Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt nedaleko Orlických hor: snídaně či polopenze, wellness i masáž
Hodnocení podniku Hotel Panský Dům
Služby úklidu, vždy čisté ručníky.
Vířivka soukromá. Bufetové snídaně.
Při pobytu se mi nelíbilo, že po celou dobu pobytu pokoj strašlivě zápachal. My měli zaplacený romantický pobyt, a přes 3 voňavky na pokoji, které tam byly daný již před příjezdem. Zápach na pokoji je určitě dlouhodoby problém. Dále přístup personálu v restauraci, nebylo jídlo, které bylo na jídelním lístku, špinavý ubrus pro romantické účely.
Dobrý den paní Dano, děkujeme za Vaše kladné hodnocení. K tomu zápornému hodnocení se nám dovolte vyjádřit. Pobyt jste uplatnila 16.09.t.r. a Vaše hodnocení jste napsala 1. listopadu t.r., tedy téměř měsíc a půl po Vašem pobytu. Proto nelze Vámi popsané připomínky jakkoliv přezkoumat. Obecně však platí, že při jakémkoliv nedostatku zjištěném během pobytu, nejlépe ihned na jeho počátku, tedy chápejte co nejdříve od jeho zjištění, je třeba nahlásit takový nedostatek na recepci hotelu. Recepce se pak takový nedostatek snaží co nejdříve odstranit k Vaší plné spokojenosti. Říká se tomu včasná vzájemná a férová komunikace. S tím asi budete mít dlouhodobý problém, neboť jste u nás byla na prodlouženém pobytu, tedy na 4 dny a nezaznamenali jsme od Vás jakýkoliv požadavek či upozornění na nedostatek ani ve Vašem pokoji ani při poskytovaných službách. Ostatně, to že máme standardně pokoje vybavené vonnými balíčky ještě neznamená, že takový problém na pokojích máme. Vadu, kterou popisujete (zapáchající odpad), obvykle může být způsobena vyschnutím odpadového sifonu, nízkému atmosférickému tlaku či nepoužití ventilátoru po použití toalety. Všechny výše uvedené příčiny jsme byli schopny okamžitě vyřešit.
O přístupu personálu, skutečně nevím o čem mluvíte, nikdo si doposud na personál nestěžoval a naopak se ke každému klientovi chováme všichni uctivě a svědomitě a hosté si náš personál velice chválí.
Na jídelnímu lístku máme vždy vše čerstvé, proto je možné, že při volném výběru z jídelního lístku ze všech druhů masa, které nabízíme, může některé jídlo (či druh masa) dojít, stejně jako některé speciality podniku, které se připravují na ten který konkrétní termín vždy čerstvé v omezeném počtu. V takovém případě, však máme vždy připravené jiné druhy jídel, kdy náš minutkový jídelní lístek je zveřejněn na našem webu: https://www.hotel-panskydum.cz/vikendova-nabidka
Co se týká Vámi popisovaného "špinavého" ubrusu, tak tyto snažíme vždy po každém hostovi měnit, nicméně, občas se nám stane, že si host sedne ke stolu, který někdo před ním těsně opustil a my ho již nechceme od stolu vyhazovat. Nicméně, platí, že stačí obsluhu na takový nedostatek upozornit a obsluha by Vám zajisté vybrala jiný stůl.
Závěrem:
Mrzí nás, že v sobě 1,5 měsíce "dusíte" negativa, místo toho, abychom Vám mohli sjednat nápravu okamžitě, při případném zjištění jakéhokoliv možného nedostatku, abyste si pobyt maximálně užili, byť v tomto případě, myslíme, že Vámi popsané nedostatky jsou velmi subjektivní. S odstupem času, se vždy pozitiva vytrácí do ústraní a bohužel přetrvávají v popředí negativa. Proto nemohu než uzavřít, že Vaše hodnocení je opravdu zabarveno notnou dávkou neobjektivnosti. Přesto se těšíme na Vaši příští návštěvu a věříme, že zlepšíme zřejmě Váš dlouhodobý problém - komunikaci.
S přáním hezkého dne
tým Hotelu Panský Dům.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness i masáží
Už při check in, byla slečna trochu zmatená. Při večeři, na dotaz jestli jsme nějak omezení, byla odpověď vůbec ne máte možnost si vybrat z celého jídelního liístku. Posléze při platbě byl po nás požadován doplatek za jídlo. Nebyly řečeny základní informace.
Na první večeři jsme čekali asi hodinu než se nás zeptal někdo na objednávku, jedná slečna obsluhovala plně obsazenou restauraci.
Snídaně podprůměrné, kávovar špinavý.
