Rodinná dovolená u Jadranu: krásná Itálie, jídlo all inclusive a celodenní vstup do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@cosmopolhotel.com nebo na tel. +39054786112. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- 2 děti do 12,9 let na přistýlce s výhodami: zdarma
- 3. dítě do 2,9 let na lůžku rodičů: 25 €/noc (splatné na místě)
- Dítě od 13 let na přistýlce s výhodami: 25 €/noc
- Maximální obsazenost pokoje je 4 osoby a dítě do 2,9 let.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 30 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý deň,
máme zarezervovaný termín, vzhladom k situácii covid – 19 ale máme
obavy vycestovať. Moj otec má cukrovku, patrí do rizikovej skupiny, povinné
testy po návrate.. Uvažujeme o zrušení zájazdu. Chcela som sa spýtať,
ako by bolo možné vrátiť peniaze, keďže situácia bola iná, keď sme si
termín rezervovali a momentálne.
Ďakujem
A. Moravčíková
Dobrý den, Anežko, v tomto případě prosím kontaktujte mé kolegy zde, přes tento formulář: https://www.slevomat.cz/kontakt?faq=a8f63b0c-ce40-11ea-8b18-ac1f6b9ed933 :) Pěkný den
Je mozno dokoupit dopravu z Prahy? Dekuji
Dobrý den, bohužel u této nabídky možnost dopravy nenabízíme. Je tak zcela ve vaší režii. Jak píšeme, nejlepší je cesta automobilem. Pěkný den :)
Dobrý den,
Do Itálie a Španělska nikdo letos nepojede, nebude to možné hranice se
neotevřou. Máme koupený sice termín až na konec srpna ale nevěřím že
bude možné vycestovat ,hranice budou do těchto zemí uzavřené. Jiný
termín tak možná příští rok to je možné a vystavit nějaký doklad že
to mám u vás zaplacené na rok 2021? Když nikdo nepřijede letos do Itálie
na dovolenou bude Váš hotel vubec existovat za rok? Máme v tom 19 tis. a
nerad bych o ně přišel.
Co se týká Slevomatu je to zřejmě můj poslední nakup zde protože jejich
přístup je jen sbalit provizi za zprostředkování dovolene a problémy
neřešit a odkazuje na hotel. Tento přístup od slevomatu se mi také nelíbí
a není profesionální.
Jedna věc je když člověk sám zruší termín ano beru zaplatí storno nebo
o peníze přijde, ale když vlady zavřou hranice kuli covi-19 je situace
jiná! Samozřejmě pořád doufám že se vše uklidní a pojedeme těšíme se
ale když to nebude možné!? Italská vláda bude muset nějak řešit tuto
věc jinak v Itálii turisticky ruch zkrachuje.
Dobrý den, Tomáši, situace ohledně pandemie se mění z hodiny na hodinu a proto není snadné predikovat co bude a nebude. Stejně jako nikdo asi nečekal, že se otevřou naše hranice, i když v cílové destinaci tomu tak ještě být nemusí. Vše se snažíme řešit na základě informací vlády, hotelů i zpráv ze zahraničí. O peníze nepřijdete ani v případě, že by hotel zkrachoval. To je jedna z výhod nakupování u nás. Pod vašim e-mailem jsme nenašli, že byste se nás pokoušel kontaktovat. Informace, že se snaží Slevomat sbalit provizi a problémy neřešit není pravdivá. Můžete nás kdykoliv s jakýmkoliv dotazem kontaktovat na e-mailu podpora@slevomat.cz, kde vám kolegové na vše rádi odpoví, případně zajistí potřebné info. Jediné s čím je potřeba počítat je o něco delší doba odpovědi, vzhledem k obrovskému množství dotazů směřujících na zákaznickou péči. Informace ohledně aktuální situace k zakoupeným voucherům naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu. Pěkný den
Dobrý den, chci se zeptat vás ostatních, jak s vámi slevomat komunikuje? Mě přišel e-mail z hotelu, ze ruší všechny zájezdy do konce června a máme psát o nový termín nebo vystaví voucheru na rok 21. Vysvětlila jsem slevomatu v e-mailu, ze se mi toto nehodí, jelikož jiný termín dovolené z práce nedostanu a chci vrátit peníze. Upozorňuji, ze na telefonu jsou nedosazitelni. Přišel mi e-mail s termínem dovolené v srpnu přímo od- do. Vidím to jako selhání! Neproběhla žádná komunikace, zda se mi termín hodí. Proste mi byl termín přidělen. To oni mi teď nařídí, kdy tam mám jet. Opravdu se mi takový přístup nelíbí. Peníze ale jsou jim dobrý. Doufám, ze tuto situaci vyřeší a ozvou se a jak jste na tom vy ostatní?
