Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Před koupí voucheru si ověřte vybraný termín na e‑mailu hotel@zbiroh.com nebo telefonu +420 724 188 363. Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci na výše uvedených kontaktech, uvádějte kód voucheru.
Využití wellness za příplatek: Maximální kapacita wellness je 6 osob, rezervaci času wellness je třeba domluvit předem s recepcí, ideálně již při rezervaci pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pobyt jako dárek, ale vzhledem na
covidovou situaci, co když nebude možné si vybrat termín do
31.3 2021. Prodlouží se platnost woucheru?
Chateau hotel Zbiroh
Vážená paní Šnajdrová, aktuálně informace o prodlužování nemáme.
Prodlužování platnosti voucherů budeme projednávat podle budoucího vývoje
situace v závislosti na vyhlášených opatřeních. Případnou reklamaci je
samozřejmě vždy možné vyjednat přímo se společností Slevomat.
S pozdravem Recepce
roman lakomý
Dobrý den ,mohu se zeptat,samozřejmě pokud to situace dovolí, bylo by
možné přijet v neděli 3.1.2021 a zůstat do úterý 5.1.2021? děkuji
lakomý roman
Chateau hotel Zbiroh
Vážený pane Lakomý, v současné chvíli objednávky přijímáme.
Voucher si můžete zakoupit prozatím bez termínu a na čerpání, které je
možné v rámci nabídky do 31.3.2021, se pak domluvíme dle vývoje
situace.
S pozdravem
Recepce
Edita Kotvasova
Dobrý den
vzhledem na covidovou situaci,myslíte,že se u vas uskuteční vanoční
pobty? Zajem by byl. Dekuji
Chateau hotel Zbiroh
Dobrý den, podle aktuálního vládního opatření bude hotel uzavřen min.
do 20.11.2020 a počkáme na další vyjádření vlády ČR. Děkujeme za
pochopení. S pozdravem recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych zakoupit pobyt jako dárek, ale vzhledem na covidovou situaci, co když nebude možné si vybrat termín do 31.3 2021. Prodlouží se platnost woucheru?
Vážená paní Šnajdrová, aktuálně informace o prodlužování nemáme. Prodlužování platnosti voucherů budeme projednávat podle budoucího vývoje situace v závislosti na vyhlášených opatřeních. Případnou reklamaci je samozřejmě vždy možné vyjednat přímo se společností Slevomat. S pozdravem Recepce