Na pobyt jsme jeli jako dárek, už bychom se sem nevrátily.
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše hodnocení, ale voucher jste uplatnila 14. srpna a hodnocení píšete s téměř dvouměsíčním odstupem. Bohužel nelze přezkoumat "podprůměrnost snídaní" ani "znečištěný kávovar". Přesto však si dovolím shrnout, že:
Snídaně děláme stále stejně bohaté, formou švédského stolu, kdy je vždy obsaženo: čerstvé pečivo, teplé párky a sázená vejce, salámové mísy, sýrové mísy, bílý jogurt, talíř s paštikami, marmeládky, müsslli (dva druhy), med, káva, čaj - různé druhy, džusy (dva druhy), mléko, mísu s čerstvým ovocem. Jestli tohle je pro Vás podprůměrnost, rád bych se stavil někdy u Vás na snídani.
O zmatenosti paní recepční nemohu soudit, jen vím, že slečnou již není téměř 20let, což však je od Vás velmi hezké, že dokážete zalichotit, jen nevím, kdo je více zmaten.
Co se týká informace o limitaci výběru z jídelního lístku, tak tato informace je skutečně pravdivá, kdy náš hotel nelimituje hosté ve výběru jídel, a host má možnost si vybrat skutečně z celého jídelního lístku. Jediné co je limitováno je množství a druh. To znamená, že každý host (má-li zaplacenou polopenzi) si může vybrat bez doplatku 1x hlavní jídlo, 1x přílohu, 1x studenou či teplou omáčku. Ostatní si hradí. Tím se má na mysli: předkrmy, polévky, sladké tečky a každé další jídlo navíc (druhé, třetí atd.). To znamená, že pokud jste si dali více jídel nebo předkrm, polévku, či desert, tak ano, byla po Vás požadována úhrada právem. Líbí se mi Vaše schopnost vcítit se do druhého člověka. Sama uznáváte, že byla plně obsazená restaurace, ale divíte se, že jste čekali téměř hodinu na jakési zeptání. Ano, pokud je plně obsazená restaurace, což nejsme stavu zásadně ovlivnit, snad kromě předem ohlášených a zarezervovaných akcí, může se stát, že se někdo rozhodne mít v naší hotelové restauraci třeba sraz s přáteli, kdy skutečně jsme za to v takovém případě velmi rádi, neboť náš podnik hosty, kvůli jiným hostům, nevyhazuje. Vždy se snažíme mít personálně zajištěnou nejen hotelovou restauraci, ale celý hotel. Náš hotel je v centru města nikoliv "Na samotě u lesa". Proto se nám může skutečně stát, ač je to zřejmě neomluvitelné, že nás navštíví hosté, kteří se dopředu neohlásí, neubytují se, nerezervují si, a přesto je rádi obsloužíme. Naši zaměstnanci jsou vždy připraveni Vás obsloužit a věřte, že i při počtu dvou servírek na směně, to někdy může při plně obsazené restauraci trvat déle. Bohužel po dvou měsících nedokážu Vámi popisovanou zkušenost přezkoumat, ale věřím, že jste byla spravena o tom, že jste nebyla obdarována poukázkou do Fast Foodu, ale že jste dostala voucher do našeho wellness hotelu za účelem dovolené a odpočinku. Život není o počítání minut od, ale o prožití každé minuty do... Mějte hezký den.
Super hotel, milý personál, krásné, čisté a perfektně uklizené pokoje, super romantická večeře :-)
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za hezké hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Ochotný personál
Velké porce chutného jídla
Pěkné a čisté ubytování
Krásné a romantické wellnes
Velmi vstřícný a ochotný majitel
Určitě jsme nebyli naposledy
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness i masáží
příjemný personál, dobré pivo
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Velice opečovávaný hotel. Evidentní a permanentní osobní zájem šéfa /majitele o zlepšování i o samotné klienty. Velmi dobrý dojem.
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Krásný pokoj, milý personál
O ničem nevím
Dobrý den, moc děkujeme, bylo nám ctí a potěšením. Tým hotelu Panský Dům.
Veškeré nedostatky hotelu vynahradí krásné okolí, spoustu hradů a zámků a vše na dosah ruky, pokojové služby, wellnes masáž skvělá!
