Dobrá dostupnost na MHD.
Při příchodu na Vaší pobočku v Ostravě Mariánských Horách nám sdělili, že naši rezervaci ztratili(objednáváno cca 1,5 týdne předem i s nahlášením voucherů).Obsluha laxní, nevšímavá, zapomnětlivá, nepříjemná, drzá a bez zkušeností pracovat v daném podniku. Na každou objednávku čekání min. 20 minut, obsluha vždy zapomněla, jelikož vysedávala u baru s kamarády. Druhá vodní dýmka trvala max. 30 minut, kdy byl spálen tabák. Několikanásobné připomenutí o kleště nebo výměnu uhlíků – bez šance. Po 2. objednávce vylil číšník 3 piva na kamarádku, včetně toho že pivy rozbil i stůl a polil i ostatní oděvy, kabelku, mobil atd. Bez jakékoliv omluvy, kdy zaúčtoval i daná 3 piva, jeho kamarád vytíral podlahu. Z míst nás aktivně nepřesunuli, kolegyně musela celá mokrá dále sedět na mokré židli, než ji manžel z daleka dovezl nové oblečení. O utěrky na otření cenností, mobilu a kabelky jsme musely také žádat, i když to bylo očividné, že bylo polito všechno(dostali jsme nakonec pár ubrousků). Následně kamarádce číšník sdělil, že to máme i se zážitkem a pousmál se. Takto by se obsluha opravdu chovat neměla a měli by automaticky řešit tuto situaci slušným způsobem a řešit i omluvu. Číšník během večera nenápadně popíjel za barem pivo. Při placení jsme zase řešily naúčtování rozbitých piv, to že se nikdo neomluvil za tuto nehodu a neřešil situaci řádně i to, že zničil kamarádce oblečení a byla celá slitá pivem. Že jsme na každou objednávku čekali dlouhou dobu. Obsazenost baru byla 4 stoly. Drzost zaměstnanců nebyla na místě.