Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co možná nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotel–podhrad.cz nebo na tel. 387 983 690.ř Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Snídaně, služby recepce, restaurace a wellness jsou poskytovány v hlavní budově hotelu Podhrad.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, není možné zakoupit pobyt s delší platnosti? Byli jsme
u vás moc spokojeni a rádi bychom pobyt koupili rodičům k Vánocům, ale
potřebovali bychom platnost voucher aspoň do května, června. Dekuji
moc :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, individuální prodloužení platnosti voucheru
bohužel není možné, tato nabídka je koncipována pouze do 20.12.2021 a do
tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl službu
využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky
obchodníka, díky tomu Vám případná další akce s delší platností
voucherů neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku,
a poté na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po
jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké
škály všemožných nabídek najdete tu pravou. :) Pěkný den, Tomáš
Jaroslava N.
Dobrý den, rady bychom k vám přijely v termínu od 3.12.do 6.12.2021,
2 osoby. Je možná platba z FKSP? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslavo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš
Petra Ostrizkova
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat termín 28.10– 31.10 2021 na voucher
mě ukazuje volno, – mohla bych sebou vzít 6 letého syna na přistýlku?
Děkuji za odpověď
Hotel Podhrad****
Dobrý den, syna vzít určitě můžete, příplatek za něho bude činit
250 Kč/noc. V nabídce v sekci Děti jsou veškeré příplatky za děti
uvedeny.
Martina Furchová
Dobrý den, mohla bych koupit pobyt od 28.10.-31.10.2021?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako
dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo
u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou
rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě
garantovaný. :) Krásný den, Tomáš :)
Veronika
Dobrý den, je prosím možné si večeři vzít na pokoj? Máme malinke
dítě a je dost náročné se s nim v restauraci najist :-) moc dekuji
Hotel Podhrad****
Dobrý den,
pokud máte na mysli 3-chodovou večeři v rámci balíčku, je to expedičně
komplikované a je potřeba počítat s příplatkem za roomservis.
Samozřejmě, vše je o dohodě na místě, určitě bychom to nějak
vymysleli. Např. na pokoj bychom Vám donesli pouze hlavní chod a polévku a
dezert byste si mohli dát nezávisle časově na hlavním chodu.
Přeji hezký den, Trojanová Monika, hotel Podhrad
dana nekolova
Dobry den, zajima me nabidka tohoto pobytu pro 3 osoby, tedy triluzkovy
pokoj nebo s vhodnou pristylkou. Jednalo by se o 3dny/2noci patek az nedele,
termin listopad 2021.
Prosim, zda je mozne uvest cenu za osobu.
Dekuji Dana Nekolova
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano, poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu
rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto
případě garantovaný. Při zadání počtu osob a počtu dní se Vám cena
vykalkuluje sama. Jak je uvedeno v nabídce v sekci Příplatky, další
dospělá osoba hradí 50 % ceny balíčku vždy se všemi službami, což
znamená, že při tvoření objednávky zadáte informaci o třetí osobě do
sekce Poznámky a poté se za ní již doplatí, až na místě. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, není možné zakoupit pobyt s delší platnosti? Byli jsme u vás moc spokojeni a rádi bychom pobyt koupili rodičům k Vánocům, ale potřebovali bychom platnost voucher aspoň do května, června. Dekuji moc :)
Dobrý den, Veroniko, individuální prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné, tato nabídka je koncipována pouze do 20.12.2021 a do tohoto data je tedy potřeba voucher uplatnit. Pokud byste chtěl službu využít později, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, díky tomu Vám případná další akce s delší platností voucherů neunikne. Uděláte to jednoduše tak, že kliknete na název podniku, a poté na „Upozornit nabídky tohoto podniku“. Případně se mrkněte po jiných nabídkách na našich stránkách, věřím, že z tak široké škály všemožných nabídek najdete tu pravou. :) Pěkný den, Tomáš