dobré ráno, veselé Velikonoce žádáme vás, abyste psali přímo do hotelu pro změnu data rezervace s pozdravem
Dobrý den, Vlasto, situaci jsme prověřili s kolegy, kteří s Vámi danou záležitost řešili a podle jejich informací by mělo být již vše dořešeno. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na e-mailu podpora@slevomat.cz, jen prosím počítejte s o něco delší dobou reakce. Krásný den
Dobrý den, konec nouze je sice naplánován na 3.dubna, ale v Itálii je 16milionu lidi v karantene. A u nás se to teprve rozvíjí. Já si myslím, ze nikdo v červnu a dal nepojede a nechce ani riskovat své zdraví do Itálie, aby se nakazil, kde je situace taková, ze vás tezko osetri a postarají se, když nemají Personal ani dýchací přístroje. Já bych teda neriskovala a myslím si, ze situace lepší nebude. Doufám tedy, ze o peníze neprijdeme.
Ahoj,
Navzdory nevratné rezervaci jsme si vědomi převládající situace a
snažíme se vypracovat optimální řešení, umožňujeme změnit datum pobytu
na vzdálenější čas, ale vzhledem k velmi dynamické situaci se taková
rozhodnutí nejčastěji dělají ve vztahu k rezervacím, kde pobyty
začínají v rámci v následujících 4 týdnech proto žádáme
trpělivost a porozumění v této těžké době pro všechny.
Pokud jste se již rozhodli pro jiné datum, je k dispozici.
Všechno nejlepší.
pro ty, kteří chtějí změnit datum svého pobytu, mohou poslat požadavek
přímo na e-mail hotelu:
info@comopolhotel.com
s pozdravem
Dobrý den,
Jak to bude řešeno kdyby byla karanténa oblasti stále i v létě?
Vážený hoste, konec nouze je naplánován na 3. dubna 2020, pokud by bohužel současná situace měla pokračovat, zvážíme každou rezervaci zvlášť a zajistíme, aby její hosté v žádném případě neztratili peníze.
Dobrý den rádi bychom zakoupili pobyt ve vedlejší sezóně od 30.5 na
týden mohu se zeptat jske bývá počasí a zda se jíž dá koupat ?
Byli bychom dva dospěly a děti 10,13 a půlroční mimco, chci se zeptat
pokoje mají dvě místnosti či je jedna velká? Disponujete i většími
pokoji aby mohli být starsi děti ve svém pokoji děkuji za informaci
ahoj, potvrzuji, že tato nabídka zahrnuje čtyřlůžkový pokoj se 2 manželskými postelemi, pokud chcete, aby se v rodinném pokoji se 2 samostatnými pokoji platil příplatek na místě o 150,00 EUR více než voucher, je nutné, aby v poznámce bude upřesněno, počasí v Giunu je krásné, můžete plavat v moři, těším se na vás
Dobrý den,
je možno si k jednomu voucheru připlatit ještě jeden plážový servis
?
děkuji Milan
ano jistě
Dobrý den, jak je to s animačním programem pro děti? Je každý den?
Přes den i večer?
Děkuji za odpověď.
Tomáš
V hotelu a na pláži je po celý den animace
Dobrý den, mají pokoje balkon a výhled na moře? Děkuji, BM.
Dobrý den, Barboro, pokoje mají balkon či terasu, výhled na moře Vám bohužel zaručit nemůžeme. Pokud máte zájem o konkrétní typ pokoje, můžete kontaktovat přímo hotel na tel. +39 0547 86112 či e-mailu info@cosmopolhotel.com. Pěkný den
Dobrý den, v nabídce jsou 2 děti na přistýlce. Doplácí se za 3. dítě věk 1rok když by spalo s námi na posteli bez nároku na lůžko?
