30% sleva na jakákoli jídla pro proteinovou ketodietu z e-shopu Speediet

12 zákazníků
do konce

V ceně:

  • 30% sleva na celou objednávku z e-shopu Speediet
  • Platí i na zlevněné zboží 

Můžete využít do:

31. 3. 2019

Jak objednat zboží:

  • Po zakoupení voucheru pokračujte na web speediet.cz.
  • Vyberte zboží, které se vám líbí, a vložte ho do košíku. 
  • Kód voucheru napište v pokladní části do pole “slevový kupón”.
  • Systém automaticky vygeneruje slevu 30 %.
  • Zvolte způsob dopravy (u objednávky nad 1350 Kč po uplatnění slevy je doprava zdarma).
Více informací jak objednat zboží

Kde uplatnit:

Staré stravovací návyky novým kouskům nenaučíte? Omyl! Naučíte, a jak vám to prospěje.

Získejte konečně vysněnou postavu a zbavte se přebytečných kil. S hubnutím vám může ketonová neboli proteinová dieta. Ta je založena na zvýšeném příjmu bílkovin a naopak sníženém přísunu sacharidů, při kterém tělo začne odbourávat tukové zásoby. Naučí vás změnit stravovací návyky a osvojit si zdravý životní styl.

Co k tomu potřebujete? Ta správná jídla, která hubnutí nastartují. Seženete je v e-shopu speediet.cz. Najdete tam polévky, sladká i slaná jídla, dezerty a snacky. To vše teď pořídíte výhodněji, díky 30% slevě, kterou můžete uplatit na cokoli z nabídky.

Jak ketonová dieta funguje?

Základem prote­inové diety je snížení denně přijaté dávky sacharidů na úroveň těsně pod 40–50 g a zároveň zvýšený příjem bílkovin, které chrání svaly. Snížení sacharidů zapříčiní, že se 3.–4. den začnou tvořit ketolát­ky (aceton, kyselina acetonová a kyselina betahydroxymas­lová), které slouží jako zásoba energie, navozují pocit nasycení a většinou i euforickou náladu.

Co je při této dietě nejdůležitější?

  • Pravidelný přísun pokrmů, rozdělený do 4–5 denních dávek, (1 g bílkovin na kg hmotnosti)
  • Dodržování pitného režimu. Minimálně 2 l tekutin. (Voda, minerálky)
  • Příjem vlákniny ve formě povolené zeleniny pro správnou funkci střev
  • Externí doplňování minerálů (hořčík, draslík) a omega kyselin, případně i multivitaminů při delších redukcích
  • Fyzické šetření se během první startovací fáze, kdy jakákoli zvýšená námaha způsobí hubnutí na úkor svalové tkáně
  • Postupná záměna instantních pokrmů za pravá jídla
  • Nezkracování jednotlivých fází, zejména třetí fáze tzv. vyrovnávací, kdy se do jídelníčku postupně zavádějí sacharidy – právě tento moment je jedním z nejdůležitějších pro zabránění jo-jo efektu
  • Osvojení si pravidelnosti v příjmu potravy, tekutin, sportovních aktivit a hlavně velikosti porcí

4 fáze ketonové diety

1. fáze

Během první startovací fáze nahradíte běžné potraviny instantními proteinovými přípravky a povolenou zeleninou + doplníte hořčík, draslík a omega 3 kyseliny, přičemž se začnete fyzicky šetřit. Dodržujte poměr sladkých a slaných potravin, při lichých počtech ve prospěch slaných jídel. Snažte se rozdělit příjem jídel v pravidelných intervalech, aby si tělo zvyklo na svou dávku. Pozor na pitný režim! Délka fáze je zpravidla 10–21 dní.

2. fáze

Během druhé přechodné fáze nahradíte jedno instantní jídlo jídlem pravým. Zpravidla je to oběd, kdy si připravíte např. dvě vajíčka natvrdo nebo hubenou rybu, kuřecí maso nebo mořské plody. Dávejte přednost zdravé přípravě pokrmů: bez oleje, na vodě, na páře. A také pozor na množství! Nemělo by překročit 150–200 g.

Externí doplňování minerálů a omega 3 kyselin stále pokračuje. Příjem tekutin také. Změna nastává v povolené zelenině, kdy přibude do seznamu rajče, paprika a začínáte cvičit. Vhodné jsou rozumné aerobní aktivity. Mějte na paměti, že začínáte pozvolna. Organismus je stále v ketóze a ztráta svalové tkáně není účelem této redukce. Přechodná fáze trvá minimálně tolik jako fáze startovací, ideálně i 2× déle.

3. fáze

Během třetí vyrovnávací fáze nahrazujete dvě jídla jídlem pravým. Zpravidla oběd a večeři, přičemž k jednomu z nich si přidáváte už menší porci sacharidů (rýže, brambory). Na svačinu zkonzumujete menší jablko, resp. hrst ovoce. Důležité je postupné zvyšování dávek sacharidů a postupné rušení ketózy. Tělesné aktivity by již měly být samozřejmostí tak třikrát do týdne. Externí doplňování minerálů či omega 3 kyselin již není nutné.

4. fáze

Fáze čtvrtá udržovací. V podstatě se už ani nejedná o fázi hubnutí jako spíše o osvojení si jistých stravovacích návyků, pravidelnost ve stravování, cvičení. Dodržování pitného režimu. Pokud jste dodržovali jednotlivé fáze podle návodu, zřejmě jste si uvědomili, že velikosti porcí potravin, které jste přijímali před dietou, byly zbytečně velké. Že pravidelný příjem potravin vysílá organismu signál, aby si zásoby na horší časy neukládal, a čtyři jídla denně v pravidelných intervalech mají svůj význam. Že pravidlo příjem = výdej platí stále a tedy bez cvičení to zkrátka nepůjde. Během této fáze je možné nechat si max. 1–2 instantní jídlo, kterým se dá nahradit např. svačina.

Kontraindikace

Příklady onemocnění a stavů, při nichž je bílkovinná dieta v rámci samoléčby kontraindikována:

  • Cukrovka
  • Metabolická onemocnění (dna, fenylketonurie)
  • Těhotenství a kojení
  • Onemocnění jater a ledvin
  • Věk pod 18 let (bílkovinná dieta je nevhodná pro děti a mladistvé!)
  • Závažné psychické problémy včetně poruch příjmu potravy (mentální anorexie a bulimie)
  • Porucha metabolismu minerálů
  • Onemocnění srdce
  • Alergie na některou složku obsaženou v bílkovinných jídlech (před použitím si vždy podrobně prostudujte informaci o produktu)
  • Poruchy krevní srážlivosti (zejména u pacientů léčených warfarinem)
  • Žlučníkové kameny

Dobré vědět: Proteinová dieta není soustavným řešením. Jejím smyslem je, abyste si uvědomili chyby ve stravovacích návycích a naučili se jíst správně.

Jak objednat zboží

  • Po zakoupení voucheru pokračujte na web speediet.cz.
  • Vyberte zboží, které se vám líbí, a vložte ho do košíku. 
  • Kód voucheru napište v pokladní části do pole “slevový kupón”.
  • Systém automaticky vygeneruje slevu 30 %.
  • Zvolte způsob dopravy (u objednávky nad 1350 Kč po uplatnění slevy je doprava zdarma).