Pobyt v novém luxusním resortu v polských Krkonoších: jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,měli jsme jet v pondělí na wellness ale bohužel nám uzavírají hranice z CR do Polska😔Rádi by jsme jiný termín. Jak pokračovat?Děkuju
Dobrý den, Evo :) chápu Vaší situaci. Díky brzkému uzavření hranic se
všemi prodejci řešíme prodloužení voucherů.
Rozumíme ale, že situace je v dnešních dnech komplikovaná a snažíme se
pro řešení udělat maximum. Případně můžete kontaktovat naše
zákaznické oddělení podpora@slevomat.cz.
Bohužel v tuto chvíli opravdu nemáme více informací. Pěkný den,
Lukáš :)
Dobrý den,
je možné objednat možnost „Jarní pobyt s polopenzí“ v pokoji, který
by měl výhled na jezero?
Děkuji,
Michal Smetana
Dobrý den, Michale :) ano, je to možné za příplatek, jak píšeme v nabídce. Samozřejmě záleží na termín a volných kapacitách hotelu. Pokoj lze zamluvit přímo při online rezervaci, je-li k dispozici na daný termín. Případně koupit voucher bez termínu na tento pokoj. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, není problém přijet s větším pejskem – zlatý retrívr? Peníze za pobyt za něj zaplatíme na místě? Děkuji za odpověď
Dobrý den Andreo, je potřeba s předstihem kontaktovat hotel o pejskovi a
připlácí se za noc 120 PLN. :) Přeji krásný den, Karel
email: rezerwacja@lakehill.pl
telefonní kontakt: +48 724 888 800
Dobrý den..mám dotaz,bude tato nabídka i na letní měsíce????
Dobrý den, Janiko :) prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, Chci se zeptat zda půjčujete župany atd..?
Předem děkuji.
Dobrý den, Filipe, ano, župany Vám budou k dispozici na pokojích. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den,
byl by volný termín od 1–4.března?
Děti 3 ( 11,5,0) Děkuji za odpověď krásný den Lenka.
Dobrý den Lenko, bohužel není možné ubytovat 3 děti na jednom pokoji. Hezký den, Gabriela.
Dobrý den,
mám dva dotazy:
- jaký výhled mají pokoje Junior Suite a
- v jakém čase se podávají večeře?
Dobrý den Petro, pokoje Junior Suite mají výhled na les a do ulice. Večeře jsou od 17:00 do 19:00. Přeji krásný den, Karel
Dobrý den je volný pokoj pro 2 dospělí termín pátek 13.3.az 15.3. Dekuji
Dobrý den, Martine. Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, nabizí hotel animacni programy nebo hlídání dětí?
Dobrý den, Kateřino. Hotel nabízí pouze nehlídaný dětský koutek. Pěkný den, Kristýna
Líbila se mě vaše nabídka,ale 750 kc za psa za jednu noc,to určitě ne.Lze se domluvit s personálem nebo je tato cena pevně stanovena?
Dobrý den, Jaroslave. Cena je pevně stanovena přímo hotelem. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den,
jsem vegetarián, vyberu si, když si objednám polopenzi? Předpokládám, že
snídaně určitě, ale večeře? Popř. je v blízkosti nějaká (ne
předražená) restaurace?
Děkuji za odpověd´
Dobrý den. V případě bufetu by neměl být problém vybrat i vegetariánskou stravu. Pěkný den
Dobrý den, v textu není limitována váha zvířete ani žádné kategorie. Chapu tedy správně, ze za každé zvíře je stejný příplatek bez rozdílu?
