Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Prima rodinná dovolená: polopenze, hry i Farmapark Soběhrdy, animační program
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@hotelnahac.cz nebo na telefonu +420 317 759 711. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Při koupi voucheru uveďte do poznámky počet dětí a jejich přesný věk v době pobytu.
- 2 děti zdarma (platí pro ubytování v 1 pokoji s rodiči)
- 1 dítě do 4,9 let zdarma se stravou a bez nároku na lůžko
- 1 dítě do 7,9 let zdarma se stravou a s nárokem na přistýlku či postýlku
- Další děti (platí pro ubytování v 1 pokoji s rodiči)
- dítě do 4,9 let zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- dítě do 9,9 let: 590 Kč / noc vč. služeb
- dítě do 14,9 let: 690 Kč / noc vč. služeb
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/zvíře/noc (nutno upozornit při rezervaci)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (na monitorovaném parkovišti přímo před hotelem)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den chtěl bych 23.8 do 25.8 pro 2 dospělé a 2 děti 4 a 9 let byl by pokoj?
Dobrý den, tento termín je možné zakoupit. Máme volný třílůžkový nebo dvoulůžkový pokoj. Na každý pokoj je možné připravit jednu přistýlku.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud si vyberu termín 11. – 14.8. a 13.8 máte v kalendáři označeno již jako obsazeno, bude objednávka platit na celý termín není v ten den nebudeme ubytování? Děkuji Bartesová
Dobrý den, tento termín je možné pobyt zakoupit. Volný pokoj máme :-)
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda máte volný pokoj pro 2 dospělé
osoby a dvě děti (jedno je5 let a druhé 2 měsíce) od 2.8. do 5.8.?
Děkuji
Dobrý den, paní Molková, 2.8. je hotel plně obsazen. Dostupné termíny jsou osvícené modrou barvou.
Dobrý den. Jsem jeden dospělí a dvě děti 14 a 8 let. Lze využít nabídku s pokojem standart? Děkuji
Dobrý den, určitě ano :-) . Na pokoji bude připravena přistýlka
Dobrý den, potřebovala bych termín 8.8–14.8 dva dospělý, 2 děti, nelze ale vybrat terminove, i když je to modré. Děkuji za radu.
Dobrý den, rezervace nelze vytvořit z důvodu obsazenosti hotelu
v termínu 11.8.2021. Můžete si zakoupit pobyt 8–11.8.2021 nebo si zvolit
jiný dostupný termín.
AKTUALIZACE 20/07 v 9,25 hodin
Na uvedený termín se uvolnilo několik pokojů. Rezervace by měla být
možná během pár minut online (jakmile si slevomat stáhne dostupnosti
pokojů z našeho systému). Případně si objednejte netermínovaný voucher
a rezervaci zajisitíme manuálně.
Dobry den, prosim, pokud pojedeme 3. Ja, syn 11 let a druhy syn 7 let, lze 11 leteho syna brat jako druhou dospelou osobu? Dekuji za odpoved. Novackova
Dobrý den,
ano v případě druhé osoby se bere nejstarší dítě jako dospělá osoba
v balíčku :)
Dobrý den, rádi bychom se k Vám podívali, ale potřebovala bych pobyt na
víkend pro 5 lidí (2dospělí, děti 10, 8 a 1 rok).
Je to možné?
Děkuji
Dobrý den, voucher si zakupte zde na slevomat.cz. Pro takto početnou rodinu doporučujeme rodinný pokoj nebo apartmá. Příplatek za tento typ pokojů a nejstarší dítě se hradí v hotelu. O aktuální dostupnosti se však nejprve informujte v recepci. Těšíme se na návštěvu.
Dobrý den je možné zakoupit pobyt 3–9.8. pro dva dospělé a dve děti? V kalendáři to svítí modře ale nejde mi to zvolit.
Dobrý den, Alžběto, v případě, že nelze zvolený termín vybrat, prosím kontaktujte hotel na info@hotelnahac.cz nebo na telefonním čísle 317 759 711. Děkujeme
Dobrý den, rádi bychom se k Vám opět podívali po nějaké době. Máme 7 léta dvojčata. Jak by vypadala cena u tohoto balíčku, když s námi bude 1 dítě spát v posteli a druhé na přistýlce? Děkujeme. Jana
Dobrý den, Jano, pro 2 dospělé osoby zakoupíte uvedený voucher. V rámci voucheru máte pak 1 dítě do 7,9 let zdarma se stravou a s nárokem na přistýlku či postýlku a za 2. dítě do 9,9 let je třeba uhradit příplatek, který činí 590 Kč / noc vč. služeb. Pokud byste však chtěli zakoupit přistýlku pouze pro 1 dítě, doporučím Vám kontaktovat přímo provozovatele na e‑mailu info@hotelnahac.cz nebo na telefonu +420 317 759 711, u kterého je rovněž před nákupem voucheru nutné ověřit dostupnost pokoje s přistýlkou. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den máte ubytování od 14.8 do 18.8
Dobrý den, bohužel tento termín máme obsazený.