Co v současné situaci dělat, když máte voucher ze Slevomatu

Co v současné situaci dělat, když máte voucher ze Slevomatu

Slevomat 16. 3. 2020 Sdílet

Jak to vypadá s vašimi vouchery zakoupenými na Slevomatu? My všichni děláme vše pro to, abyste je mohli využít v budoucnu. Přečtěte si podrobné informace nejen k prodlužování jejich platností.

Vzhledem k aktuální situaci v ČR i zahraničí a preventivním vládním opatřením je téměř nonstop na nohou i zákaznická linka Slevomatu. Všechny dotazy bohužel nestíháme odbavovat tak rychle, jak bychom si přáli, v následujícím textu ale najdete odpovědi na ty nejčastěji kladené. Platnost voucherů na zážitky i pobyty se snažíme prodlužovat na maximální možnou míru, vouchery na konkrétní termíny měníme na vouchery otevřené.  

Z důvodu přetížení telefonické linky a chatu vás prosíme, abyste nás kontaktovali primárně e‑mailem na podpora@slevomat.cz. Ujišťujeme vás, že naše zákaznická péče dělá vše pro to, aby vyřešila všechny podněty a otázky co nejrychleji, odpověď vám přijde nejpozději do 5 dnů.

Zároveň prosíme všechny zákazníky o trpělivost. Chápeme, že chcete znát odpověď na svůj dotaz co nejdříve, ale pokud jste už naši zákaznickou péči kontaktovali, prosíme vás – nepište opakovaně!

Opakované žádosti nás zahlcují, jejich třídění zabírá hodně času, a tak se k vám potřebné odpovědi a informace dostanou daleko později, než by tomu bylo za běžných okolností.

Za pochopení vám upřímně děkujeme.

Shrnutí

O zakoupený voucher nepřijdete. Se všemi obchodními partnery pracujeme na prodlužování platností, abyste voucher mohli využít později, jakmile to situace dovolí. Prodlouženou platnost si pravidelně kontrolujte na svém profilu, bude se posouvat i vícekrát podle vývoje situace nebo zde, kde stačí zadat kód voucheru.

Nový termín si domluvte telefonicky nebo e‑mailem přímo s dodavatelem služby či ubytovacím zařízením. Nový termín nemusíte řešit hned, v klidu počkejte na vývoj situace a poté si vyberte datum, které vám nejvíce vyhovuje. V případě prodloužení karantény jej můžete opětovně posunout.

Na základě vládního nařízení přistupujeme k těmto krokům:

Zahraniční výlety a pobyty přes cestovní kanceláře

Termíny výletů po 20. 4.

Na základě vládního zrychlení otevírání provozoven a služeb mohlo dojít ke změně termínu vašeho výletu. Platnost vašeho voucheru si můžete kontrolovat ve svém účtu na Slevomatu nebo zde. V případě, že došlo k vrácení kreditů na váš účet (po konzultaci s CK, která má možnost takto postupovat na základě vládního nařízení),   je možné je opět využít na nákup zájezdu v jiném termínu.

Termíny výletů a pobytů od 16. 3. do 20. 4.

Cestovní kanceláře byly s konkrétními zákazníky v kontaktu ohledně možných řešení, a proto jsme ke každému voucheru přistoupili dle vaší dohody. Ve většině případů došlo ke stornování výletů na základě instrukcí CK.

Termíny výletů a pobytů s odjezdy 13. 3. až 15. 3.

Výlety v těchto termínech jsou z naší strany stornované, pokud jste s danou cestovní kanceláří nenašli pro váš voucher jiné řešení. Potvrzení o stornování jsme vám zaslali e‑mailem. Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné.

Vouchery na ubytování v zahraničí

Vouchery s termíny nástupu po 30. 6.

U vašeho voucheru vidíme termín, který jste si domluvili přímo s poskytovatelem akce, ten s vaším příjezdem počítá. S poskytovatelem se můžete domluvit na změně termínu, a pokud jste se dohodli na jiném řešení, prosíme o zaslání vaší společné komunikace, abychom věděli, jak vám dále pomoci.

Aktuální situaci i nadále sledujeme, a pokud by nouzový stav a nařízená karanténa stále přetrvávaly i u vašich cílových destinací, budeme vše samozřejmě řešit a budeme vás ohledně dalších kroků kontaktovat.

Vouchery bez rezervací s využitím po 30. 6.

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou najdete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy případně zde.

Pokud má váš voucher platnost po tomto datu, nespadá do omezení vydaného naší vládou. Pevně věříme, že se situace brzy uklidní, a že si svůj zážitek budete moci vychutnat.