Dobrý den, Veroniko :) ano cena za domácí zvířata není kategorizována podle váhy ani druhu. Pobyt s domácím zvířetem je třeba, ale předem ohlásit na recepci. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, chci se zeptat jestli jsou psi s náma na pokoji nebo mají zvlášť nějaký kotec? Díky
Dobrý den, Tomáši. Pejsek je po celou dobu pobytu s Vámi. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by nebyl problém koupit tento pobyt jako dárek pro kamaráda, který ale není z České republiky. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Veroniko :) určitě nebude problém obdarovat pobytem kamaráda, který není z České republiky. Věřím, že si pobyt užije. Pěkný den Lukáš :)
Dobry den máte volny pokoj pro dva od 16.3 do 20.3 polopenze.jak je to z obědem .Děkuji mat
Dobrý den, Soňo :) termín vidím v současné chvíli jako volný. Nejrychleji zjistíte dostupnost termínu v našem online kalendáři po kliknutí na „Vybrat termín“. I zde je v hotelu přímo restaurace, kde pro Vás jistě rádi obědy připraví. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, je možné objednat dva jednolůžkové pokoje?
Děkuji.
Dobrý den, Dagmar :) Je mi líto, ale v této nabídce jsou k dispozici pouze pokoje dvojlůžkové :) Pěkný den, Kristýna
Dobrý den, rádi bychom tento pobyt rezervovali pro 2 dospělé a 2 děti (9 a 16 let), nicméně synovi je už 16 let? Jaké jsou v tomto případě příplatky za děti? Děkuji. Lenka
Dobrý den, je mi líto, ale z kapacitních důvodů není možné být ve
čtyřech osobách na pokoji.
Hezký den,
Karel.
Dobrý den,
V nabídce s počtem dětí lze zadat max 2 děti.
Je možné koupit jeden voucher s pokojem junior suite, když máme tři děti
2, 4, a 13let?
Dobrý den,
Děkujeme za váš zájem o hotel Lake Hill Resort & SPA.
Maximální počet dětí v pokoji Junior Suite jsou 2, takže systém blokuje
vaši rezervaci. Pokud vaše nejmladší dítě spí s vámi v posteli, není
problém. Můžete také změnit pokoj na byt, který pojme celou vaši
rodinu.
Máte-li jakékoli dotazy, jsme vám k dispozici 24 hodin denně.
Paulina Woźniak
Recepcja
Lake Hill Resort & SPA
Dobrý den,
marně hledám info o možnosti lyžování v okolí. Můžete mi poradit?
Dobrý den,
Děkujeme za váš zájem o hotel Lake Hill Resort & SPA.
Máte na mysli pronájem v našem hotelu nebo podmínky na sjezdovkách?
Máte-li jakékoli dotazy, jsme vám k dispozici 24 hodin denně.
Paulina Woźniak Recepcja Lake Hill Resort & SPA
Dobry den,meli bychom zájem o pobyt 2.-4.2.2020 2 dospěli a dítě 2 roky staré.Neni nám jasne,jak vypadá ubytování Juniro suite- jedna se o “apartmá” se dvěmi pokoji? Nebo jaký je rozdíl od pokoje comfort? Diky.
Dobrý den, Hano :) Rozdíl pokojů můžete nejlépe vidět na stránkách hotelu: https://www.lakehill.pl/cz/hotel/pokoje :) Pokoj Junior suite je od Comfortu prostornější a má pokoj navíc, kde je rozkládací pohovka , která může sloužit jako přistýlka :) Pěkný den
Nemohu se dovolat a na email nikdo nereaguje – jak zjistím jestli má rezervace k voucheru proběhla úspěšně?
Dobrý den, Petře :) Pokud jste zakoupil voucher na termín a máte již voucher v e-mailu, Vaše rezervace je naprosto v pořádku a s termínem můžete počítat :) Pokud bychom Vám mohli s prověřením situace pomoci, obraťte se prosím na naši zákaznickou péči na tel. 222 745 354 či na e-mailu podpora@slevomat.cz :) Pěkný den
Dobrý den,
Byla by možnost zajištění veganské polopenze? Mohu případně dát i tipy
na jídla. Při dotazu přes mail, když hotel začínal, mi bylo řečeno, že
si z jídelního lístku vybere každý, ale podle lístku, který mi byl
poslán, bych u vás s partnerem umřela hlady. Tak by mě zajímalo, jestli
se něco změnilo?
