Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Ruční mytí interiéru vozidla vč. impregnace kůže či tepování textilních částí
Hodnocení podniku Time Wash Cars s.r.o.
Auto bylo čisté.
Nic- hrůza
Hrůza a rozhodně nemohu doporučit, platili jsme nesmyslné příplatky za služby, které byly v ceně voucheru, arogantní chování, problém s objednáním se a ještě nějakym agresivním čističem nám zničili některé povrchy v interiéru. Taková firma by na slevomat patřit neměla!
Dobrý den, dle čísla poukazu, telefonního čísla jsme si Vás dohledali jak v zakázkách tak na kamerovém záznamu a doplácel jste pouhých 200,-Kč za znečištění sedaček! Pokud je toto bráno za nesmyslné příplatky, které jsou krom všeho uvedeny jak na webu tak i na voucheru tak doporučuji příště lépe prostudovat poukaz a popřípadě nezakupovat. Problém s objednáním jste mohl mít maximálně z časových důvodů, protože po zimě je v každé ruční myčce velký počet zákazníků a objednací lhůty bývají delší a protože máme plno po celý rok otevíráme nově další pobočky a za to vše můžou NAŠI SPOKOJENI ZÁKAZNÍCI, kterým za spolupráci děkujeme. Prostředky na čištění interieru používáme od profesionálních firem a to MAFRA / RIWAX a ještě se nám nestalo, že by se cokoliv v interieru vozu Octavia poničilo! Pokud se Vám něco takového stalo, jsme na vše pojištěni a mělo se to řešit v době předání nebo obratem, abychom vše mohli zaevidovat a poskytnout postup řešení.
ANo sedačky byly vytepované
Bohužel jsem doplácel 300,– kč za extrémně zašpiněné sedačky a to byli pouze klasicky jako vždy při každém čištění. Byl jsem nucen si vše nasázet do tašky, jelikož chlapci spěchají a díky tomu mi nezbyl čas abych předal auto včas a hoši tím pádem nestihli umýt okna, což jsem měl v ceně. Takže nakonec jsem zaplatil více než bych zaplatil u mé stávající myčky a obdržel méně. I přístup personálu nebyl úplně top friendly. Pokud chtějí něco dělat profi, měli by si pořídit aspon igelitové kryty sedaček a netahat tam pytle co sklouznou.
V popisu poukazu máte napsáno přistavit vůz plně vyklizen a o 10 minut dříve! Nebude Vám přece nikdo vyklízet auto od vašich osobních věcí. Má to své důvody: například vyhození účtenky, kterou jste si chtěl ponechat nebo aby nedošlo k omylu co jste ve voze měl či ne. A kryt sedačky je udělán z pytle, který má své opodstatnění, je pevnější a vydrží i delší cesty. O pytlech, kterých mluvíte jsou pouze na rychlí přesun nikoliv na cestování a trhají se. Kdybyste měl vůz běžně znečištění nedoplácel byste za znečištění.
Hodnocená nabídka: Ruční profi mytí interiéru vozidla vč. tepování
Pro mě naprosto špatná zkušenost, o které se zde nebudu více rozepisovat. Vše jsme si vyříkali s panem majitelem a tak by to měl udělat každý jakkoliv nespokojený zákazník. Pan majitel je ke komunikaci vstřícný. Nedoporučuji se však na firmu obrátit co se týče čištění vozu. Bohužel :(
Sto lidí sto názorů. Zákazník měl zakoupen poukaz týkající se mytí interiéru, který chtěl nahradit programem 3. Program 3 obsahuje vnější i vnitřní mytí. S interierem byl pán spokojen a pouze jsme se neshodli u postupu mytí a obsahu. Pán očekával, že pokud se jedná o mytí za 499,-Kč, že budeme přední nárazník rozleštovat a odstraňovat z něj asfalt, z čelního okna odstraníme zažranou špínu od odstřikovačů, vyfoukáme v mezerách karoserii veškeré kapičky vody do sucha, atd. Toto vše se dělá při detailingovém mytí karoserie a ceny se pohybují okolo 5-15 tis. Kč! Naše mytí karosérie probíhá takto: https://www.youtube.com/watch?v=kMg5tbTLmHk
Takže s klientem souhlasíme, že pokud chcete detailingové mytí za 200,-Kč nejsme vhodná firma.
Perfetkní práce. Velká spokojenost.
Dobrý den služby velmi špatné zákazníky dát velmi špatné jsem přišel ke mně zhruba okamžitě vás pozdě na 3 minuty nemůžeme přijmout vás a tak dále auto vyčistit Velmi špatné rohože špinavé, jak jsem sám by byl schopen tak uklidit Hej místa k sezení na zůstal a zaplatil za strop čistit mě strop příliš skvrny mám obrázky mám Video může to všechno poskytnout být laskavý, nebo mi vrátit peníze chci podat stížnost, protože velmi špatná kvalita pračka v salonu, prosím, nějak jsem se zeptat, aby mi vrátil Peníze
Pokusíme se pochopit Váš text a odpovíme. Na mytí se jezdí o 10 minut dříve z důvodu převzetí vozu a domluvení co vše si klient zakoupil či co by si rád dokoupil. Váš příjezd měl být v 7:50h a dorazil jste v 8:20h a na voze jsme mohli začít v 8:30h tudíž 40 minut zpoždění a i přesto jsme Vás přijmuli a řekli jsme Vám, že pokud něco nestihneme tak to bohužel mít nebudete z časových důvodů (protože po pánovi byl další klient) a ten přeci nebude ošizen z nedbalosti druhých lidí. Stropnici jste si objednal a tu jsme dělali a víme, že všechny fleky nešli. To se občas stane, bývají fleky, které jsou nemožné odstranit. Při 95% stropnic není problém. Problém je s mastnotou nebo když pouští rez např.. A k reakci ohledně vrácení a stížnosti by jste problém mít neměl, když jste zde šířil informace, že jste důvěrný přítel majitelky SLEVOMATU a že vy můžete vše. Velice rádi bychom dostali vyjádření od MAJITELKY SLEVOMATU jak tuto záležitost vyřešila z důvěrným přítelem ke vzájemné spokojenosti obou stran. Děkujeme