Špatné značení recepce, personál? Katastrofa! Při snídani byla slečna na mobilu, když kávovar žádal čistění a doplnění vody. Když jsem chtěla radu na podniky v okolí, odvětila mi „jé tak to já fakt nevím“. Plating jídla při večeři hrozný – p. Pohlreich by nebyl nadšený. Pokoje byly hezké, ale byl tam prach. Wellnes vířivka byla nevydekorovaná, jen obyčejná místnost s poličkami na kterých klidně mohla být nějaká umělá kytka, žluté světlo na navození atmosféry wellnes… cokoli. Celkové wellnes je odbyté na dekoracích a detailech. A co bylo nejhorší byl zápach z toalet u vířivky, zřejmě trubky. Lávová lampa (skoro jediná povedená dekorace) rozbitá. A ke konci jsme jen nechali klíče na baru (nikoli na recepci) a nikdo náš nezkontroloval, jestli jsou tam všechny klíče, mohli jsme si je klidně odnést domů. Za mě rozhodně nedoporučuji, v okolí je spoustu hezčích wellnes!
Dobrý den slečno Kašová, velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení, ale podle kamerového záznamu Vám paní servírka doplnila vodu do kávovaru 32 vteřin po rozsvícení symbolu na doplnění vody. Recepce je označena nápisem "Recepce" na dveřích do ní vedoucích o velikosti 25x10cm v barvě černé na světlém podkladu dveří z dekoru světlého dubu. Pan Pohlreich působí ve své restauraci a my zase v naší. Jsme zvyklí, dávat lidem oblohy a velké porce dobrého a kvalitního jídla, pokud chcete jíst jídla bez oblohy a na jedno sousto, jezděte k panu Pohlreichovi. Náš hotel se jmenuje Panský dům proto, abyste se zde měla pansky, tedy chápejte vrchnostensky. Až se budeme jmenovat "Na bídě", nebo "U prázdného talíře" či snad "U hladového kuchaře", budete mít na talíři právě jedno sousto a Vy budete spokojená s výborným "plating". Ve vířivce je dekorací dostatek dokonce i na Vámi pořízené fotografii, k jejichž pořízení Vám nikdo nedal souhlas. Lampička je funkční a celkově Vaše hodnocení považuji za irelevantní. P.S.: Klíče od pokoje skutečně všichni odjíždějící hosté nechávají po snídani na baru obsluze, nechápu kam chodíte na myšlenky, že byste s nimi odjela, když všichni hosté jsou řádně opsány a ubytovány na recepci hotelu a nikdy jsme neměli tento problém, když je prostor restaurace snímán kamerovým systémem, Máte ale zajímavé myšlenky směřující k vybočování z pravidel slušného chování. Za nás Vás také nedoporučuji jiným hotelům.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness i masáží
Venkovní terasa.
Oplocené hotelové parkoviště.
Hezké historické prostory.
Perličková koupel.
Šikovná paní masérka.
Vybavení hotelu styl 90tá léta, ale funkční.
Sprchový kout protékal na podlahu.
Část restaurace vybavena rádoby historickými židlemi se stoly. Stoluje se u toho děsně. Naštěstí druhá část restaurace a terasa je v pohodě.
Jídlo zamrzlo také v 90tých letech. Naprosto na všech jídlech meloun.
Panenka dělaná na růžovo nebyla růžová ani trochu.
Fazolky na slanině = fazolky nakrájené na 2cm kousky spolu se špekem nakrájeným na 1cm kostky. Takže mastný z toho teklo proudem.
Do infra sauny se musí přes místnost s masážemi, takže si tak ležíte na lehátku a kolem chodí ostatní ubytovaní do sauny.
Paní masérku musím ovšem pochválit. :-)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. K tomu negativnímu mi dovolte se vyjádřit. Hotel byl kolaudován a vybaven v roce 2005 vším novým, včetně nábytku. V březnu 2020 proběhla revitalizace hotelu včetně všech koupelen (sprchových koutů, záchodů, umyvadel), postelí, tapet, všech žaluzií, vertikálních i horizontálních. Myslím, že v tomto směru byla Vaše zmínka o 90. letech hrubě zkreslená.
Co se ale týká těch 90. let, tak ano, my kuchyň děláme tímto způsobem, že dáváme lidem na talíře oblohu. K obloze ze salátků, rajčat, okurky dáme na přizdobení měsíček pomeranče nebo trojúhelníček melounu. Ano i fazolky na slanině, jsou opravdu na slanině. Pokud byste si řekl, že chcete "dietnější verzi", jistě by Vám kuchař vyhověl a dal by tam méně uzené slaninky. Ještě bychom ušetřili.