Dobrý den, paní Pavelková :) doplatek za třetí dítě je uveden v nabídce a činí za dítě do 2,9 let na lůžku rodičů: 25 €/noc (splatné na místě). Je dobré tuto skutečnost případně uvést do poznámky při objednávání termínu. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den – pokud zvolíme dopravu autem, je v rámci pobytu zajištěno i parkování? A druhý dotaz – lze částečně na úhradu uplatnit formu Cafeterie Sodexo? Děkuji za odpověď.
ahoj, parkovanie je zahrnuté v ponuke a je bezplatné.
Nerozumiem druhej otázke, je mi to ľúto.
Dobrý den, aquapark je přímo u hotelu, tedy je v ceně prosím?
Dobrý den, Lucie, v ceně je neomezený přístup do aquaparku v Diamanti Beach Village Park (vzdálen cca 2 km). Pěkný den, Kristýna
Děkuji,
beru na vědomí a těším se,že se 30.8.2020 uvidíme.
Milan
s potešením čakám na rezervačný poukaz
Dobrý den,
tento termín zde před 14ti dny byl, poté nebyl ( zřejmě obsazen ) a
najednou zase je ?? Mam veliký zájem,ale připadá mi to divné ( Slevovatu
věřím na 100% ) děkuji Milan
ahoj, naše ponuky sú platné a závisia od dennej dostupnosti štruktúry, pozývame vás na rezerváciu, aby ste nezmeškali túto neuveriteľnú zľavu
ahoj, naše ponuky sú platné a závisia od dennej dostupnosti štruktúry, pozývame vás na rezerváciu, aby ste nezmeškali túto neuveriteľnú zľavu
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, rodiče – 2 dospělí, 2 děti do 12let a babička. Jak objednat? Máte zde pokoje pouze pro čtyři osoby. Takže pátá by měla samostatný jednolůžkový pokoj? Jak zajistit aby byly u sebe? Jaká by byla cena pro třetího dospělého? V části poplatky jsem se dočetla že 25euro na noc za dospělého na přistýce. Zde v odpovědích uvádíte 39euro…? Předem děkuji za odpověď.
Potvrdzujem 39,00 € v plnej penzii za deň v rovnakej miestnosti
Dobrý den, rád bych se zeptal zda v případě koupení voucheru pro 4 osoby budeme ubytováni ve dvou 2-lůžkových pokojích či jednom 4 lůžkovém? Děkuji za odpověď.
Izba so 4 manželskými posteľami
Dobrý den, nápoje jsou jen v době jídla? Jinak ne? A je možnost zaplacení přes sociální fond od zaměstnavatele? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Veroniko. Ano, neomezená konzumace nápojů je jen během jídla. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobry den chtela jsem se zeptat na voucheru je pro dve osoby jak to maj deti budou take mit inclusive jidlo zadarmo nebo se neco priplaci?a jake pocasi tam je v cervnu dekuji a kdybych chtela tam byt dele jde to?nevidela jsem nabidku a jak zjistim jaky je volny termin.
Dobrý den, Radko. 2 děti do 12,9 let jsou v ceně voucheru zdarma a mají stejné výhody voucheru jako dospělé osoby. V této nabídce je možnost objednat pobyt na 7 nocí, delší pobyt bohužel není z této nabídky možný. Volné termíny si můžete prohlédnout v online rezervačním kalendáři přímo u nabídky, stačí kliknout na tlačítko " Vybrat termín" :) V červnu je teplota kolem 25°C. Pěkný den, Kristýna
Dobry den, asi jsem slepá, ale doparava je tam jaka?
Pojedeme autobusem nebo si musime zaridit vlastni odvoz?
Dekuji
Dobrý den. U této nabídky je doprava vlastní. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den,je možné pojištění zájezdu v případě nemoci? A též se chci zeptat na teplotu moře začátkem června?dekuji
Dobrý den, Anno :) u tohoto pobytu takové služby bohužel neposkytujeme. Lze jednou do 14 předem změnit Váš termín v případě nějakých komplikací. Jinak se můžete obrátit na pojišťovny, zda by Vám případné storno pobytu pojistili. Pěkný den Lukáš :)
Ješte bych chtěla zeptat na volný termin od 30.8– 6.9 jak jste uvadite.Ještě mate ho k dispozici?
zkontrolovat nyní, mělo by být již k dispozici
Dobrý den,
termín mimo sezónu 30.8. – 6.9.2020, již není volný? V online mi to
nenabízí.
Děkuji
ano, potvrzuji naši dostupnost, tuto možnost okamžitě aktualizuji
zkontrolovat nyní, mělo by být již k dispozici
Dobrý den, my jsme rodina- ja, manžel a dcera. Na moment využivani nabidky ji bude 16. Mam koupit 1 vaučer? A ještě otazka ohledně častečne platby benefitami, je to možne? Ješte mám otazku ohledně polohy hotelu ( z důvodu chledani dopravy) Děkuji
dobré ráno, tato nabídka je v pořádku pro vaši rodinu, vouchery je třeba zakoupit v plné výši, není odložena platba;
Dobrý den,od kdy je prosím otevřen aquapark?-funguje již od počátku června?
od 1. června 2020
Dobrý den.Jak je to s placením, dá se zaplatit záloha a doplatek?Do kdy platí nabídka?
Dobrý den, Jaromíre. Objednávku je potřeba uhradit celou, záloha bohužel není možná. Doba vystavení nabídky není pevně stanovena, odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den
Dobrý den, vešli by se na pokoj 2 dospělý a 3 děti – 11, 8 a 5 let? Děkuji za info
ano jistě
třetí dítě platí 29 EUR za den v plné penzi v hotelu
Dobrý den, poukaz je 2+2 a šlo by další osobě dokoupit inkluziv? Popřípadě jaká by byla cena? Děkuji
třetí dítě platí 29,00 EUR za den v plné penzi v hotelu
Dobrý den, mohu se zeptat, zda je v hotel bezbariérový a zda je tam i bezbariérový pokoj, kde by se vlezli i dvě přistýlky?
ano, samozřejmě, potvrzuji dostupnost pokoje pro tělesně postižené
Dobrý den, vešli by se na pokoj 2 dospělý a 3 děti – 11, 8 a 5 let? Děkuji za info
Dobrý den, Pavlo. Je mi líto, ale z kapacitních důvodů je možné se ubytovat maximálním poštu 4 osob. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, jak by to bylo, kdyby jsme byli 3 dospěli a 2deti 8a10let. Děkuji za info
v nabídce jsou 2 dospělí a 2 děti.
třetí dospělý zaplatí € 39,00 za den v plné penzi přímo
na místě.
Dobrý den.
Jaká je prosím pláž a je pozvolný vstup do moře?Děkuji za odpověd.
máme dohody s 5 koupališti před hotelem; Nabízíme 2 lehátka a 1 slunečník na pláži, moře je nízké, ideální pro děti, pláž je písečná; nejsou tam žádné kameny
Dobrý den
Chtěly bychom pokoj s výhledem na moře nebo jsou všechny pokoje
s výhledem na moře? Popř. dá se to zařídit?
pokoje jsou téměř všechny s výhledem na moře
Dobrý den, jak to prosím je se stravováním dětí? Ve voucheru je stravování pro 2 osoby, ale předpokládám, že děti se stravují také formou bufetu. Díky
Dobrý den, Vojtěchu. Děti se stravují stejnou formou jako rodiče. Pěkný den, Kristýna
Dobry den, jak jsou prosim reseny pristylky (rozkladaci kreslo, pohovka) ? Mame 2 deti 8 a 12 let. Take by me zajimala rozloha pokoje, aby se pri rozlozenych pristylkach dalo pokojem vubec projit.. Lze prosim cast platby zaplatit benefity a cast penezi prevodem na ucet? Moc dekuji za odpoved.
Pokoj s výhledem na moře se skládá ze 2 postelí velikosti King určených pro 2 dospělé a 2 děti.
dobrý den,
přes jakou CK je to prosím zajišťováno?
Dobrý den,
Slovamt se postará o rezervaci a my se o ni postaráme přímo jako Hotel
Caomopol
Dobrý den,
Byla by možná varianta s polopenzí?
Moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, Dagmar. Tato nabídka je sestavena pouze s formou stravování all inclusive a bohužel není možné nabídku měnit. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, doprava vlastní? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Ivano. Ano, doprava je vlastní. Pěkný den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Zajímalo by mne zda i v hlavní sezoně máme neomezený přístup do aquaparku v Diamanti Beach Village Park. Děkuji
Dobrý den, Marie, tento neomezený vstup není součástí balíčku v hlavní sezóně. Pěkný den