Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem e‑mailem na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Wellness: Neomezený přístup k bazénu a jacuzzi platí v otevírací době s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com nebo na tel. 261 164 791.
Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 3 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, chtěli bychom přijet hlavně kvůli vašemu krásnému
wellness. Rozumím tomu dobře, že bude možné pobyt přeobjednat
i v případě, že hotel bude otevřený, ale wellness z důvodu vládních
opatření stále ne?
Děkuji, Markéta
Slevomat.cz
Dobrý den, Marketo, termín rezervace je vždy možné zrušit či změnit
nejpozději 3 dny před domluveným termínem pobytu. Pokud by nastala situace,
kdy by byl hotel otevřen, ale wellness bylo kvůli vládním opatřením stále
uzavřeno, budeme tuto záležitost řešit individuálně s každým
zákazníkem. Aktuální vývoj situace neustále sledujeme a snažíme se pro
naše zákazníky udělat maximum, aby mohli voucher plnohodnotně využít,
jakmile to bude možné. Pokud byste tedy měla jakékoli otázky či problém,
můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom přijet hlavně kvůli vašemu krásnému wellness. Rozumím tomu dobře, že bude možné pobyt přeobjednat i v případě, že hotel bude otevřený, ale wellness z důvodu vládních opatření stále ne?
Děkuji, Markéta
Dobrý den, Marketo, termín rezervace je vždy možné zrušit či změnit nejpozději 3 dny před domluveným termínem pobytu. Pokud by nastala situace, kdy by byl hotel otevřen, ale wellness bylo kvůli vládním opatřením stále uzavřeno, budeme tuto záležitost řešit individuálně s každým zákazníkem. Aktuální vývoj situace neustále sledujeme a snažíme se pro naše zákazníky udělat maximum, aby mohli voucher plnohodnotně využít, jakmile to bude možné. Pokud byste tedy měla jakékoli otázky či problém, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka