Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat v nastalé situaci, kdy
máme koupenou dovolenou pro 4osoby na červen, ale vypadá to že nás
nenechají vycestovat za hranice..?
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat v nastalé situaci, kdy máme koupenou dovolenou pro 4osoby na červen, ale vypadá to že nás nenechají vycestovat za hranice..?
Dobrý den, Jano, aktuální informace pro zákazníky se zakoupeným voucherem naleznete v našem magazínu, který průběžně podle vývoje situace aktualizujeme. Naleznete jej zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu. Pěkný den