Kategorie

Studio Lenna

3,6 / 5 (178 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Rychle objednáni do druheho dne“

Dnes otevřeno: 8:00–20:00 Zobrazit všechny dny

Dnešní nabídky Studio Lenna

Hodnocení podniku Studio Lenna

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Hana

NIC

Ke kadeřnici jsem se objednala cca 5–6!! týdnů předem. Cesta do salonu mi trvá 45min tam, 45min zpět. Když jsem do salonu dojela, slečna mi po 15min čekání oznámila, že „moje“ kadeřnice je nemocná a paní vedoucí mi měla volat a přeobjednat termín.

Když jsem tedy po dvou ztracených hodinách života dojela zpět domů, zavolala jsem paní vedoucí, a ta mi pro změnu řekla, že za vše může nemocná kadeřnice, která mi sama měla zavolat a přeobjednat termín, ale objednala mě hned o 3 dny později s PŘÍSLIBEM KOMPENZACE.

Když jsem do kadeřnictví přijela na druhý termín objednání, kadeřnice mi opět oznámily, že mě v systému nemají objednanou. Ovšem slečna, která byla v salonu nová mě vzala (na úkor toho neobloužili jinou objednanou klientku „protože dojela s 15min zpožděním“).

V ceně voucheru mělo být:

V CENĚ:
Profesionální konzultace
Mytí
Masáž hlavy
Regenerace – zábal s arganovou maskou
Střih
Foukání
Styling

Co jsem dostala já? Nejen, že o žádné kompenzaci nemohla být řeč. Profesionální konzultace? Slečna se zeptala: „Jak to chcete?“ a to bylo téměř jediné, co jsem od ní za celou dobu slyšela. Mytí hlavy ovšem BEZ MASÁŽE, ZÁBAL S ARGANOVOU MASKOU SE NEKONAL, slečna mě ostříhala naprosto strašně, vyfoukala mi hlavu, ale opět ŽÁDNÝ STYLING – jen vyfoukáno, kroutilo se to na všechny strany – ani jsem nebyla schopná posoudit střih!

Výsledkem je, že když jsem došla domů, umyla si a vyžehlila vlasy, zjistila jsem, že mám po stranách hlavy doslova hororové schody!!! Slečna ani nevěděla, že by mi měla nějaký zábal dát, protože si voucher vzala až po poskytnutí služby, tudíž neměla tušení, za co jsem zaplatila!

Místo, abych odcházela jako vždy od kadeřníka s hebkými, voňavými vlasy, jsem je měla drsné, zacuchané, neupravené. JEDNÍM SLOVEM KATASTROFA!!!!! Teď budu platit další peníze někomu, kdo mi schody na hlavě spraví, ale aspoň jsem se pro příště poučila, a raději si zaplatím rovnou pořádnou kadeřnici.

Vyjádření partnera
Studio Lenna Před 9 měsíci

Dobrý den,omlouvám se ale paní kadeřnice ví co mají dělat. Mrzí me ze jste nebyla spokojena, Prosím kontaktujte nás na 777771319.
Studio Lenna

20. 5. 2016
Užitečné? Ano
Ivona

Rychle objednáni do druheho dne

24. 12. 2016
Užitečné? Ano
Vendula

Při objednávce nestačí říct pouze název voucheru, ale je potřeba říct vše co vám budou dělat.

Vyjádření partnera
Studio Lenna Před 4 měsíci

Dobrý den, máme více voucheru,tudíž nemůžeme vědět jaký voucher máte prave Vy. Proto se vždy ptáme.
Pěkný den.
Studio Lenna

10. 11. 2016
Užitečné? Ano
Kudlackova

Řasy super

Otřesná domluva, alespoň 3× mě přeobjednali a to i nekolik hodin před vše zrušili. Dovolat se do salonu je taky někdy nemožné.

Vyjádření partnera
Studio Lenna Před 4 měsíci

Dobrý den, 3x jsme Vám návštěvu nemohli zrušit. Pani kosmeticka byla nemocná jen 1x. A voláme na zmeskane hovory vždy co nejdrive zpět,bohužel když to nebereme,tak pracujeme.Prosim kontaktujte mne. 777771319

4. 11. 2016
Užitečné? Ano
Lenka
17. 10. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (72)

Podobné podniky