Děkuji
Dobrý den, Veroniko :) Polopenze je formou bufetů, ve kterých se bohužel veganská strava neobjevuje, ani na jídelním lístku, který jste zmiňovala. Pěkný den :)
Dobrý den, rádi bychom si objednali v jeden termín 2 vouchery s možností výběru pokoje s výhledem na jezero pro oba páry. Provedli jsme zatím jednu rezervaci a tato volba pokoje už pro druhý pár není k dispozici a zbývá pouze možnost junior suite bez výhledu. Bylo by možné tuto možnost nějak zařídit? Děkuji.
Dobrý den, Eliško :) Je mi líto, ale pokud Vám systém nedovolí vybrat Vámi preferovaný typ pokoje, skutečně již není možné si ve Vámi zvoleném termínu tento pokoj objednat. Pěkný den
Dobrý den, na kolik prosím vyjde cena klasické masáže? Na vašich stránkách jsem našla pouze nějaké speciální procedury. Děkuji
Dobrý den, Markéto :) cena na stránkách hotelu je 320 PLN případně 290 PLN bez peelingu. Na stránkách hotelu naleznete v sekci SPA procedury. Pěkný den Lukáš :)
Dobry den,
Mohou male deti do wellness a bazenu?
Predem dekuji za odpoved
Dobrý den, Pavlíno :) Wellnes by neměl být věkově omezen, je zde i „menší bazének“ :) Pro úplně malé děti zde však žádné vyžití úplně není, záleží skutečně na věku dítěte :) Pěkný den
Dobrý den, proím, dokdy bude platná tato nabídka? Hotel vypadá úžasně, ale potřebuji voucher koupit až po Štědrém dnu.. Velmi Vám děkuji za odpověď
Dobrý den, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den Janča :)
A ještě jeden dotaz. Rádi by jsme si připlatili za výhledna jezero…dle recenzí, kterých je mraky, jsou pokoje do ulice šílené, velká hlučnost aut a stavebních strojů. Nicménně jsme tuto variantu příplatku nikde nenašli. Dík. M
Dobrý den Míšo, ohledně konkrétního výběru pokoje, prosím
kontaktujte přímo recepci hotelu na : rezerwacja@lakehill.pl
+48 724 888 800 S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý večer, v nabídce se nabízí venkovní wellnes…vířivka a bazén. Je to vyhřívané? Zvažujeme s manželkou návštěvu v únoru. Děkuji. M.
Dobrý den, Míšo :) v nabídce hotelu je wellness uvnitř, takže s tím jistě v zimě nebude problém. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je možný pobyt 3.2.-6.2.2020. Dva
pokoje, 3 dospělí a 1 dítě do 3let. S neomezeným vstupem do Wellness a
snídani v ceně. Vím že tam takový podobný termín máte ale bohužel jen
na 2 noci.
Děkuji Zahrádková Denisa
Dobrý den Deniso, Přímo při rezervaci online můžete nastavit počet dospělých osob a dětí a cena se Vám tím to upraví. :) Co se týče data, tak bohužel v únoru pobyt není možný. Až od 1.3.2020. S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den umí v daném hotelu personál česky. Děkuji
Dobrý den, Jano :) personál bohužel mluví pouze polsky, německy a anglicky. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den. Nechá se dokoupit poukaz na masáže? Pokud ano, tak v jaké hodnotě?
Dobrý den Moniko,
v rámci wellness, které je v ceně voucherů, je k dispozici neomezeně
Vnitřní bazén, sauna, parní lázeň, 2 vířivky, vyhřívaná lehátka a
posilovna. Bohužel další procedury není u nás možné zakoupit.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, děkuji za odpověď. U vánočního pobytu, ale navolit vic nez jedno dite nejde. Jak to tedy provést? Uvést jen do poznámky? Děkuji.
