Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Odpočinek ve Františkových Lázních s jídlem, wellness a balíčkem procedur
Hodnocení podniku Badenia Hotel Praha (ex. Spa & Kur Hotel Praha)
hotel nabízí bazén a saunu, kterou je ale nutno si předem rezervovat, o čemž nás recepce při příjezdu jaksi zapomněla informovat…
Děkujeme za hodnocení, mrzí mě, že se vám u nás nelíbilo. V sauně byl omezen počet osob kvůli koronavirovým opatřením. Nyní již opět rezervace sauny nutná není. Omlouváme se za chybu naší recepční. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Jídlo velmi průměrné a bez možnosti wellness procedur.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme a jsme moc rádi, že i přes málo hvězdiček se Vám pobyt u nás líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Milý Slevomate
Níže píšu také anglicky, protože moje čeština není nejlepší.
Jsem prémiovým uživatelem slevomatu jako celá moje rodina a poprvé jsme měli takovou špatnou zkušenost.
Byl jsem 1 dospělý + 1 dítě (rezervoval jsem jako 2 dospělí, takže moje dítě by mělo dostat plnou službu pro dospělé)
– Zavolal jsem do hotelu, abych potvrdil rezervaci, a řekli mi, abych zarezervoval přímo, ne přes slevomat (měl jsem to v tu chvíli vzdát)
– Na recepci opravdu nebyli milí, naúčtovali mi 100 Kč za zkoušku (což jsem neudělal), protože jsem se oháněl…
– Také jsem měla pocit, že se mnou není zacházeno dobře, protože jsem matka + dítě,
– Pokoj byl špinavý, plíseň na oknech a opravdu špinavý televizní pilot (včetně fotografií),
– Ptali jsme se na solnou jeskyni a řekli nám, že můžeme jít,
– Po odchodu z jeskyně nám řekli, že musím zaplatit 400 Kč i dítěti,
– Řekl jsem jim, že mi řekli, že je to zadarmo, neřekli to a že cena byla na papíře na pokoji, ale teď tam není, protože covid se host nemůže dotknout stejné věci,
– Tak jsem jim řekl, že by měli uklidit pokoj a TV pilotovat, když se postarají o covid, a začali na mě křičet,
– Později mě volali do pokoje a znovu na mě křičeli,
– Na večeři bylo mé dítě ošetřeno tak, že jsem za ni nezaplatil (platil jsem za 2 dospělé) nedostalo pití, malou porci jídla (ale nikdo se jí neptal, co chce a nejí maso) a ne dezert, takže moje dítě nejedlo skoro nic,
– Řekli mi, že snídaně je do 9:30 a ne do 10:00, jak je napsáno v nabídce,
Opravdu nepříjemná zkušenost.
Dear Slevomat
Below I am writing also in English as my Czech is not the best.
I am premium user of slevomat as whole my family and first time we had such a bad experience.
I was 1 adult + 1 children (I booked as 2 adults so my child should get full adult service)
– I called hotel to confirm reservation and they told me to book directly not through slevomat (I should gave up in that moment)
– On reception they were really not nice, they charged me 100 kc for test (which I haven't done) because I brang my own…
– I also had feeling that I am not treated good because I am mother + child,
– Room was dirty, mold on windows and really dirty tv pilot (photos included),
– We asked about salt cave and they told us we can go,
– After we left cave they told us that I have to pay 400 kc even child,
– I told them that they told me that is for free they told not and that price was on paper in the room but is not there now because of covid as guest can not touch the same thing,
– So I told them that they should clean room and tv pilot if they take care about covid and they started shout on me,
– Later they were calling me to the room and shout on me again,
– On supper my child was treated as I haven't pay for her (I paid for 2 adults) she didn't got drink, small portion of dish (but nobody asked her what she want and she is not eating meat) and no dessert so my child eaten almost nothing,
– They told me that breakfast is till 9:30 and not 10:00 as written in offer,
Really unpleasant experience.
Děkujeme za hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Jídlo by opravdu stálo za vylepšení, jak nabídka k výběru, tak i samotná jídla.
Děkujeme za hezké hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme a jsme moc rádi, že se Vám pobyt u nás líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Klidné, příjemné prostředí.
Děkuji za pěkný víkend.
Děkujeme za krásné hodnocení našeho hotelu. Moc si toho vážíme a jsme moc rádi, že se Vám pobyt u nás líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury