Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Ruční mytí vozu, tepování, impregnace kůže a další péče v Time Wash Cars

4,1 / 5 Time Wash Cars s.r.o. Praha - Hloubětín (mapa) 55 zákazníků

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Time Wash Cars s.r.o.

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Hodnocení podniku Time Wash Cars s.r.o.

4,1/5 (428 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Vera

.

26. 3. 2020
Karel

přístup personálu

není prostor při čekání na umytí

19. 3. 2020
Jan

lokalita v Pze

špatná komunikace, arogantní chování

11. 2. 2020
Jakub

No jak objektivne zhodnotit dnesni navstevu a celkovy servis? Komunikace tak ocekavejte ze volate do provozu, takze strucne a k veci, coz ja osobne uvitam. Lokalita? Dle navigace snadny příjezd a prostory radne oznacene, prijimaci technik v pohode jen me upozornil na nutnost lepe u ridice a spolujezdce vykartacovat koberec za priplatek 100kc, coz za me v poradku. Do teto chvile za me vse v poradku. Zklamani pro me bylo ze auto po dvou hodinach dostanete sice krasne vytepovane ale vlhke a to pomerne hodne. Sam nemam moznost kryteho stani ani nejakeho vysuseni. Nevim kdyz jsem loni auto vyzvedaval u konkurence auto sedacky byly sice vlhke ale ne tolik. Bohuzel ani 1,5 hodiny topeni a vetrani a auto stale vlhke jsem zvedav zitra. Protoze takto vlhke auto mi je na dve veci a to jsem clovek co da aspon i jak se rika na pivo ;-( no a dalsi zklamani kvuli kteremu jsem se nevracel je ze palubni deska byla spinava respektive nejake kousky spiny kterou asi nesetreli + kaslik taky spinavy, okna vzadu asi jak je stahly tak taky ne smouhy. S ohledem na cenu dobre ale pro vsechny co maji v planu tak urcite pozor na to tepovani pac jestli zitra bude vuz takhle vlhky tak fakt nevim… takze za me asi ne. Skoda ze jsem o tom nevedel od personalu ze mi daji auto v tak vlhkem stavu s ohledem na pocasi ktere venku panuje pac to bych klidne zvolil za priplatek nejakou jinou metodu to ze kupuji pres slevomat neznamena ze bych si nepriplatil.

Vse popsano vyse + foto celek dobre. Tepovani sedacky ciste bohuzel prilis vlhke a zitrek ukaze ani hodina a pul zapleho topeni a na radu i vetrani pak na parkovisti nepomohla ;-( bohuzel palibni deska a kaslik viz foto. Mit cas a nespechat tak resim ale dle me zrovna ta palubka kdyz i clovek je zakaznik co neni drzglesle ;-)

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 2 měsíci

Děkujeme za komentář a vezmeme si z tohoto pár věcí k srdci, jako je kastlík nebo překontrolování umytí oken. Ohledně tepování, jedná se o hloubkové tepování interieru a sedačky v létě schnou cca 4h v zimním období cca 2 dny tudíž za 1,5h opravdu nevyschnou. Ale ohledně schnutí je vše napsané v popisu při koupi poukazu, ted jsme ještě kontrolovali a opravdu to tam je.

6. 2. 2020
Olga

Bezproblémová dohoda termínu, ochota obsluhy.

Poprvé v životě píšu špatnou recenzi. Při převzetí auta mi Pan řekl, že příplatek bude 400 korun. Ptala jsem se, kolik bude čekací doba, On mi odpověděl – dvě hodiny. Přesně za dvě hodiny jsme přijely s dětmi. Spěchali jsme na školní ples. Ale auto nebylo připraveno dalších 10–15 minut. Doplatek už prý činí 500 korun. Měla jsem jen tisícovku. Neměli žádné drobně. Platit kartou není možně. Nabídli nám, že s nimi pojedeme do obchodu, vyměníme si peníze a vrátíme se zpátky. Ale už jsme neměli čas. Bohužel jsem a své starší děti pravidelně používali tuto auto myčku. Ale teď… Musela jsem dát 1000 korun místo 500 korun. Jsem zklamaná. Také není spokojena s čistotou mytí. Interiér je čistý, v pořádku. Ale za dveřmi auta a dveřmi kufru se ukázalo, že zůstala špína…