Dobrý den Lucio,
nejlepší možností je kontaktovat přímo hotel, zda je dostupná kapacita
v tomto termínu pro ubytování 2 dětí na jednom pokoji. Hotel kontaktujete
na e-mailu rezerwacja@lakehill.pl
nebo na tel. +48 724 888 800. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud
s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Hezký
den, Gabča. :)
Dobrý den, lze vánoční pobyt využít pro 2 dospělé a 2 deti (4 a 2r), které obe spi s nami v posteli, čili nepotřebujeme pristylku. Diky za info.
Dobrý den Lucio,
ano, je to možné. Navolte si děti a termín přímo v kalendáři
u objednávky. Hezký den, Gabča. :)
dobry den muzou pejsi na hotel? dekuji za odpoved
Dobrý den :) Pobyt s domácími mazlíčky je možný po domluvě s hotelem za příplatek 120 PLN/noc :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda si na jarní termín pobytu mohu zarezervovat za příplatek pokoj v patře s výhledem na jezero, o kolik by byl voucher dražší a kam a jak si o pokoj popřípadě požádat. Dekuji za informace. Hezký den
Dobrý den, pokoj s výhledem na jezero vyberete přímo při rezervaci.
Doplatek za pokoj s výhledem se odvíjí od počtu strávených dní.
Příplatek se připočítá k ceně voucheru.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
je možné koupit voucher na fakturu?
Děkuji,
Sandra
Dobrý den, Sandro :) fakturu Vám vystaví až daný hotel při ubytování. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den, potrebuji v jeden termín koupit dva wouchery pro dvě rodiny je to možné nebo je woucher dělaný jen na jednu rezervaci ?
Dobrý den Lado, každým voucherem si můžete rezervovat jakýkoliv volný
termín, který je v rozsahu do 20. 12. 2019 a 1. 3. – 30. 4. 2020 .
Při zakoupení dvou voucherů si určíte termín, který Vám bude nejvíce
vyhovovat :)
Nejdřív si prosím pobyt (2x) vložte do košíku, ať máte jistotu volného
termínu. :)
Poté teprve proveďte platbu.
S přáním krásného dne Janča :)
Dobrý den, ráda bych si zaregistrovala pobyt pro 2× dospělé a 2× děti (10 a 12 let),ale nejde mi vybrat věk druhého z dětí. Je problém v tom,že si registrují pobyt s variantou pro 2–3 osoby? Pochopila jsem,že 2–3 osoby jsou dospělí a pak může být přilehlými pro dítě. Překvapuje mě,že všechny nabídky jsou pouze pro 2–3 osoby. Děkuji za pomoc
Dobrý den, Zdeňko :) Je mi líto, ale pokoje jsou situované maximálně pro jednu přistýlku a jedno menší dítě na lůžku s rodiči. Z tohotu důvodu Vás systém nepustí zadat další věk dítě vyšší, než 4 roky :) Pěkný den
Dobrý den,
lze vystavit potvrzení v Kč k proplacení od zaměstnavatele?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Stanislavo,
vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daný
hotel. Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den, Gabča. :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, pokud jsem si zakoupila voucher s termínem, už se
semnou v hotelu automaticky počítá? Nebo musím ještě volat a zařizovat
si rezervaci?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Aneto,
zakoupením voucheru na termín je automaticky vytvořena závazná rezervace
termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
děkuji za předchozí odpověď a teď snad již poslední dotaz, při
rezervaci příjezd nejdříve v 15h a při odjezdu odhlášení nejdéle
v 11h, ano? + Zajímá mne, zde se uvádí, že wellness zóna je 8–22 a
hotel uvádí při rezervaci na stránkách 8–20, co z toho tedy platí?
Děkuji a přeji krásný den!
