Voucher jsem věnovala mamince k Vánocům, ale bohužel nebyla spokojena. Především s přístupem a komunikací kadeřnice a příliš ani s výsledným střihem (to zjistila až doma po umytí vlasů). Měla z návštěvy pocit, že z ní kadeřnice chtěla vymámit doplatek za dlouhé a husté vlasy, což je v jejím případě (dost vlasů ztratila kvůli silným lékům) opravdu absurdní až neomalené.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Dobrý den,maminka prisla s voucherem pro kratky strih,maminka mela ale vlasy polodlouhe. Kadernice ji rekla ze podle spravneho by mela mít voucher na polodlouhe vlasy.Resila jsem to s maminkou jeste druhy den a rozhodli jsme se ze nic nebude doplacet i kdyz mela vlasy polodlouhe. Rikala ze byla spokojena a jeste jsem mela vyridit pozdrav kadernici. Mrzí mě Vaše reakce po 8 dnech,když maminka byla spokojená a paní kadernici ještě dala tringelt.
Kazdy si musi koupit variantu jakou ma delku vlasů:
Krátké vlasy - vlasy po usi
Polodlouhy vlasy- vlasy po ramena
Dlouhe vlasy- vlasy pod ramena
Pro vice informací volejte na 777771319.
S pozdravem.
Studio Lenna