Co v současné situaci dělat, když máte voucher ze Slevomatu

Co v současné situaci dělat, když máte voucher ze Slevomatu

Slevomat 16. 3. 2020 Sdílet

Zdraví je na prvním místě, zážitky na vás počkají. To nejlepší, co v tuto chvíli můžete dělat, je zůstat doma. A co vaše zakoupené vouchery ze Slevomatu? My všichni děláme vše pro to, abyste je mohli využít v budoucnu. Přečtěte si podrobné informace nejen k prodlužování jejich platností.

Vzhledem k aktuální situaci v ČR i zahraničí a preventivním vládním opatřením je téměř nonstop na nohou i zákaznická linka Slevomatu. Všechny dotazy bohužel nestíháme odbavovat tak rychle, jak bychom si přáli, v následujícím textu ale najdete odpovědi na ty nejčastěji kladené. Platnost voucherů na zážitky i pobyty se snažíme prodlužovat na maximální možnou míru, vouchery na konkrétní termíny měníme na vouchery otevřené.  

Na základě vládního nařízení přistupujeme k těmto krokům:

Zahraniční výlety a pobyty přes cestovní kanceláře

Termíny výletů a pobytů po 13. 3.

Řešíme pro vás další možnosti, prosíme o strpení, budeme vás informovat co nejdříve pomocí e‑mailu. Doporučujeme kontrolovat složku Spam nebo Hromadné.

Zahraniční pobyty na hotelu

Vouchery s termíny nástupu v období 13. 3. až 15. 4. 

Ze všech vašich voucherů jsme udělali otevřený voucher bez termínu, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu na jiný termín. Potvrzení o změně jsme vám zaslali e‑mailem. Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné. 

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy.

Vouchery s termíny nástupu po 15. 4. a vouchery bez konkrétních termínů

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy

Vouchery na ubytování v České republice

Vouchery s termíny nástupu v období 13. 3. až 15. 4.

Ze všech vašich voucherů jsme udělali otevřený voucher bez termínu, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu na jiný termín. Potvrzení o změně jsme vám zaslali e‑mailem. Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné. 

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy

Pokud jste se stihli ubytovat, bude váš voucher uplatněn dle standardních podmínek.

Vouchery s termíny nástupu po 16. 4. a vouchery bez konkrétních termínů

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy

Lokální služby (restaurace, masáže, wellness a jiné)

Vouchery s rezervacemi od 13. 3. do 5. 4. 

Ze všech vašich voucherů jsme udělali otevřený voucher bez termínu, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu na jiný termín. Potvrzení o změně jsme vám zaslali e‑mailem.  Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné. 

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy

Vouchery bez rezervací

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu na jiný termín. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz nebo vás zajímá něco dalšího? Obraťte se na zákaznickou péči Slevomatu, na mail podpora@slevomat.cz Odpovíme vám hned, jak to bude možné.

Slevomat

Slevomat

Tipy na výlety, pravidla k soutěžím a všechno, co by vás o Slevomatu mohlo zajímat.