Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mám zájem o pobyt pro dvě dospělé osoby a jedno 2.leté
dítě. Volný termín máme od 22.6.-30.6.19. Máte tento nebo podobný
termín volný? stačí nám 5 dní. Děkuji.
Selský dvůr
Dobrý večer, paní Mlynáriková, dotazujete se mj. i na dny, které jsou
mimo rozsah využití voucherů. Prosím, pro výjimky nebo možnost kombinace
volejte na tel. č. 607 234 494. Děkuji a přeji příjemný večer.
Jana
Dobry den, chystate i letni terminy? Diky Jana
Slevomat.cz
Dobrý den, Romane, prozatím nformaci o plánovaných letních terínech
nemáme. Můžete si však nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a
tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Simča :)
Míla Fialová
Dobrý den je možné ubytování s malým psem?
Selský dvůr
Dobrý den, prosím, napište mi na e-mail nebo zavolejte
/selskydvur@email.cz, tel. č. 607 234 494/, domluvíme si termín a
podmínky pro pejska.
Děkuji a přeji příjemný den.
Marek Šmat
Dobrý den. Zajímalo by mě zda máte volný termín od 19.4. do
21.4. 20019.
Selský dvůr
Dobrý den, prosím, napište mi do e-mailu: selskydvur@email.cz, kolik
by vás mělo být ubytovaných.
Děkuji a přeji příjemný den.
Ludmila Palchyk
Dobrý den ,pobyt 3 dny pro 2 osoby nabídka na slevomatu za 2590 Kč
mohla bych hradit Vám z FKSP ?Děkuji .Lída
Slevomat.cz
Dobrý den, Ludmilo, ano, je to možné. Pokud potřebujete proforma fakturu
pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete právě přes FKSP,
vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného
poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje,
tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu
s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele
najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Hezký den :)
Erika
Dobrý den, kolik by se doplacelo za jízdu na ponikovi pro 4 leté dítě?
Děkuji Erika
Selský dvůr
Dobrý večer, doplatek za poníka je 70,–Kč/15 min. nebo 150,– Kč/30
min. Přeji Vám příjemný večer.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám zájem o pobyt pro dvě dospělé osoby a jedno 2.leté dítě. Volný termín máme od 22.6.-30.6.19. Máte tento nebo podobný termín volný? stačí nám 5 dní. Děkuji.
Dobrý večer, paní Mlynáriková, dotazujete se mj. i na dny, které jsou mimo rozsah využití voucherů. Prosím, pro výjimky nebo možnost kombinace volejte na tel. č. 607 234 494. Děkuji a přeji příjemný večer.