vás, že se touto problematikou budeme s naším úklidovým týmem zabývat.
Ještě jednou vyjadřujeme hlubokou lítost nad tím, že Vaše zkušenosti neodpovídaly našemu standardu, a doufáme, že budeme mít příležitost získat Vaši důvěru i v budoucnu.
S pozdravem,
Zamek na Skale
Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v angličtině)
Dear Brice,
We sincerely appreciate you taking the time to provide your feedback on your recent stay at Hotel Zamek na Skale. Your comments are extremely important to us, as we strive to provide an exceptional guest experience.
We are deeply sorry to hear that your experience did not meet your expectations, especially in terms of communication and service from our staff. We assure you that the language barrier and perceived lack of attentiveness you experienced are not representative of the standard of service we aim to provide. We are taking your feedback very seriously and will conduct a thorough review and training to prevent such issues in the future.
We regret that our wellness area did not meet your expectations and caused disappointment. We would like to understand more about this aspect and kindly request you to share more details to help us improve our service.
Please accept our sincerest apologies for the inconvenience you experienced regarding the room conditions. We appreciate your feedback about the mattresses and towels, and assure you that this will be addressed with our housekeeping team.
Once again, we deeply regret that your experience fell short of our standard, and hope that we have the opportunity to regain your trust in the future.
Best Regards,