Když hovoříte o masážích a sauně, tak Vám sděluji, že nikdo, a to ani Vy, není a nikdy nebyl, masírován nahý, nýbrž pouze do půl těla, takže myslím, nikdo není zvědavý na záda klienta ležícího na masážním lehátku na břiše, jemuž jsou vidět záda. Navíc nejsou to "ostatní ubytovaní", (kapacita hotelu je 44 lůžek), zas taková celebrita nejste :), ale 2 hosté z celého hotelu, kteří jdou hned po Vás na masáž a stejně jako Vy, chtějí být na masáž nahřátí.
Věříme, že jste svou recenzí nechtěl náš hotel, personál a služby, které poskytujeme poškodit či znevážit, ale že se jen neobratně vyjadřujete. Protože tým našeho hotelu, dělá pro naše hosty vše tak, aby se měli co možná nejlépe, vrchnostensky - pansky. S citem, notnou dávkou entuziasmu a s maximální úctou ke každému hostovi. Přeji Vám všechno dobré. Tým hotelu Panský Dům.
Veškeré služby, které nám byly poskytnuty hotelem, hodnotíme velice kladně. Navíc krásné blízké i vzdálené okolí se spoustou památek a zajímavých míst a pěkné slunečné počasí pozdního léta přispěly k naší velmi vydařené dovolené. Děkujeme a doporučujeme dalším zájemcům.
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Čistý pokoj, bohaté snídaně, ochotný personál.
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Pivni lazen a pani maserka byli velmi prijemnym zpestrenim dovolene.
Celkovy pristup pana majitele a jeho zamestnancu. Viditelne mezi nimi vazla komunikace a zamestnanci se bali neco zeptat. Celkove byli neinformovani – napriklad, kdyz jsme se zeptali v restauraci co si muzeme vybrat v ramci polopenze na jidlo, tak musela pani servirka dvakrat odbehnout nekam dozadu a doptat se. Pani recepcni nam nesdelila veskere informace co se wellness tyce a pak vznikla neprijemna situace, kdy nas pan majitel vyhanel z pivni lazne, protoze jsme nemeli vstoupit dovnitr sami, ale meli cekat venku a navic jsme si nemeli brat rucniky. Dale se po hostech chtelo, aby zaplatili utratu v restauraci vecer pred odjezdem, coz nam take nebylo sdeleno predem a pak nam pani recepcni volala v 10 vecer kde jsme (byli jsme na prochazce) a at se hned vratime, ze to musime zaplatit. Pritom jsme ten den byli jak v restauraci, tak na wellness, takze jsme se videli jak se servirkama tak s pani recepcni a nic nam osobne nesdelili. Tresinkou na dortu byl telefonat behem dne od pana majitele, ze jsme si bez dovoleni spojili postele a ze musime doplatit 400 Kc. Nikde to nebylo viditelne napsano a nikdo nam to nesdelil, take mohl pan majitel pockat, az se vratime na hotel a ne nam volat behem dne…
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení, ale bohužel tedy na Vaše lživé tvrzení musíme reagovat:
Paní servírka se odběhla doptat kuchaře, zda již jsou dopečeny naše speciality které připravujeme každé odpoledne k večeři našim hostům, jako jsou pečená žebra či kolena. Takové speciality se musí péct pomalu a paní servírka nemůže přesně v každý okamžik vědět, co je a co není již dopečeno, Na rozdíl od jiných ubytovacích zařízení, my nelimitujeme naše zákazníky možností výběru.
Co se týká "vyhánění panem majitelem:"
Osobně jsem Vám vysvětlil v pivních lázních, když jste mě přišel navštívit bez jakékoliv pozvánky do suterénu hotelu přes zavřené dveře označené nápisem pivní lázně, kdy jste se přišel přeptat o 50 minut dříve, než měla začít vaše procedura. Tehdy jsem Vám jasně vysvětlil, že v čas, který máte uvedený na seznamu procedur, se máte dostavit přede dveře s nápisem "pivní lázně" a setrvat tam do příchodu obsluhy, která Vás pozve na konkrétní proceduru. Všemu jste porozuměl, ale možná jste mě nevnímal, protože jste se koukal všude okolo. Říkal jsem si tehdy, jak jsou ti chlapi zvědaví, asi má rád pivo. Ale co jsem opravdu nepochopil, že mi tam vlezete znovu o deset minut dřív, kdy jsem ještě zapaloval svíčky pro ucelení atmosféry v našich dvoupatrových kamenných sklepech. Na to jsem Vás znovu slušně požádal, abyste zůstali oba za dveřmi, že si pro Vás za chviličku přijdu. Slyšel jsem Váš úšklebek. Ale rozhodně bych si o Vás ani tehdy nic špatného nepomyslel. Co mě ale dostalo je Vaše přetvářka, když jste viděli při svitu svíček dílo, které pro každou proceduru hodinu předem chystáme. Chválili jste nás a omlouvali se. Vše se zdálo být OK. Ale jak jsem se ve Vás zklamal. Vaše lživá recenze mě opravdu ukázala, jak jsou někteří lidé zákeřní.