Dobrý den, Týno,
čas přihlášení je od 15 hod. a odhlášení do 11 hod. Wellness zónu
můžete navštívit v čase 8–22 hod.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den,
mohu poprosit o zaslání jídelního lístku ala Carte restaurace(nebo
alespoň odkaz na něj)? Bohužel nikde na webových stránkách hotelu není
k nalezení:-( . Manžel má určité dietní omezení a potřebuji před
zakoupením voucheru zjistit, zda alespoň některá z nabízených jídel jsou
pro něj vhodná. Moc děkuji
Dobrý den, Petro :) ohledně jídelního lístku se prosím obraťte přímo na hotel na emailu rezerwacja@lakehill.pl nebo telefonním čísle +48 724 888 800. Rovnou se zde můžete poradit nebo dohodnout na přípravě speciálních dietních jídel. Krásný den, Míša :)
Dobrý den, lze pobyt rezervovat pro 2 dospělé a 3 děti (15, 9, 5 let)?
Dobrý den, Jitko,
pobyt je možný pouze maximálně pro dvě děti.
Hezký den, Gabča. :)
možná trochu hloupý dotaz – jak je značen volný termín ? Modře, bleděmodře, bíle ?
Dobrý den, Susanne,
volný termín je značen bledě modře, modře je značen den nástupu a bíle
vyprodané termíny.
Hezký den, Gabča. :)
Krásný dobrý den,
polopenzí se rozumí klasicky snídaně a večeře?
Děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Dobrý den, Týno,
varianta s polopenzí obsahuje snídaně a večeře formou bufetu.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, ráda bych zakoupila tento pobyt jako dárek. Bude popř. možná
změna termínu? Budete mi moci poslat na zaplacený pobyt dárkový poukaz?
Děkuji, pěkný den
Dobrý den, Ireno :) Dle storno podmínek, které jsou uvedeny u nabídky, je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pokud budete chtít voucher v dárkovém balení, je možné si ho přiobjednat a voucher Vám dorazí poštou. :) Voucher si také můžete sama dárkově vytisknout. Krásný den, Míša :)
Pěkný večer, je možné objednat masáže a jak dlouho dopředu ?! Děkuji za info
Dobrý den, Moniko :) Nejrychlejším způsobem, jak si ověřit tuto informaci, je kontaktovat přímo hotel na tel. +48 724 888 800 či e-mailu rezerwacja@lakehill.pl :) Pěkný den, Týna
Dobrý den,jakou měnou lze platit v hotelu a okolí?Fitness je placený v pobytu nebo zvlášť? Mluví personál česky? Děkuji moc Míša
Dobrý den, Míšo :) Fitness v ceně balíčku není, doplácí se přímo na místě :) V hotelu můžete platit kartou nebo zlotým. Personál mluví polsky či anglicky. Pěkný den :)
Dobrý den,
lze zakoupit voucher bez termínu? Mám zájem o jarní pobyt a nyní ještě
nevím, kdy budu moct vyrazit. Děkuji
Dobrý den, Lucie :) Je mi líto, ale u této nabídky lze zakoupit pouze voucher s online termínem. Pěkný den, Týna :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme jet do tohoto hotelu od 23.4. Do 25.4. A jelikož jsou zavřené hranice, tak pochybuji, že někam pojedeme. Psala jsem do hotelu a napsali mi, že se to prodlužuje do konce roku. Odepsala jsem jim tedy, že u nás je již rozhodnuto, že budou zavřené hranice, minimálně rok. Přišla mi odpověď, že peníze penize nevrací. Tak jak to mám udělat? Mám ty hranice přeskočit? Nebo co mám Teda dělat? Snažte se tu situaci nějak vyřešit, nebo udělám takový bordel, že se budete divit! Až nám vrátí peníze a je to!
Dobrý den, Michaelo, chápeme, že nastalá situace není snadná a to pro nikoho z nás. Postup vlády i vývoj ve světě bedlivě sledujeme. Aktuální informace ohledně již zakoupených voucherů naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1366-co-v-soucasne-situaci-delat-kdyz-mate-voucher-ze-slevomatu. Uzavření hranic minimálně na rok, jak uvádíte, však vládou schváleno nebylo. Pěkný den