Aktuální situaci i nadále sledujeme, a pokud by nouzový stav a nařízená karanténa stále přetrvávaly i u vašich cílových destinací, budeme vše samozřejmě řešit a budeme vás ohledně dalších kroků kontaktovat.

Vouchery s termíny nástupu v období 13. 3. až 30. 6.

Ze všech vašich voucherů jsme udělali otevřený voucher bez termínu, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu v jiném termínu. Aktuální platnost voucheru sledujte ve svém nákupním profilu nebo zde. Potvrzení o zrušení zakoupeného konkrétního termínu jsme vám zaslali e‑mailem. Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné.

Stále pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou najdete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy.

Vouchery na ubytování v České republice

Vouchery s termíny nástupu od 25. 5.

U vašeho voucheru vidíme termín, který jste si domluvili přímo s poskytovatelem akce, ten s vaším příjezdem počítá. S poskytovatelem se můžete domluvit na změně termínu, a pokud jste se dohodli na jiném řešení, prosíme o zaslání vaší společné komunikace, abychom věděli, jak vám dále pomoci.

Aktuální situaci i nadále sledujeme, a pokud by nouzový stav a nařízená karanténa stále přetrvávaly, budeme vše samozřejmě řešit a budeme vás ohledně dalších kroků kontaktovat.

Vouchery bez rezervací s využitím od 25. 5.

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy nebo zde.

Pokud má váš voucher platnost po tomto datu, nespadá do omezení vydaného naší vládou. Pevně věříme, že se situace brzy uklidní, a že si svůj zážitek budete moci vychutnat.

Aktuální situaci i nadále sledujeme, a pokud by nouzový stav a nařízená karanténa stále přetrvávaly, budeme vše samozřejmě řešit a budeme vás ohledně dalších kroků kontaktovat.

Vouchery s termíny nástupu v období 13. 3. až 24. 5.

Ze všech vašich voucherů jsme udělali otevřený voucher bez termínu, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu na jiný termín. Aktuální platnost voucheru sledujte ve svém nákupním profilu nebo na našich stránkách zde. Potvrzení o zrušení zakoupeného konkrétního termínu jsme vám zaslali e‑mailem. Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné.

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou najdete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy.

Pokud jste se stihli ubytovat, bude váš voucher uplatněn dle standardních podmínek.

Lokální služby (restaurace, masáže, wellness a jiné)

Vouchery s rezervacemi od 30. 4.

U lokálních služeb se řídíme vládním nařízením o otevírání služeb a provozoven a jejíchž časovou osu naleznete v našem článku Kdy bude kde otevřeno? Podrobný přehled uvolňování vládních opatření. Pokud si nejste jistí platností vašeho voucheru, můžete si jeho platnost ověřit ve svém nákupním účtu – Mé nákupy nebo zde. Před návštěvou vybrané služby doporučujeme ověřit otevírací dobu obchodníka, která se může v současné době lišit od běžné otevírací doby. V případě komplikací nás neváhejte kontaktovat.

Aktuální situaci i nadále sledujeme, a pokud by nouzový stav a nařízená karanténa stále přetrvávaly, budeme vše samozřejmě řešit a budeme vás ohledně dalších kroků kontaktovat.

Vouchery s rezervacemi od 14. 3. do 30. 4.

Ze všech vašich voucherů jsme udělali otevřený voucher bez termínu, abyste měli možnost voucher využít v budoucnu v jiném termínu. Aktuální platnost voucheru sledujte ve svém nákupním profilu. Potvrzení o zrušení zakoupeného konkrétního termínu jsme vám zaslali e‑mailem. Doporučujeme zkontrolovat složku Spam nebo Hromadné.

V tuto chvíli pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy.

Vouchery bez rezervací s využitím po 20. 4.

I nadále  pro vás řešíme prodloužení platností těchto voucherů. Kontrolujte si prosím průběžně, pro rychlejší dostupnost informací, změnu platnosti voucheru, kterou naleznete ve svém nákupním účtu – Mé nákupy nebo zde. Pokud má váš voucher platnost po datu otevření, který naleznete v našem článku s časovou osou otevírání provozoven, nespadá do omezení vydaného naší vládou. Pevně věříme, že se situace brzy uklidní, a že si svůj zážitek budete moci vychutnat.

Aktuální situaci i nadále sledujeme, a pokud by nouzový stav a nařízená karanténa stále přetrvávaly, budeme vše samozřejmě řešit a budeme vás ohledně dalších kroků kontaktovat.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz nebo vás zajímá něco dalšího? Obraťte se na zákaznickou péči Slevomatu na mail podpora@slevomat.cz – odpovíme vám hned, jak to bude možné.

Slevomat

Slevomat

Tipy na výlety, pravidla k soutěžím a všechno, co by vás o Slevomatu mohlo zajímat.