Co se týká přisouvání postelí, dovolte mi krátkou reakci. Každý náš zákazník má možnost zvolit výběr pokoje,. Buď manželskou za příplatek nebo lůžka zvlášť bez příplatku. Pokud někdo chce termín, kdy již máme manželské postele obsazené, nabízíme možnost přípravy pokoje jako manželskou postel za příplatek Kč 200/noc. S tím rozdílem, že to musíme chystat my. Kdyby nám každý šoupal postele po plovoucí podlaze, kterou máme nainstalovanou na podlaze kvůli alergikům a čistotě pokojů, brzy bychom dřeli o strop o patro níž. Prostě my chystáme klientům postele přenesením dopředu za příplatek, který je uvedený u každé nabídky s výběrem pokoje.
O zaplacení útratě, před odjezdem se mi snad ani psát nechce přesto pár slov napíšu. Ano bývá dobrým zvykem a to i v našem hotelu, že si host před odjezdem zaplatí svou útratu. Upozorňujeme každého hosta, aby předvečer odjezdu tak učinil buď na recepci hotelu, nebo přímo v restauraci. Nemáme rádi, když musíme ráno hlídat, kdo už jede a kdo se šel jen projet. Věřím, že důvody jsou pochopitelné.
Přesto Vám děkujeme za Vaši návštěvu.
Vše v průměru.
Chaos v komunikaci. Pro nás maličkost.
Dobrý den,
děkujeme i Vám za hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Pobyt v hotelu byl naprosto bez chyby, skvělá kuchyně, bohatá snídaně, včetně čerstvého ovoce a zeleniny, vynikající káva přímo z kávovaru, pozorná obsluha, velice příznivé ceny. Vyzkoušela jsem i pivní wellnes, který ve mě zanechal krásné pocity a skutečně výjimečný zážitek. Pokoj byl voňavý, pečlivě uklizený, minibar k dispozici, vše je cítit novotou. Škoda, že jsem byla jen na 2 noci, sem si určitě znovu pojedu odpočinout, tentokrát však na delší pobyt.
Není co vytknout.
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Milý a usměvavý personál, bohaté snídaně, velký výběr večeře z denní nabídky, porce velké. Příjemné procedury i masérky. Pokoj byl čistý. Paní z recepce nám vyšla vstříc s pokojem v 1.patře, protože má manžel pohybové omezení.
Bylo slyšet půlnoční sprchování se spuštěnou ventilací. Problém pro manžela chodit do podkroví na procedury. Ale zvládl to.
Dobrý den, děkujeme za milé hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
K snídani čerstvé pečivo.
Prostředí hotelu i pokoj je nevkusně zařízeno. Restaurace nevybízí k příjemnému posezení u večeřet. Každý kus nábytku jiného vzhledu a původu. K snídani ledová vajíčka. Stůl jsme měli prostřený špinavým ubrusem. Recepce neustále uzavřená a dovolat se je nadlidský úkol. Slečna recepční je dost neochotná. WC na pokoji špinavé. Výhled z pokoje otřesný. Nad ránem vás probudí cigaretový kouř a klepání řízků. Na chodbách se běžně žehlí prádlo. Předložka před sprchovým koutem špinavá.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness i masáží
Velmi milý a příjemný personál. Líbilo se nám, že i pan majitel se staral o hosty. Strava byla výborná, ale velké porce nezbývalo pak místo na dezert. Vyhovoval nám otevřený účet na celý týden. Na to, že je hotel u silnice byl klid. Procedury byli super- pivní lázeň byla skvělá, infrasauna bohužel v podkroví takže když jsem ležela na masáži maserka kolem mě odvedla další lidi do infrasauny to by možná chtělo poladit kvůli soukromí, jinak masérka má zlaté ruce a moc hezky se sní povídá. Pokoje byli jednoduše zařízené avšak dostatečně. Není nic co bychom vytkli.
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Bohaté snídaně, příjemný personál, hezké a čisté pokoje, není co vytknout!!!
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Velmi příjemný personál, vynikající jídlo .
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Česnečka byla fak výborná! Moc milý personál a čisté příjemné ubytování.
Dobrý den, mockrát Vám děkujeme za krásné hodnocení.
Těšíme se zase někdy příště.
S pozdravem, tým hotelu Panský Dům.
Hodnocená nabídka: Východní Čechy s jídlem, wellness i masáží