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 2 měsíci

Dobrý den, dle evidence a čísla poukazu se jedná o Váš vůz značky Lexus. Měla jste program číslo 4 a doplácela jste za velikost vozu SUV 100,-Kč, tepování stropnice 300,-Kč a oživení plastů za 100,-Kč. Což je cena celkem 500,-Kč. Informaci, kterou jste zde vyvěsila, že jsme Vám nevrátili peníze jsem ověřoval a rád bych se s Vámi spojil a dal vše do pořádku. Prosím kontaktujte nás na mail info@timewashcars.cz nebo telefonicky na 777 290 490 na Vaše uvedené číslo se nedalo dovolat. Děkujeme

6. 2. 2020
Michal

Auto hezky vyčistili, z garáže vyjelo jako nové

31. 1. 2020
Michal

rychlá dohoda o termínu,

22. 1. 2020
Bernucha

V ceně vlastně nebylo čištění interiéru, za vše příplatek. Me auto bylo prý špinavé, to je divné přijet do myčky se špinavým autem

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 2 měsíci

Váš vůz Ford C-max byl nad míru běžného znečištění a bylo vám doúčtováno 200,-Kč (znečištění sedaček). Pouze za chemii, která byla potřeba navíc. V restauraci dostanete jídlo za určitou sumu a když Vám nestačí musíte si jídlo koupit další za další peníze, nic není zadarmo. A příklady znečistění byli a jsou k vidění při nákupu poukazu.

11. 1. 2020
Tomáš

Nenechte se zmást jednou z nejnižších cen na Slevomatu, poskytovatel vám hbitě doúčtuje stovky korun za nejrůznější doplatky – asi nejvtipnější je 99 Kč za druhý pár gumových koberečků, v ceně jsou jen dva kusy. Poprvé jsme ještě navýšení o cca 400 akceptovali, podruhé, když nám doplatky chtěl poskytovatel cenu voucheru více než zdvojnásobit(!) jsme ho už vystornovali a nechali si vrátit peníze. Je to škoda, s autem jezdíme na na úklid pravidelně, bylo standardně znečištěné. Takže, pokud se chcete s úklidem dostat na inzerovanou cenu, doražte tam s dokonale čistým autem a vyndejte dva koberečky. Jinak jste bez šance. :-)

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 3 měsíci

Recenze půl roku zpět je obdivuhodná na Vaší paměti. Bohužel co tu od Vás čtu je nepravdivé a k zasmání. Už jen ta logika proč budeme dělat dva a dva vynecháme?! Jak je na poukazu napsáno bud se umyjí gumové koberečky nebo látkové (klient si může vybrat) druhá sada koberečků je za příplatek 99,-Kč. A pokud klient se o vůz stará pravidelně nedoplácí nic! Pokud však klient odsuzuje vlastní údržbu svého vozu, kde tráví dosti svého času a nevadí mu sedět v prachu, skvrnitých (mastných) sedačkách nebo dokonce s rozkládajícím se jídlem pod sedačkou je to jeho rozhodnutí ale mi si za to musíme naúčtovat takovou částku, která vykompenzuje čas, chemii a nájem. Ceník příplatků i nadstandardních služeb je na webu.

23. 12. 2019
Jan

Bezproblémová dohoda termínu, ochota obsluhy.

Voucher jsem si objenal hlavně kvůli odstranění hmyzu po létě, na toto jsem se vyslověně ptal při rezervaci termínu, bylo mi řečeno, že to program skutečně obsahuje. Když jsem si vozidla vyzvedl a doma pořádně prohlédl, zjistil jsem, že zbytky hmyzu odstraněné nejsou, stejně jako jiné detaily, vozidlo bylo umyto jen na efekt, stejný výsledek by byl při ručním mytí v myčce tlakovou wapkou, což by ale vyšlo na zlomek ceny voucheru.

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 3 měsíci

Srovnávat průtahovou myčku s umytím vozu vnitřního + venkovního je asi samozřejmé, že by to v průtahové myčce vyšlo levněji, když se Vám nikdo nepostará o vyčištění vnitřku. Hmyz byl odstraněn jak to jen šlo. Po hmyzu vždy zůstávají skvrny a to je způsobeno kyselostí působící na lak vozu. Odstranění lze udělat rozleštěním, což je úplně jiná služba.

15. 12. 2019
Martin

Velka spokojenost. Takhle precizne vycistene auto jsem jeste nemel.

11. 12. 2019
Iva Chettah

Klobouk dolů, auto prokouklo, že jsme ho skoro nepoznali.

Komunikace trochu vázla, těžko se dovolavalo.

8. 12. 2019
Terezakudrnova21

Pracizni fajn komunikace

18. 11. 2019
Tereza

rychlá rezervace i dobrý přistup

2. 11. 2019
Lukáš

Dvojnásobný příplatek za tepování sedaček.. Výsledná cena tedy 1400,–

1. 11. 2019
Anett

Vynikající přístup, který rád doporučuji

31. 10. 2019
Katarina

Kvalita cisteni asi dobra ale musela jsem si priplatit 500.- Kc.

Neni mozne platit kartou
zadna cekarna ,
Lokalita – na konci sveta daleko od vseho
Cisteni probiha v garazi a na industrialnim dvore mezi vraky, coz nepusobilo na mne prijemne
Priste za stejnou cenu poridim stejnou sluzbu v mnohem prijemnejsim zarizeni v miste bydliste

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 5 měsíci

3 minuty pěšky je od nás tramvaj, která jezdí 6 minut do OC Harfa, 5 minut pěšky Billa, McDonalds a kavárna. Mycí box je v areálu kde je autolakovna, autoservis tudíž rozebrané a čekající vozy na opravu tu budou.

26. 10. 2019
Lukjel

Perfektní, jako vždy. Děkuji

15. 10. 2019
Hlavacova

Už nikdy více !!!!!!

14. 10. 2019
Michaela

Interier byl cisty

Nelibi se mi, ze jsme priplaceli dalsich 300 kc. Udajne proto , ze auto bylo silne znecistene-coz bylo samozrejme az potom, co partner vytahl poukaz ze Slevomatu! Lituji, ze jsem si interier predem nenafotila! Protoze to nebylo ani omylem. Jelikoz tam jel partner penize priplatil. Ja bych si nechala zavolat nejradsi majitele! Jako , kompenzaci' dostal voucher 50% slevu na dalsi cisteni…tak to ani omylem! U teto firmy jiz nenechame ani korunu a o poznatek jsem se podelila i na socialni siti, mezi prateli. Stejnou zkusenost k memu prekvapeni mel i muj kamarad. Takze za me uz nikdy vic

Vyjádření partnera
Time Wash Cars s.r.o. Před 5 měsíci

Jsme rádi, že po službě byla práce vykonána dobře a výsledek je našim cílem. Příplatky si nevymýšlíme, to opravdu nemáme zapotřebí. Pokud však je potřeba více času či chemie, logicky to nebudou za Vás platit zaměstnanci nebo dokonce majitel. Vždycky nebude 100% zákazníků šťastných jako v jakékoliv jiné firmě, vždy se najde někdo, kdo bude mít dojem, že jinde to má levnější nebo dokonce lepší. Jediným argumentem, který mluví v číslech a je dohádatelným konkrétně např. zde jsou tyto čísla: za 12 měsíců prodáno 1.724 poukazů, 334 klientů tuto službu hodnotilo a nespokojených zákazníku bylo 42 = (ve většině případů jsou klienti nespokojeni za příplatek za znečištění vozu) Ukazování na druhé je jednoduché ale nemohla by být chyba třeba i na druhé straně?! Bylo o vůz staráno, byla mu poskytnuta i ta nejmenší základní péče typu (občas vyluxuji, nejezdím ve voze v plavkách, jednou ročně nechám vyčistit mokrou cestou nejen kvůli čistotě ale taky kvůli zdravotním problémům, atd.) Každý si musí sám odpovědět jak se k vozu stará a dle toho jsou příplatkové služby, které jsou na poukazu, na webu a dokonce se o nich dozvíte i při předání vozu. Nikdy klienty nenutíme využít poukaz nebo podstoupit službu, klient má právo službu odmítnout. PS: Kompenzaci jste nedostali žádnou, obdrželi jste pouze kartičku, která Vám poskytuje po dobu jednoho roku mytí s 50% slevou, jak je uvedeno na poukazu.

6. 10. 2019